Diablo 2 Resurrected: Słowa runiczne - Zbroje Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika opisaliśmy słowa runiczne dla Zbroi w grze Diablo 2 Resurrected.
Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2023
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected znajdziecie słowa runiczne przeznaczone dla Zbroi. Lista posortowana jest według poziomu słowa, rosnąco.
- Stealth (Poziom 17, TAL + ETH)
- Myth (Poziom 25, HEL + AMN + NEF)
- Peace (Poziom 29, SHAEL + THUL + AMN)
- Smoke (Poziom 37, NEF + LUM)
- Lionheart (Poziom 41, HEL + LUM + FAL)
- Wealth (Poziom 43, LEM + KO + TIR)
- Treachery (Poziom 43, SHAEL + THUL + LEM)
- Enlightenment (Poziom 46, PUL + RAL + SOL)
- Duress (Poziom 47, SHAEL + UM + THUL)
- Gloom (Poziom 47, FAL + UM + PUL)
- Stone (Poziom 47, SHAEL + UM + PUL + LUM)
- Bone (Poziom 47, SOL + UM + UM)
- Prudence (Poziom 49, MAL + TIR)
- Rain (Poziom 49, ORT + MAL + ITH)
- Principle (Poziom 55, RAL + GUL + ELD)
- Fortitude (Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)
- Bramble (Poziom 61, RAL + OHM + SUR + ETH)
- Dragon (Poziom 61, SUR + LO + SOL)
- Chains of Honor (Poziom 63, DOL + UM + BER + IST)
- Enigma (Poziom 65, JAH + ITH + BER)
Stealth - pierwsze dostępne słowo runiczne dla gracza
Stealth (Poziom 17, TAL + ETH)
Cechy:
- +25% do szybszego biegania/chodzenia
- +25% szybsze rzucanie zaklęć
- +25% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +6 do Zręczności
- Regeneracja Many 15%
- +15 do maksimum Wytrzymałości
- Odporność na Trucizny +30%
- Obrażenia od Magii zmniejszone o 3
Myth (Poziom 25, HEL + AMN + NEF)
Cechy:
- +2 do poziomu wszystkich umiejętności Barbarzyńcy
- 3% Szans na rzucenie Skowytu 1 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Barbarzyńcy)
- 10% Szans na rzucenie Drwiny 1 poziomu podczas ataku (umiejętność Barbarzyńcy)
- Atakujący otrzymuje 14 obrażeń
- +30 do Obrony przeciwko pociskom
- Uzupełnienie Życia +10
- Wymagania -15%
Peace (Poziom 29, SHAEL + THUL + AMN)
Cechy:
- +2 do wszystkich umiejętności Amazonki
- +2 do umiejętności Uderzenie Krytyczne (umiejętność Amazonki - dostępna dla każdego)
- 4% Szans na rzucenie Spowolnienie Pocisków 5 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Amazonki)
- 2% Szans na rzucenie Walkirii 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Amazonki)
- +20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- Odporność na Zimno +30%
- Atakujący otrzymuje 14 obrażeń
Smoke (Poziom 37, NEF + LUM)
Cechy:
- Poziom 6 Osłabienie (18 Ładunków)
- +20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +75% Zwiększona Obrona
- +280 do Obrony przeciwko pociskom
- +10 Do Energii
- Wszystkie Odporności +50
- -1 do promienia światła
Lionheart (Poziom 41, HEL + LUM + FAL)
Cechy:
- +20% Zwiększone Obrażenia
- +25 do Siły
- +15 do Zręczności
- +20 do Witalności
- +10 do Energii
- +50 do Życia
- Wszystkie Odporności +30
- Wymagania -15%
Wealth (Poziom 43, LEM + KO + TIR)
Cechy:
- 100% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- +10 do Zręczności
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- 300% dodatkowego złota od potworów
Treachery (Poziom 43, SHAEL + THUL + LEM)
Cechy:
- +2 do poziomu umiejętności Amazonki
- 5% Szans na rzucenie Zniknięcie 15 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Zabójczyni)
- 25% Szans na rzucenie Jadu 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Zabójczyni)
- +45% Zwiększona szybkość ataku
- +20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- Odporność na Zimno +30%
- 50% dodatkowego złota od potworów
Enlightenment (Poziom 46, PUL + RAL + SOL)
Cechy:
- 5% Szans na rzucenie Pożogi 15 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
- 5% Szans na rzucenie Ognistej Kuli 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- +2 do poziomu umiejętności Czarodziejki
- +1 do Ciepła (umiejętność Czarodziejki - dostępna dla każdego)
- +30% Zwiększona Obrona
- Odporność na Ogień +30%
- Obrażenia zmniejszone o 7
Duress (Poziom 47, SHAEL + UM + THUL)
Cechy:
- 15% szans na Miażdżący cios
- 33% szans na Otwarcie rany
- 40% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +10-20% Zwiększone obrażenia
- Dodaje 37-133 Obrażeń od Zimna
- +150-200% Zwiększona Obrona
- -20% utraty wytrzymałości
- Odporność na Zimno +45%
- Odporność na Błyskawice +15%
- Odporność na Ogień +15%
- Odporność na Trucizny +15%
Gloom (Poziom 47, FAL + UM + PUL)
Cechy:
- 15% Szans na rzucenie Zamroczenia 3 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Nekromanty)
- Skraca czas zamrożenia
- 5% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
- +10 do Siły
- +10% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +200-260% Zwiększona Obrona
- Wszystkie Odporności +45
- -3 do promienia światła
Stone (Poziom 47, SHAEL + UM + PUL + LUM)
Cechy:
- Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
- Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)
- Wszystkie Odporności +15
- +16 do Siły
- +16 do Witalności
- +10 do Energii
- +60% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +250-290% Zwiększona Obrona
- +300 do Obrony przeciwko pociskom
Bone (Poziom 47, SOL + UM + UM)
Cechy:
- 15% Szans na rzucenie Zbroja z Kości 10 poziomu podczas otrzymania obrażeń (umiejętność Nekromanty)
- 15% Szans na rzucenie Włóczni z Kości 10 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- +2 do poziomu umiejętności Nekromanty
- +100-150 do Many
- Wszystkie Odporności +30
- Obrażenia zmniejszone o 7
Prudence (Poziom 49, MAL + TIR)
Cechy:
- +25% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +140-170% Zwiększona Obrona
- Wszystkie Odporności +25-35
- Obrażenia zmniejszone o 3
- Obrażenia od Magii zmniejszone o17
- +2 do Many za każde zabójstwo
- +1 do promienia światła
- Naprawia 1 pkt wytrzymałość co 4 sekundy
Rain (Poziom 49, ORT + MAL + ITH)
Cechy:
- 5% Szans na rzucenie Zbroi Cyklonu 15 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Druida)
- 5% Szans na rzucenie zaklęcia Wir 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
- +2 do poziomu umiejętności Druida
- +100-150 do Many
- Odporność na Błyskawice +30%
- Obrażenia od Magii zmniejszone o 7
- 15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
Principle (Poziom 55, RAL + GUL + ELD)
Cechy:
- 100% Szans na rzucenie Świętego Pocisku 5 poziomu podczas ataku (umiejętność Paladyna)
- +2 do poziomu wszystkich umiejętności Paladyna
- +50% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +100-150 do Życia
- 15% niższe zużycie Wytrzymałości
- +5% do maksymalnej Odporność na Trucizny
- Odporność na Ogień +30%
Fortitude (Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)
Słowo dostępne także dla Broni.
Cechy:
- 20% Szans na rzucenie Zmrażającej Zbroi poziomu 15 podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
- +25% szybsze rzucanie czarów
- 12% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
- +300% Zwiększone Obrażenia
- +200% Zwiększona Obrona
- +((8-12)*0.125*Clvl) do Życia (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- Wszystkie Odporności +25-30
- +1 do promienia światła
- +15 Obrona
- Uzupełnienie Życia +7
- +5% Do maksymalnej Odporność na Błyskawice
- Obrażenia zmniejszone o 7
Bramble (Poziom 61, RAL + OHM + SUR + ETH)
Cechy:
- Aura Ciernie poziomu 15-21 podczas noszenia przedmiotu
- Poziom 13 Ducha Kolców (33 Ładunki) (umiejętność Druida)
- +13 HP za każdą eliminację
- Zwiększa maksymalną ilość Many 5%
- Regeneracja Many 15%
- +50% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +25-50% do umiejętności zadających obrażenia od Trucizny
- +300 Obrona
- +5% Do maksymalnej Odporności na Zimno
- Odporność na Ogień +30%
- Odporność na Trucizny +100%
Dragon (Poziom 61, SUR + LO + SOL)
Słowo dostępne także dla Zbroi.
Cechy:
- Poziom 14 aury Świętego Ognia podczas noszenia
- 20% Szans na rzucenie 18 poziomu Jadu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Zabójczyni)
- 12% Szans na rzucenie 15 poziomu Hydry podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- +(0.375*Clvl) do Siły (bazuje na poziomie postaci)
- +360 Obrona
- +230 Obrona przeciwko pociskom
- +3-5 do wszystkich atrybutów
- +5% do maksymalnej Odporność na Błyskawice
- Obrażenia zmniejszone o 7
- Zwiększa maksymalną ilość Many 5%
Chains of Honor (Poziom 63, DOL + UM + BER + IST)
Cechy:
- +2 do wszystkich umiejętności
- 8% do kradzieży życia przy trafieniu
- 25% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- Uzupełnienie Życia +7
- +20 do Siły
- Wszystkie Odporności +65
- +200% Obrażeń przeciwko demonom
- +100% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +70% Zwiększona Obrona
- Obrażenia zmniejszone o 8%
Enigma (Poziom 65, JAH + ITH + BER)
Cechy:
- +2 do wszystkich umiejętności
- (1*Clvl)% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- +45% do szybszego biegania/chodzenia
- +1 do Teleportacji (umiejętność Czarodziejki - dostępna dla każdego)
- +(0.75*Clvl) do Siły (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- +14 HP za każdą eliminację
- 15% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
- +750-775 Obrona
- Zwiększa maksimum życia o 5%
- Obrażenia zmniejszone o 8%