Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Diablo 2 Resurrected: Runy - zasady i lista Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected przedstawiliśmy wszystkie dostępne w grze słowa runiczne oraz najważniejsze informacje na ich temat.

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2021

Poniższa strona poradnika do Diablo 2 Resurrected wyjaśnia jakie są dostępne runy w grze, do czego służą i jakich efektów dostarczają. Znajdziecie tu również listę wszystkich run i reprezentację ich wartości.

Runy - czym są, jak działają

W Diablo 2 Resurrected chcąc ulepszyć swoją postać, najłatwiej zrobić to nabywając lepszy ekwipunek - bronie, pancerze czy biżuterię - Diablo 2 Resurrected: Runy - zasady i lista - Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

W Diablo 2 Resurrected chcąc ulepszyć swoją postać, najłatwiej zrobić to nabywając lepszy ekwipunek - bronie, pancerze czy biżuterię. Możecie to zrobić poprzez szukanie przedmiotów, nabywanie ich drogą hazardu lub poprzez ulepszanie przedmiotów z wolnymi gniazdami. Najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku jest wykorzystywanie run i słów runicznych - które nie są niczym innym, jak runami ułożonymi w odpowiedniej kolejności w przedmiocie. Co musicie wiedzieć o runach:

  1. Określone runy posiadają szansę na znalezienie - dlatego na pewnym etapie będziecie mieli wiele run niskiego poziomu, które nie mają znacznej wartości i niską przydatność. Pierwsze runy znajdziecie już w akcie 1.
  2. W grze wieloosobowej runy często są używane jako waluta.
  3. Możecie używać run bez układania słów - jednak to pełne słowa dają największe bonusy.
  4. Możecie łączyć pojedyncze runy i kamienie / klejnoty w jednym przedmiocie
  5. Runy znajdują zastosowanie także w craftingu - przy generowaniu magicznych przedmiotów innego poziomu, szczególnie talizmanów i biżuterii.
  6. Nigdy nie sprzedawajcie run u handlarzy - mają bardzo niskie ceny.
  7. Runy możecie zamienić na inne w Kostce Horadrimów używając odpowiednich receptur.
  8. Runy leżące na ziemi mają kolor pomarańczowy.

Informacje szczegółowe na temat słów runicznych, znajdziecie na kolejnej stronie Słowa runiczne - zasady i lista.

Lista run i receptury na zamianę

W grze dostępnych jest aż 33 typów run. Poniżej ich lista oraz cechy, a także receptury, jak ulepszyć runy w ich wyższe odpowiedniki.

  1. Poziom bohatera (określany czasem także jako Clvl) to poziom bohatera, jaki musi osiągnąć, by móc użytkować przedmiotu z tą runą. Wraz z poziomem będzie także rosnąć szansa na znalezienie run bliższych poziomowi gracza.
  2. Gdzie szukać - lokacja oraz poziom trudności, na których macie największą szansę na znalezienie runy - podpowie Wam również, czy na obecnym poziomie, na którym się znajdujecie, macie szansę celować w możliwość utworzenia wybranego słowa runicznego.
  3. Wymagania (ulepszanie) - informacja o tym, jakich run (i ewentualnie kamieni szlachetnych) potrzebujecie, by wytworzyć wskazaną runę. Przedmioty te łączycie w Kostce Horadrimów).
  4. Efekty - czyli jakie bonusy generuje runa włożona w wolne pole przedmiotu. W zależności od tego czy jest to broń, czy pancerz (hełm / zbroja / tarcza, czasem tarcza posiada inny efekt - uwzględnione w tabelce), inne bonusy są otrzymywane. Słowa runiczne dostarczają zupełnie inny zestaw bonusów niż samodzielnie dobierane runy.

Nazwa i poziom

Gdzie szukać

Wymagania (ulepszanie)

Efekty

El (11)

Akt 2

-

Broń: +50 Skuteczność ataku, +1 do Światła

Pancerz: +15 do obrony, +1 do Światła

Eld (11)

Akt 2

3x El

Broń: +75% Obrażeń i +50% Skuteczność ataku przeciwko Nieumarłym

Pancerz: zmniejsza zużycie Wytrzymałości o 15%

Tarcza: +7% do Blokowania

Tir (13)

Akt 2

3x Eld

Broń / pancerz: +2 Many za zabicie

Nef (13)

Akt 2

3x Tir

Broń: Odepchnięcie

Pancerz: +30 do Obrony (przeciw atakom dystansowym)

Eth (15)

Akt 3

3x Nef

Broń: -25% Obrony celu

Pancerz: Regeneracja many +15%

Ith (15)

Akt 3

3x Eth

Broń: +9 do maksymalnych Obrażeń

Pancerz: 15% Obrażeń przekształconych w Manę

Tal (17)

Akt 3

3x Ith

Broń: 75 Obrażeń od Trucizny celu przez 5 sekund

Pancerz: +30% odporności na Truciznę

Tarcza: +35% odporności na Truciznę

Ral (19)

Akt 3

3x Tal

Broń: +5-30 Obrażeń od Ognia

Pancerz: +30% Odporności na Ogień

Tarcza: +35% Odporności na Ogień

Ort (21)

Akt 4

3x Ral

Broń: +1-50 Obrażeń od Błyskawic

Pancerz: +30% Odporności na Błyskawice

Tarcza: +35% Odporności na Błyskawice

Thul (23)

Akt 4

3x Ort

Broń: +3-14 Obrażeń od Zimna

Pancerz: +30% Odporności na Zimno

Tarcza: +35% Odporności na Zimno

Amn (25)

Akt 4

3x Thul + nadkruszony topaz

Broń: +7% kradzieży Zdrowia na uderzenie

Pancerz: Atakujący cierpi 14 pkt Obrażeń

Sol (27)

Akt 4

3x Amn + nadkruszony ametyst

Broń: +9 do Minimalnych Obrażeń

Pancerz: -7 otrzymywanych Obrażeń

Shael (29)

Akt 5

3x Sol + nadkruszony szafir

Broń: +20 do Szybkości ataku

Pancerz: Odzyskiwanie równowagi +20

Tarcza: Szansa na blok +20

Dol (31)

Akt 5

3x Shael + nadkruszony rubin

Broń: 25% na spowodowanie Ucieczki potwora

Pancerz: +7 Odnawianie Zdrowia

Hel (brak)

Akt 1 (poziom Koszmar)

3x Dol + nadkruszony szmaragd

Broń: -20% do wymagań (broni / pancerza)

Pancerz: -15% do wymagań

Io (35)

Akt 1 (poziom Koszmar)

3x Hel + nadkruszony diament

Broń / Pancerz: +10 Żywotności

Lum (37)

Akt 2 (poziom Koszmar)

3x Io + topaz ze skazą

Broń / Pancerz: +10 Energii

Ko (39)

Akt 2 (poziom Koszmar)

3x Lum + ametyst ze skazą

Broń / Pancerz: +10 Zręczności

Fal (41)

Akt 3 (poziom Koszmar)

3x Ko + szafir ze skazą

Broń / Pancerz: +10 Siły

Lem (43)

Akt 3 (poziom Koszmar)

3x Fal + rubin ze skazą

Broń: +75% Złota z potworów

Pancerz: +50% Złota z potworów

Pul (45)

Akt 4 (poziom Koszmar)

3x Lem + szmaragd ze skazą

Broń: +75% Obrażeń, +100 Skuteczność ataku przeciw Demonom

Pancerz: +30% do Obrony

Um (47)

Akt 4 (poziom Koszmar)

2x Pul + diament ze skazą

Broń: 25% na efekt Otwarcie rany

Pancerz: +15% do wszystkich Odporności

Tarcza: +22% do wszystkich Odporności

Mal (49)

Akt 5 (poziom Koszmar)

2x Um + topaz

Broń: uniemożliwia potworom leczenie

Pancerz: -7 Obrażeń Magicznych

Ist (51)

Akt 5 (poziom Koszmar)

2x Mal + ametyst

Broń: +30% szansy na znalezienie Magicznego Przedmiotu

Pancerz: +25% szansy na znalezienie Magicznego Przedmiotu

Gul (53)

Akt 1 (poziom Piekło)

2x Ist + szafir

Broń: +20% do Skuteczność ataku

Pancerz: +5 Maksymalnej Odporność na Trucizny

Vex (55)

Akt 1 (poziom Piekło)

2x Gul + rubin

Broń: 7% kradzieży Many

Pancerz: +5 Maksymalnej Odporność na Ogień

Ohm (57)

Akt 2 (poziom Piekło)

2x Vex + szmaragd

Broń: +50% Obrażeń

Pancerz: +5 Maksymalnej Odporność na Zimno

Lo (59)

Akt 2 (poziom Piekło)

2x Ohm + diament

Broń: 20% szansy na Zabójcze Uderzenie

Pancerz: +5 Maksymalnej Odporność na Błyskawice

Sur (61)

Akt 3 (poziom Piekło)

2x Lo + topaz bez skazy

Broń: 20% szansy na Oślepienie wroga

Pancerz: +5% poziomu Many

Tarcza: +50 pkt. poziomu Many

Ber (63)

Akt 3 (poziom Piekło)

2x Sur + ametyst bez skazy

Broń: 20% szansy na Druzgocące Uderzenie

Pancerz: Obrażenia zmniejszone o 8%

Jah (65)

Akt 4 (poziom Piekło)

2x Ber + szafir bez skazy

Broń: Ignoruje Obronę potwora

Pancerz: +5% poziomu Zdrowia

Tarcza: +50 pkt. poziomu zdrowia

Cham (67)

Akt 4 (poziom Piekło)

2x Jah + rubin bez skazy

Broń: 32% szansy na Zamrożenie potwora na 3 sekundy

Pancerz: Bohater nie może zostać Zamrożony

Zod (69)

Akt 5 (poziom Piekło)

2x Cham + szmaragd bez skazy

Dla każdego przedmiotu: Niezniszczalność