Diablo 2 Resurrected: Narzędzia Pracy - solucja, opis przejścia Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje na temat zadania Narzędzia Pracy w grze Diablo 2 Resurrected.
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2021
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected dowiecie się, jak rozpocząć i ukończyć zadanie Narzędzia pracy.
Po zakończeniu zadania W poszukiwaniu Caina, odblokujecie dostęp do misji Narzędzia pracy. Jest to piąte z sześciu zadań w Diablo 2 Resurrected. Zadanie zleci wam kowalka Charsi. Waszym zadaniem jest odnaleźć młot Malus Horadrimów w Koszarach przy Klasztorze.
Nie musicie rozmawiać z Charsi, by faktycznie wykonać to zadanie.
Udajcie się do Mrocznej Kniej, stąd dalej do Czarnych Moczarów. Odnajdźcie wejście do Jamy (w ścianie skalnej lub jako dziurę pośrodku pól), która zaprowadzi Was do Wyżyny Tamoe. Jama ma 2 poziomy, przejście znajduje się na 1.
Z Wyżyny Tamoe bezpośrednio dostaniecie się do Zewnętrznego Monastyru znajdując ściany i bramę Klasztoru na wschodzie. Idąc dalej w głąb budynku znajdziecie Koszary.
Kuźnia Kowala - mini-bossa lokacji, ukryta będzie gdzieś w Koszarach w losowym miejscu. Przez Koszary należy poruszać się powoli i uważnie - raz, by niespodziewanie nie trafić na Kowala, dwa - znajdziecie tu dużo pomniejszych, a silnych wrogów. Sam boss jest dość silny i szybki. Należy mieć przygotowaną drogę ucieczki z możliwością przegrupowania się. Na miejscu - w kuźni - znajdziecie koło pieca uchwyt. Wisi na nim Malus Horadrimów. Dotknijcie stojaka i podnieście młot z ziemi. Zanieście go teraz Charsi.
Charsi w nagrodę może przerobić jeden z Waszych przedmiotów, umieszczając w nim otwór na klejnot. Zrobicie to w dowolnym momencie, wybierając odpowiednią opcję z menu rozmowy z Charsi - nadal możecie swobodnie korzystać z jej usług. Dopiero wtedy oficjalnie zadanie w dzienniku zostanie zakończone.
Napawanie przedmiotu warto pozostawić na późniejszy etap rozgrywki - gdy będziecie w stanie odnaleźć lepsze przedmioty - usługa bowiem jest jednorazowa. Możecie przejść do kolejnego aktu nie kończąc zadania. Nie możecie zmodyfikować dowolnego przedmiotu: nie może być to przedmiot unikalny ani z zestawu, nie może posiadać już gniazd.