Diablo 2 Resurrected: Zabójczyni - najlepsze buildy Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Poniższa strona poradnika do Diablo 2 Resurrected prezentuje zestawienie przykładowych buildów dla klasy Zabójczyni.
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2022
Na tej stronie znajdziecie opis wybranych, popularnych buildów dla Zabójczyni w Diablo 2 Resurrected.
Kicker
Jeden z najpopularniejszych buildów, który skupia się na walce wręcz z użyciem kopnięć. Stąd istotne będzie zdobycie dobrego obuwia. Jako broń warto skorzystać z dedykowanych dla Zabójczyni szponów oraz tarczy. Umiejętność podstawowa nie posiada synergii, dlatego łatwo i szybko możecie zbudować postać zgodnie z buildem.
- Umiejętności: Szpon smoka - atak kończący. W tym buildzie nie wykorzystujemy "kul", a cały czas atakujemy finisherem. Zwiększona szybkość lub Jad (nie można używać dwóch na raz) i Wojownik cienia są opcjonalnymi, ale pożądanymi umiejętnościami, których nie trzema zanadto rozwijać. Wartownik śmierci to pułapka, którą będziecie mogli z powodzeniem wykorzystać przeciwko potworom z odpornościami.
- Atrybuty: Siła / Zręczność - tylko dla ekwipunku, odliczając broń. Energia - brak, reszta do Witalności.
W początkowych fazach gry możecie korzystać z Uderzenia kobry jako podstawowego ataku. Później będziecie mogli wykorzystać go także jako ataku "ładującego", gdy walka będzie ciężka.
Elementalist
Podobnie jak Kicker, Elementalist to klasa walcząca wręcz, która zadaje ciosy w zasadzie niezależne od posiadanej broni, oparte o żywioły. Sposób rozgrywki: wykorzystujecie Uderzenie feniksa do ładowania "kul". W zależności, ile z nich naładujecie, taki żywioł zostanie wyzwolony używając finishera. Są to cechy tej umiejętności. Build ten i forma rozgrywki w przedstawionej formie będzie możliwa i efektywna dopiero, gdy osiągnięcie około 30 poziomu.
- Umiejętności: Uderzenie feniksa + cios kończący: Pazur smoka lub Szpon smoka, w zależności od tego, czy używać będziecie szponów jako bronie, czy wolicie kończyć kopnięciem. Pięść ognia i Szpony gromu gwarantują synergię dla Uderzenia feniksa, więc są wymagane i należy je stale rozwijać. Standardowo dla Zabójczyni warto zainwestować choć jeden punkt w Wojownika cienia i Zwiększoną szybkość. Jeśli początkowo zamierzacie używać szponów, skorzystajcie także z Mistrzostwa szponów oraz opcjonalnie Bloku (przy użyciu dwóch szponów zamiast tarczy, szansa na blok niezależna od Zręczności).
- Atrybuty: Siła - tylko dla rynsztunku; Zręczność - tylko dla rynsztunku, chyba że używacie tarczy: wtedy również liczy się maksymalizacja bloku. Energia - brak. Witalność - wszystkie pozostałe punkty.
Jest to bardzo trudny build w rozgrywce, jednak dobrze użyty pozwoli Wam zwyciężyć nawet na poziomie Koszmar.
Trap Assassin
Jeden z podstawowych buildów, pozwalający na grę na dystans - wykorzystuje pułapki. W związku z tym jej wyposażenie mocno traci na znaczeniu, gdy posiądzie właściwe umiejętności. Jest to jeden z łatwiejszych buildów oraz szybkich do zbudowania.
- Umiejętności: jako podstawę wykorzystuje się zazwyczaj Wartownika śmierci, opcjonalnie Ślad ognia z synergiami. Dla Wartownika śmierci synergię stanowi Wartownik miotający Wiązki błyskawic oraz Ognisty podmuch. Zwiększona szybkość poprawia także tempo rozkładania pułapek. Jeśli chodzi o wsparcie, lepiej wykorzystać Mistrza Cienia zamiast Wojownika cienia - mniejsza szansa na to, że będzie rozstawiał słabsze od Waszych pułapki (limit rozstawionych pułapek jest sumą tak pułapek Zabójczyni jak i jej cienia). Opcjonalnie: Blok - jeśli wolicie 2x szpony niż tarczę, Uderzenie umysłu - by wprowadzić małe zamieszanie wśród wrogów, szczególnie że część z nich może chwilowo przejść na Waszą stronę.