Diablo 2 Resurrected: Słowa runiczne - Bronie Dystansowe Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika opisaliśmy słowa runiczne dla Broni dystansowych w grze Diablo 2 Resurrected.
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2021
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected znajdziecie słowa runiczne przeznaczone dla broni dystansowych (Łuków i Kusz). Nie dotyczą one innych broni miotanych: jak oszczepy, noże czy toporki do rzucania. Lista posortowana jest według poziomu słowa, rosnąco.
Przykładowe i popularne słowo runiczne dla łuków - Harmony.
- Zephyr (Poziom 21, ORT + ETH)
- Edge (Poziom 25, TIR + TAL + AMN)
- Melody (Poziom 39, SHAEL + KO + NEF)
- Harmony (Poziom 39, TIR + ITH + SOL + KO)
- Wrath (Poziom 63, PUL + LUM + BER + MAL)
- Brand (Poziom 65, JAH + LO + MAL + GUL)
- Faith (Poziom 65, OHM + JAH + LEM + ELD)
- Ice (Poziom 65, AMN + SHAEL + JAH + LO)
Zephyr (Poziom 21, ORT + ETH)
Cechy:
- 7% Szans na rzucenie Wiru 1 poziomu podczas otrzymania ciosu
- +25% do szybszego biegania/chodzenia
- +25% Zwiększona szybkość ataku
- +33% Zwiększone Obrażenia
- -25% Obrona celu
- +66 do Skuteczności ataku
- 1-50 obrażeń od Błyskawic
- +25 Obrona
Edge (Poziom 25, TIR + TAL + AMN)
Cechy:
- Poziom 15 aury Cierni podczas noszenia
- Zmniejsza ceny sprzedawców o 15%
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- +5-10 do wszystkich atrybutów
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- Blokuje leczenie potworów
- +35% Zwiększona szybkość ataku
- +320-380% Obrażeń przeciwko demonom
- +280% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
Melody (Poziom 39, SHAEL + KO + NEF)
Cechy:
- +3 do umiejętności Łuku i Kuszy (tylko Amazonka)
- +3 do Spowolnienie Pocisków (tylko Amazonka)
- +3 do Uniku (tylko Amazonka)
- +3 do Uderzenia Krytycznego (tylko Amazonka)
- Odrzucenie
- +10 do Zręczności
- +20% Zwiększona szybkość ataku
- +50% Zwiększone Obrażenia
- +300% Obrażeń przeciwko nieumarłym
Harmony (Poziom 39, TIR + ITH + SOL + KO)
Cechy:
- Poziom 10 aury Wigor podczas noszenia przedmiotu
- Poziom 20 Ożywienia (25 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- +2-6 do Walkirii (umiejętność Amazonki - dostępna dla każdego)
- +10 do Zręczności
- Regeneracja Many 20%
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +200-275% Zwiększone obrażenia
- +9 do minimalnych obrażeń
- +9 do maksymalnych obrażeń
- Dodaje 55-160 obrażeń od Ognia
- Dodaje 55-160 obrażeń od Błyskawic
- Dodaje 55-160 Obrażeń od Zimna
- +2 do promienia światła
Wrath (Poziom 63, PUL + LUM + BER + MAL)
Cechy:
- 30% Szans na rzucenie Zniedołężnienia 1 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- 5% Szans na rzucenie Wyssania życia 10 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- 20% Szans na miażdżący cios
- Nie można zamrozić
- Blokuje leczenie potworów
- +10 Do Energii
- +375% Obrażeń przeciwko demonom
- +100 do Skuteczności ataku przeciwko demonom
- +250-300% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- 85-120 obrażeń od Magii
- 41-240 obrażeń od Błyskawic
Brand (Poziom 65, JAH + LO + MAL + GUL)
Cechy:
- 35% Szans na rzucenie Zwiększenia Obrażeń 14 poziomu podczas otrzymania obrażeń (umiejętność Nekromanty)
- 100% Szans na rzucenie Włóczni z Kości poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- Wystrzeliwuje Eksplodujące Strzały (Poziomu 15) (umiejętność Amazonki - dostępna dla każdego)
- 20% szans na śmiertelne uderzenie
- Odrzucenie
- Ignoruje Obronę Celu
- Blokuje leczenie potworów
- +260-340% Zwiększone obrażenia
- 20% do skuteczności ataku
- +280-330% obrażeń przeciwko demonom
Faith (Poziom 65, OHM + JAH + LEM + ELD)
Cechy:
- Poziom 12-15 aury Fanatyzm podczas noszenia broni
- 10% szans na przywrócenie wyeliminowanego potwora jako sojusznika
- Ignoruje obronę celu
- +1-2 do wszystkich umiejętności
- Wszystkie Odporności +15
- +120 obrażeń od ognia
- +330% Zwiększone Obrażenia
- 300% bonusu do Skuteczności ataku
- +75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- 75% dodatkowego złota od potworów
Ice (Poziom 65, AMN + SHAEL + JAH + LO)
Cechy:
- Poziom 18 aury Świętego Chłodu podczas noszenia
- 25% Szans na rzucenie Novy Mrozu 22 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- 20% szans na śmiertelny cios
- Ignoruje obronę celu
- +20% Zwiększona szybkość ataku
- +140-210% Zwiększone obrażenia
- +25-30% do obrażeń od umiejętności zimna
- -20% Odporności na Zimno
- (3.125*Clvl)% dodatkowego złota od potworów (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- 100% Szans na rzucenie Zamieci 40 poziomu podczas awansu na kolejny poziom (umiejętność Czarodziejki)