Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Diablo 2 Resurrected: Attack Rating - co to jest? Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja

Tu dowiecie się czym jest Attack Rating – jeden z parametrów odpowiadających za skuteczność walki bohatera w Diablo 2 Resurrected. Przeczytacie jak zwiększyć ten współczynnik oraz dowiecie się, od czego zależy i jakie posiada ograniczenia.

Ostatnia aktualizacja: 29 września 2022

Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected zostanie wyjaśnione, czym jest tzw. Attack Rating lub inaczej w skrócie AR.

W panelu Atrybutów możecie sprawdzić szansę na atak ostatniego napotkanego wroga - Diablo 2 Resurrected: Attack Rating - co to jest? - Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry
W panelu Atrybutów możecie sprawdzić szansę na atak ostatniego napotkanego wroga

Attack Rating (AR) to parametr postaci w Diablo 2 Resurrected, odpowiadający za szansę na trafienie. W polskiej wersji znany jako skuteczność ataku, co możemy przełożyć także na celność. Jest zależny od atrybutu Zręczności. Określa on liczbowo szansę na trafienie. Może różnić się dla wielu broni lub umiejętności. Dlaczego parametr ten ma wartość liczbową? Dlatego, że spotykając silniejszych wrogów ich poziom obrony, uniku i blokowania ciosów także rośnie. Po najechaniu kursorem na pole AR, ujrzycie szansę na trafienie jednego z przeciętnych wrogów w danej lokacji. Z reguły chcecie utrzymać ten parametr możliwie wysoko, szczególnie podczas posługiwania się atakami o niskiej szybkości.

  1. Szansę na trafienie wroga mogą podnosić niektóre przedmioty, nie tylko bronie.
  2. Wraz z napotykaniem silniejszych potworów wyższego poziomu, Wasza szansa na trafienie będzie maleć, dlatego należy sukcesywnie starać się poprawiać ten parametr.
  3. Niektóre umiejętności lub oddziaływanie Aur poprawiają szansę na trafienie.
  4. Są umiejętności, które nie podlegają przeliczeniu celności i zawsze trafiają, np. Strzała kierowana Amazonki.
  5. Do wyliczenia szansy na trafienie używane są: poziom AR bohatera, poziom Obrony przeciwnika, różnica poziomów
  6. Minimalna szansa na trafienie wynosi 5%, maksymalna 95%.

Należy pamiętać, że szansa na trafienie nie jest jedynym wyznacznikiem tego, czy cel otrzyma obrażenia. Wrogowie także mogą unikać ciosów, blokować oraz posiadać Odporności i Niewrażliwości na niektóre typy ataków (głównie na wyższych poziomach trudności) - dlatego pomimo wysokiej celności lub specjalnych zdolności wróg i tak może nie otrzymać obrażeń.