Diablo 2 Resurrected: Słowa runiczne - Bronie do Walki wręcz Diablo 2 Resurrected poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika opisaliśmy słowa runiczne dla Broni do walki wręcz w grze Diablo 2 Resurrected.
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2021
Na tej stronie poradnika do Diablo 2 Resurrected znajdziecie słowa runiczne przeznaczone dla wszelkich broni do walki wręcz. Lista posortowana jest według poziomu słowa, rosnąco.
- Steel (Poziom 13, TIR + EL)
- Malice (Poziom 15, ITH+EL+ETH)
- Leaf (Poziom 19, TIR + RAL)
- Holy Thunder (Poziom 23, ETH+RAL+ORT+TAL)
- King's Grace (Poziom 25, AMN+RAL+THUL)
- Strength (Poziom 25, AMN+TIR)
- Spirit (Poziom 25, TAL + THUL + ORT + AMN)
- Honor (Poziom 27, AMN + EL + ITH + TIR + SOL)
- Insight (Poziom 27, RAL + TIR + TAL + SOL)
- Black (Poziom 35, THUL + IO + NEF)
- White (Poziom 35, DOL + IO)
- Memory (Poziom 37, LUM + IO + SOL + ETH)
- Obedience (Poziom 41, HEL + KO + THUL + ETH + FAL)
- Passion (Poziom 43, DOL + ORT + ELD + LEM)
- Lawbringer (Poziom 43, AMN + LEM + KO)
- Voice of Reason (Poziom 43, LEM + KO + EL + ELD)
- Crescent Moon (Poziom 47, SHAEL + UM + TIR)
- Venom (Poziom 49, TAL + DOL + MAL)
- Kingslayer (Poziom 53, MAL + UM + GUL + FAL)
- Rift (Poziom 53, HEL + KO + LEM + GUL)
- Silence (Poziom 55, DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX)
- Heart of the Oak (Poziom 55, KO + VEX + PUL + THUL)
- Death (Poziom 55, HEL + EL + VEX + ORT + GUL)
- Call to Arms (Poziom 57, AMN + RAL + MAL + IST + OHM)
- Chaos (Poziom 57, FAL + OHM + UM)
- Fortitude (Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)
- Grief (Poziom 59, ETH + TIR + LO + MAL + RAL)
- Oath (Poziom 59, SHAEL + PUL + MAL + LUM)
- Wind (Poziom 61, SUR + EL)
- Beast (Poziom 63, BER + TIR + UM + MAL + LUM)
- Eternity (Poziom 63, AMN + BER + IST + SOL + SUR)
- Infinity (Poziom 63, BER + MAL + BER + IST)
- Fury (Poziom 65, JAH + GUL + ETH)
- Famine (Poziom 65, FAL + OHM + ORT + JAH)
- Destruction (Poziom 65, VEX + LO + BER + JAH + KO)
- Last Wish (Poziom 65, JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER)
- Phoenix (Poziom 65, VEX + VEX + LO + JAH)
- Doom (Poziom 67, HEL + OHM + UM + LO + CHAM)
- Hand of Justice (Poziom 67, SUR + CHAM + AMN + LO)
- Pride (Poziom 67, CHAM + SUR + IO + LO)
- Breath of the Dying (Poziom 69, VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH)
Steel (Poziom 13, TIR + EL)
Miecze, topory, buławy.
Cechy:
- +25% Zwiększona szybkość ataku
- +20% Zwiększone Obrażenia
- +3 do minimalnych obrażeń
- +3 do maksymalnych obrażeń
- +50 do Skuteczności ataku
- 50% Szans na otwarcie rany
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +1 do promienia światła
Malice (Poziom 15, ITH+EL+ETH)
Dowolna broń.
Cechy:
- 100% Szans na otwarcie rany
- Blokuje leczenie potworów
- +33% Zwiększone Obrażenia
- +9 do maksymalnych obrażeń
- -25% Obrona celu
- +50 do Skuteczności ataku
- -100 do obrony potworów na trafienie
- Wyczerpuje zdrowie -5 (spadek Zdrowia ok 1 pkt na 2 sekundy)
Leaf (Poziom 19, TIR + RAL)
Tylko Laski.
Cechy:
- +3 do umiejętności Ognia (grupa umiejętności Czarodziejki)
- +3 do Inferno (Tylko Czarodziejka)
- +3 do Ciepła (Tylko Czarodziejka)
- +3 do Ognistego Piorunu (Tylko Czarodziejka)
- +(2*Clvl) Obrony (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
- Odporność na Zimno +33%
- +2 Do Many za każde zabójstwo
Holy Thunder (Poziom 23, ETH+RAL+ORT+TAL)
Tylko Berła.
Cechy:
- +3 do Święty wstrząs (tylko Paladyn)
- Poziom 7 Seryjnych Błyskawic (60 Ładunków) (umiejętność Czarodziejki)
- +60% Zwiększone Obrażenia
- +10 do maksymalnych obrażeń
- -25% Obrona celu
- Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
- Dodaje 21-110 obrażeń od Błyskawic
- +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
- +5% do maksymalnej Odporność na Błyskawice
- Odporność na Błyskawice +60%
King's Grace (Poziom 25, AMN+RAL+THUL)
Miecze i Berła.
Cechy:
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
- Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
- +100% Zwiększone Obrażenia
- +150 do Skuteczności ataku
- +100% Obrażeń przeciwko demonom
- +100 do Skuteczności ataku przeciwko demonom
- +50% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +100 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
Strength (Poziom 25, AMN+TIR)
Dowolna broń.
Cechy:
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- 25% Szans na miażdżący cios
- +35% Zwiększone Obrażenia
- +20 do Siły
- +10 do Witalności
- +2 Do Many za każde zabójstwo
Spirit (Poziom 25, TAL + THUL + ORT + AMN)
Tylko Miecze.
Słowo dostępne także dla Tarcz.
Cechy:
- +2 do wszystkich Umiejętności
- 7% kradzieży zdrowia na atak
- +25-35% szybsze rzucanie czarów
- +55% odzyskiwanie równowagi
- +250 do obrony przed pociskami
- +22 do Żywotności
- +89-112 do poziomu Many
- +3-8 absorpcji magii
- 1-50 obrażeń od Błyskawic
- 3-14 obrażeń od Zimna
- 75 obrażeń od Trucizny przez 5 sekund
Honor (Poziom 27, AMN + EL + ITH + TIR + SOL)
Dowolna broń.
Cechy:
- +1 do wszystkich umiejętności
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- 25% szans na śmiertelny cios
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +10 do Siły
- +160% Zwiększone Obrażenia
- +9 do minimalnych obrażeń
- +9 do maksymalnych obrażeń
- +250 do Skuteczności ataku
- Uzupełnienie Życia +10
- +1 do promienia światła
Insight (Poziom 27, RAL + TIR + TAL + SOL)
Bronie drzewcowe, laski.
Cechy:
- Poziom 12-17 aury Medytacja podczas noszenia
- +1-6 do Uderzenia krytycznego (umiejętność Amazonki - dostępna dla każdego)
- 23% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- +5 do wszystkich atrybutów
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +35% szybsze rzucanie czarów
- Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
- +75 obrażeń od trucizn przez 5 sekund
- +9 do minimalnych obrażeń
- +200-260% Zwiększone obrażenia
- 180-250% do Skuteczności ataku
Black (Poziom 35, THUL + IO + NEF)
Pałki, młoty, buławy.
Cechy:
- Poziom 4 Wybuch zwłok (12 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- 40% Szans na miażdżący cios
- Odrzucenie przeciwnika
- +10 do Witalności
- Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna (3 sek.)
- +15% Zwiększona szybkość ataku
- +120% Zwiększone Obrażenia
- +200 do Skuteczności ataku
- Obrażenia od Magii zmniejszone o 2
White (Poziom 35, DOL + IO)
Tylko różdżki.
Cechy:
- +3 do umiejętności Trucizn i Kości (tylko dla Nekromanty)
- +2 do Włóczni z Kości (tylko dla Nekromanty)
- +4 do Mistrzostwa we władaniu Szkieletami (tylko dla Nekromanty)
- +3 do Zbroi z Kości (tylko dla Nekromanty)
- 25% szans na ucieczkę potwora przy trafieniu
- +20% szybsze rzucanie czarów
- +10 do Witalności
- +13 do Many
- Obrażenia od Magii zmniejszone o 4
Memory (Poziom 37, LUM + IO + SOL + ETH)
Tylko laski.
Cechy:
- +3 do wszystkich umiejętności Czarodziejki
- +3 tarczy Energetycznej (Tylko Czarodziejka)
- +2 do Pola Statycznego (Tylko Czarodziejka)
- +10 do Witalności
- +10 do Energii
- +9 do minimalnych obrażeń
- +33% szybsze rzucanie czarów
- -25% do obrony celu
- +50% Zwiększona Obrona
- Zwiększa maksymalną ilość Many 20%
- Obrażenia od Magii zmniejszone o7
Obedience (Poziom 41, HEL + KO + THUL + ETH + FAL)
Tylko laski.
Cechy:
- 30% Szans na rzucenie Uroku 21 poziomu podczas eliminacji przeciwnika (umiejętność Czarodziejki)
- 40% Szans na miażdżący cios
- +200-300 Obrona
- +10 do Siły
- +10 do Zręczności
- +20-30 Wszystkie Odporności
- +40% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +370% Zwiększone Obrażenia
- -25% Obrona celu
- 3-14 Obrażeń od Zimna (czas trwania 3 sekundy)
- -25% Odporności na Ogień
- Wymagania -20%
Passion (Poziom 43, DOL + ORT + ELD + LEM)
Dowolna broń.
Cechy:
- +1 do umiejętności Berserker
- +1 do Zapału (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
- Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)
- 25% szans na zmuszenie trafionego potwora do ucieczki
- Trafienie oślepia cel +10
- +25% Zwiększona szybkość ataku
- +160-210% Zwiększone obrażenia
- 50-80% do Skuteczności ataku
- +75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- 1-50 obrażeń od Błyskawic
- 75% dodatkowego złota od potworów
Lawbringer (Poziom 43, AMN + LEM + KO)
Miecze, młoty, berła.
Cechy:
- Poziom 16-18 aury Sanktuarium podczas noszenia
- 20% Szans na rzucenie Zniedołężnienia 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- Zabite potwory już nie powstaną
- +10 do Zręczności
- -50% Obrona celu
- Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
- Dodaje 130-180 Obrażeń od Zimna
- +200-250 do obrony przeciwko pociskom
- 75% dodatkowego złota od potworów
Voice of Reason (Poziom 43, LEM + KO + EL + ELD)
Miecze, buławy.
Cechy:
- 15% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 13 poziomu podczas ataku
- 18% Szans na rzucenie Lodowego Uderzenia 20 poziomu podczas ataku
- Nie można zamrozić
- +50 do Skuteczności ataku
- +220-350% Obrażeń przeciwko demonom
- +355-375% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- Dodaje 100-220 Obrażeń od Zimna
- -24% Odporności na Zimno
- +10 do Zręczności
- 75% dodatkowego złota od potworów
- +1 do promienia światła
Crescent Moon (Poziom 47, SHAEL + UM + TIR)
Miecze, topory, bronie drzewcowe.
Cechy:
- 10% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 17 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- 7% Szans na rzucenie Pola Statycznego poziomu 13 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- Poziom 18 Przywołania Ducha Wilka (30 Ładunków) (umiejętność Druida)
- Ignoruje obronę celu
- 25% Szans na otwarcie rany
- +9-11 do absorpcji Magii
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +20% Zwiększona szybkość ataku
- +180-220% Zwiększone obrażenia
- -35% do Odporności na błyskawice celu
Venom (Poziom 49, TAL + DOL + MAL)
Dowolna broń.
Cechy:
- Poziom 13 Trująca Nova (11 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- Poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- 7% kradzieży many przy trafieniu
- 25% szans na zmuszenie potwora do ucieczki
- Ignoruje obronę celu
- Blokuje leczenie potworów
- +273 obrażeń od trucizn przez 6 sekund
Kingslayer (Poziom 53, MAL + UM + GUL + FAL)
Miecze, topory.
Cechy:
- +1 do Zemsty (umiejętność Paladyna - dostępna dla każdego)
- 33% Szans na miażdżący cios
- 50% Szans na otwarcie rany
- Blokuje leczenie potworów
- +10 do Siły
- +30% Zwiększona szybkość ataku
- +230-270% Zwiększone obrażenia
- -25% Obrona celu
- 20% do Skuteczności ataku
- 40% dodatkowego złota od potworów
Rift (Poziom 53, HEL + KO + LEM + GUL)
Bronie drzewcowe, berła.
Cechy:
- 20% Szans na rzucenie Tornada 16 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
- 16% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli 21 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- +5-10 do wszystkich atrybutów
- 38% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
- +10 do Zręczności
- 20% do Skuteczności ataku
- Dodaje 160-250 obrażeń od Magii
- Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
- 75% dodatkowego złota od potworów
- Wymagania -20%
Silence (Poziom 55, DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX)
Dowolna broń.
Cechy:
- +2 do wszystkich umiejętności
- Trafienie oślepia cel +33
- 11% kradzieży many przy trafieniu
- 25% większa szansa na zmuszenie przeciwnika do ucieczki
- 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- Wszystkie Odporności +75
- +20% Zwiększona szybkość ataku
- +20% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +200% Zwiększone Obrażenia
- +75% Obrażeń przeciwko nieumarłym
- +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- Wymagania -20%
Heart of the Oak (Poziom 55, KO + VEX + PUL + THUL)
Laski, buławy.
Cechy:
- Poziom 14 Kruki (60 Ładunków) (umiejętność Druida)
- Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków) (umiejętność Druida)
- +3 do wszystkich umiejętności
- 7% kradzieży many przy trafieniu
- +10 do Zręczności
- Wszystkie Odporności +30-40
- Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna
- +40% szybsze rzucanie czarów
- +75% Obrażeń przeciwko demonom
- +100 do Skuteczności ataku przeciw demonom
- Uzupełnienie Życia +20
- Zwiększa maksymalną ilość Many 15%
Death (Poziom 55, HEL + EL + VEX + ORT + GUL)
Miecze, topory.
Cechy:
- 25% Szans na rzucenie Lodowcowego Grotu poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- Poziom 22 Krwawego Golema (15 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- (0.5*Clvl)% Śmiertelne uderzenie (bazuje na poziomie bohatera)
- 7% kradzieży many przy trafieniu
- 50% Szans na miażdżący cios
- Niezniszczalny
- Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
- +300-385% Zwiększone obrażenia
- 20% do Skuteczności ataku
- +50 do Skuteczności ataku
- +1 do promienia światła
- Wymagania -20%
- 100% Szans na rzucenie Seryjnych Błyskawic poziomu 44 kiedy giniesz (umiejętność Czarodziejki)
Call to Arms (Poziom 57, AMN + RAL + MAL + IST + OHM)
Dowolna broń.
Cechy:
- +1 do wszystkich umiejętności
- 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- +2-6 do Dowodzenia (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
- +1-6 do Rozkazów (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
- +1-4 do Okrzyku Bojowego (umiejętność Barbarzyńcy - dostępna dla każdego)
- Uzupełnienie życia +12
- Blokuje leczenie potworów
- +40% Zwiększona szybkość ataku
- +240-290% Zwiększone obrażenia
- Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Chaos (Poziom 57, FAL + OHM + UM)
Tylko Szpony Zabójczyni.
Cechy:
- 9% Szans na rzucenie Zamarzniętej Kuli poziomu 11 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- 11% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic poziomu 9 podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- +1 do Trąby Powietrznej (umiejętność Druida - dostępna dla każdego)
- 25% Szans na otwarcie rany
- +10 do Siły
- +35% do szybkości ataku
- +240-290% Zwiększone obrażenia
- 216-471 obrażeń od Magii
- +15 Życia za każdego zabitego demona
Fortitude (Poziom 59, EL + SOL + DOL + LO)
Dowolna broń. Słowo dostępne także dla Zbroi.
Cechy:
- 20% Szans na rzucenie Zmrażającej Zbroi poziomu 15 podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
- +25% szybsze rzucanie czarów
- 12% Otrzymanych obrażeń zamienionych na manę
- Trafienie zmusza potwora do ucieczki
- +300% Zwiększone Obrażenia
- +200% Zwiększona Obrona
- +((8-12)*0.125*Clvl) do Życia (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- Wszystkie Odporności +25-30
- +1 do promienia światła
- +9 do minimalnych obrażeń
- +50 do Skuteczności ataku
- 20% szans na śmiertelny cios
Grief (Poziom 59, ETH + TIR + LO + MAL + RAL)
Dowolna broń. Słowo dostępne także dla Zbroi.
Cechy:
- 35% Szans na rzucenie Jadu 15 poziomu podczas ataku (umiejętność Zabójczyni)
- Ignoruje obronę celu
- 20% szans na śmiertelny cios
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +10-15 HP za każdą eliminację
- Blokuje leczenie potworów
- -25% Obrona celu
- Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
- +(1.875*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- +30-40% Zwiększona szybkość ataku
- +340-400 poprawione Obrażenia
- -20-25% Odporności na Trucizny potworów
Oath (Poziom 59, SHAEL + PUL + MAL + LUM)
Miecze, topory, buławy
Cechy:
- 30% Szans na rzucenie Ducha Kości 20 poziomu podczas ataku (umiejętność Nekromanty)
- Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków) (umiejętność Druida)
- Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- Niezniszczalny
- Blokuje leczenie potworów
- +10 Do Energii
- +50% Zwiększona szybkość ataku
- +210-340% Zwiększone obrażenia
- +75% Obrażeń przeciwko demonom
- +100 do Skuteczności ataku przeciwko demonom
- +10-15 do absorpcji Magii
Wind (Poziom 61, SUR + EL)
Dowolna broń.
Cechy:
- Poziom 13 Wir (127 Ładunków) (umiejętność Druida)
- 10% Szans na rzucenie Tornada 9 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
- +20% do szybszego biegania/chodzenia
- Trafienie oślepia cel
- +40% Zwiększona szybkość ataku
- +15% Szybsze odzyskiwanie równowagi po ciosie
- +120-160% Zwiększone obrażenia
- -50% Obrona celu
- +50 do Skuteczności ataku
- +1 do promienia światła
Beast (Poziom 63, BER + TIR + UM + MAL + LUM)
Topory, berła, młoty.
Cechy:
- Poziom 9 aury Fanatyzm podczas noszenia
- Poziom 13 Przyzwanie Grizzly (5 Ładunków) (umiejętność Druida)
- +3 do Niedzwiedziołaka (umiejętność Druida - dostępna dla każdego)
- +3 do Likantropi (umiejętność Druida - dostępna dla każdego)
- 20% Szans na miażdżący cios
- 25% Szans na otwarcie rany
- Blokuje leczenie potworów
- +2 Do Many za każde zabójstwo
- +25-40 do Siły
- +10 do Energii
- +40% Zwiększona szybkość ataku
- +240-270% Zwiększone obrażenia
Eternity (Poziom 63, AMN + BER + IST + SOL + SUR)
Dowolna broń.
Cechy:
- Poziom 8 Ożywienia (88 Ładunków) (umiejętność Nekromanty)
- 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- Nie można zostać zamrożonym
- Trafienie oślepia przeciwnika
- 20% Szans na miażdżący cios
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- Uzupełnienie Many 16%
- Spowalnia cel o 33%
- +260-310% Zwiększone obrażenia
- +9 do minimalnych obrażeń
- Niezniszczalny
Infinity (Poziom 63, BER + MAL + BER + IST)
Bronie drzewcowe.
Cechy:
- Poziom 12 aury Przekonanie podczas noszenia
- 50% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu po eliminacji przeciwnika (umiejętność Czarodziejki)
- Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków) (umiejętność Druida)
- 40% Szans na miażdżący cios
- 30% zwiększonej szansy na znalezienie Magicznych Przedmiotów
- +35% do szybszego biegania/chodzenia
- Blokuje leczenie potworów
- +255-325% Zwiększone obrażenia
- -45-55% do Odporności na błyskawice celu
- +(0.5*Clvl) do Witalności (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Fury (Poziom 65, JAH + GUL + ETH)
Dowolna broń.
Cechy:
- +5 do Szału Bitewnego (tylko Barbarzyńca)
- Ignoruje Obronę celu
- 6% do kradzieży życia przy trafieniu
- 33% szans na śmiertelny cios
- 66% Szans na otwarcie rany
- Blokuje leczenie potworów
- 40% Zwiększona szybkość ataku
- +209% Zwiększone Obrażenia
- -25% Obrona celu
- 20% poprawiona Skuteczność ataku
Famine (Poziom 65, FAL + OHM + ORT + JAH)
Topory, młoty.
Cechy:
- Ignoruje obronę celu
- 12% do kradzieży życia przy trafieniu
- Blokuje leczenie potworów
- +10 do Siły
- Dodaje 180-200 obrażeń od Magii
- Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
- Dodaje 51-250 obrażeń od Błyskawic
- Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
- +30% Zwiększona szybkość ataku
- +320-370% Zwiększone obrażenia
Destruction (Poziom 65, VEX + LO + BER + JAH + KO)
Miecze, bronie drzewcowe.
Cechy:
- 23% Szans na rzucenie 12 poziomu Wulkanu podczas ataku (umiejętność Druida)
- 5% Szans na rzucenie 23 poziomu Kuli Magmy podczas ataku (umiejętność Druida)
- 15% Szans na rzucenie Novy 22 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- Ignoruje obronę celu
- 7% kradzieży many przy trafieniu
- 20% Szans na miażdżący cios
- 20% szans na śmiertelne uderzenie
- Blokuje leczenie potworów
- +350% Zwiększone Obrażenia
- Dodaje 100-180 obrażeń od Magii
- +10 do Zręczności
- 100% Szans na rzucenie 45 poziomu Meteoru gdy giniesz
Last Wish (Poziom 65, JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER)
Miecze, młoty, topory.
Cechy:
- Poziom 17 aury Moc podczas noszenia
- 6% Szans na rzucenie Zniknięcia 11 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Zabójczyni)
- 10% Szans na rzucenie Wyssania Życia poziomu 18 podczas ataku (umiejętność Zabójczyni)
- 20% Szans na rzucenie Wiązki Błyskawic 20 poziomu podczas ataku (umiejętność Czarodziejki)
- Ignoruje obronę celu
- Trafienie oślepia cel
- (0.5*Clvl)% szans na znalezienie magicznych przedmiotów (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- 60-70% Szans na miażdżący cios
- Blokuje leczenie potworów
- +330-375% Zwiększone obrażenia
Phoenix (Poziom 65, VEX + VEX + LO + JAH)
Dowolna broń. Słowo dostępne także dla Tarcz.
Cechy:
- Poziom 10-15 aury Odkupienie podczas noszenia
- 40% Szans na rzucenie Burzy Ognia 22 poziomu podczas ataku (umiejętność Druida)
- +350-400% Zwiększone obrażenia
- -28% Odporności na Ogień
- +350-400 do Obrony przeciwko pociskom
- +15-21 Absorbcji ognia
- Ignoruje Obronę celu
- 14% kradzieży many przy trafieniu
- 20% szans na śmiertelny cios
- 100% Szans na rzucenie Pożogi 40 poziomu podczas awansu na kolejny poziom (umiejętność Czarodziejki)
Doom (Poziom 67, HEL + OHM + UM + LO + CHAM)
Topory, młoty, bronie drzewcowe.
Cechy:
- Poziom 12 aury Święty Chłód podczas noszenia
- 5% Szans na rzucenie 18 poziomu Wulkanu podczas ataku (umiejętność Druida)
- +2 do wszystkich umiejętności
- 20% szans na śmiertelny cios
- 25% Szans na otwarcie rany
- Blokuje leczenie potworów
- +45% Zwiększona szybkość ataku
- +330-370% Zwiększone obrażenia
- -40-60% do Odporności na Zimno
- Zamraża cel +3
- Wymagania -20%
Hand of Justice (Poziom 67, SUR + CHAM + AMN + LO)
Dowolna broń.
Cechy:
- Poziom 16 aury Święty Ogień podczas noszenia przedmiotu
- 7% do kradzieży życia przy trafieniu
- 20% szans na śmiertelny cios
- Trafienie oślepia cel
- Zamraża cel +3
- Ignoruje obronę celu
- +33% Zwiększona szybkość ataku
- +280-330% Zwiększone obrażenia
- -20% Odporności na Ogień
- 100% Szans na rzucenie Meteoru 48 poziomu, kiedy giniesz
- 100% Szans na rzucenie Pożogi 36 poziomu podczas awansu bohatera
Pride (Poziom 67, CHAM + SUR + IO + LO)
Bronie drzewcowe.
Cechy:
- Poziom 16-20 aury Koncentracja podczas noszenia
- 25% Szans na rzucenie Ściany Ognia 17 poziomu podczas otrzymania ciosu (umiejętność Czarodziejki)
- 20% szans na śmiertelny cios
- Trafienie oślepia cel
- Zamraża cel +3
- 260-300% do Skuteczności ataku
- +(1*Clvl)% Obrażeń przeciwko demonom (bazuje na podstawie poziomu postaci)
- Dodaje 50-280 obrażeń od Błyskawic
- +10 do Witalności
- Uzupełnienie Życia +8
- (1.875*Clvl)% dodatkowego złota od potworów (bazuje na podstawie poziomu postaci)
Breath of the Dying (Poziom 69, VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH)
Dowolna broń.
Cechy:
- 50% Szans na rzucenie Trującej Novy poziomu 20 podczas eliminacji przeciwnika (umiejętność Nekromanty)
- 7% kradzieży many przy trafieniu
- 12-15% kradzieży życia przy trafieniu
- +30 do wszystkich atrybutów
- Blokuje leczenie potworów
- +60% Zwiększona szybkość ataku
- +350-400% Zwiększone obrażenia
- -25% do Obrony celu
- +50 do Skuteczności ataku
- +200% obrażeń przeciwko nieumarłym
- +50 do Skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
- +1 do promienia światła
- Niezniszczalny
- Wymagania -20%