Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bloodborne - poradnik do gry

Bloodborne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wgląd w Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne

Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2018

Wgląd jest specjalną statystyką, odpowiadającą za zrozumienie przez gracza praw rządzących światem Yharnam - Wgląd w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry

Wgląd jest specjalną statystyką, odpowiadającą za zrozumienie przez gracza praw rządzących światem Yharnam. Punkty Wglądu związane są w dużej mierze z rozgrywką sieciową (uderzanie w dzwony), oprócz tego wpływają także w niewielkim stopniu na otoczenie oraz przeciwników. U Posłańców z fontanny zlokalizowanej obok drzwi domu w Śnie tropiciela można kupować przedmioty, używając do tego punktów Wglądu, o ile mamy ich przynajmniej 10.

Wpływ Wglądu na elementy gry:

- ożywienie lalki w Śnie tropiciela, pozwalające na rozpoczęcie ulepszania poziomów postaci,

- ilość posiadanego Wglądu wpływa na skuteczność trybu "Bestii" (im więcej Wglądu, tym słabszy efekt),

- im więcej Wglądu, tym mniejsza odporność na szał,

- niektórzy przeciwnicy zdobywają nowe ataki, co utrudnia rozgrywkę,

- możliwość wzywania pomocy poprzez używanie Dzwonu Przywołania bądź najeżdżania innych światów po użyciu Złowrogiego Donośnego Dzwonu,

- limit Wglądu wynosi 99 punktów.

Wgląd ma wpływ na ataki niektórych przeciwników. - Wgląd w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Wgląd ma wpływ na ataki niektórych przeciwników.

Dodatkowo, po osiągnięciu pewnej ilości można zauważyć następujące rzeczy:

1 punkt - w Śnie tropiciela ożywa lalka, można wtedy podnosić swój poziom, używając Tętnień krwi. Obok pojawia się grupa Posłańców, która daje graczowi Dzwon przywołania i Uciszający Ślepak, pozwalające na wzywanie pomocy.

10 punktów - w Śnie tropiciela pojawia się sklep, w którym możesz kupować rzeczy za punkty Wglądu. Jeżeli ich ilość spadnie poniżej 10 sklepik zniknie i pojawi się ponownie po osiągnięciu tej wartości.

15 punktów - niektórzy napotykani przeciwnicy otrzymują dodatkowe ataki. Przeciwnicy z lampami w Rewirze Katedralnym mogą z nich wystrzeliwać pociski, natomiast wrogowie z krzyżami oraz kosą dysponują silniejszym atakiem.

40 punktów - przeciwnicy przypominający wyglądem Amygdalę mogą zostać zauważeni na zewnątrz Kaplicy Oedona oraz w pomieszczeniu, z którego przechodzisz do Yahar'gul.

50 punktów - zmienia się melodia odgrywana w Śnie tropiciela.

60 punktów - czasami można usłyszeć w tle płacz dziecka.

Krewnych Amygdali możesz zobaczyć po zdobyciu odpowiedniej ilości Wglądu. - Wgląd w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Krewnych Amygdali możesz zobaczyć po zdobyciu odpowiedniej ilości Wglądu.

Wgląd automatycznie zdobywasz wraz z postępami w rozgrywce. Odzwierciedla on Twoją wiedzę o świecie, otrzymasz go więc za znajdywanie bossów oraz pokonywanie ich. Wejście do nowej lokacji, spotkanie specjalnego rodzaju przeciwnika czy rozmowa z niektórymi NPC-ami także będzie gratyfikowane dodatkowymi punktami Wglądu. W ciałach możesz również znaleźć przedmioty takie jak Wiedza szaleńca oraz Wiedza wielkiego, których skonsumowanie dodaje odpowiednio jeden lub dwa punkty.

Wgląd można także stracić, jeżeli użyjesz go do wezwania pomocy lub zginiesz w świecie innego tropiciela, po najechaniu go. W grze występuje także przeciwnik wysysający Wgląd - jeżeli złapie on gracza i rozpocznie się animacja, w której wykorzystuje on swoje macki do wgłębienia się w mózg tropiciela, oznacza to nie tylko utratę punktów życia, ale także permanentne pożegnanie się z dwoma punktami Wglądu (po zabiciu przeciwnika nie zostaną one przywrócone).

Zdobywanie punktów Wglądu

- pierwsze spotkanie z dowolnym bossem dostępnym w grze (+1)

- zabicie dowolnego bossa w grze (+3)

- pomoc w pokonaniu bossa w świecie innego tropiciela (+1)

- odesłanie bohatera niezależnego do Kliniki Iosefki lub Kaplicy Odeona (+1)

- wejście do Kliniki Iosefiki tylnymi drzwiami (+1)

- wejście do Starej Opuszczonej Kuźni (+2)

- wejście do Yahar'gul Niewidzialnej Wioski po zabiciu przez Death Dealera (+1)

- wejście do Zamku Cainhurst (+2)

- zabicie innego gracza w jego świecie (+1)

- rozmowa z Annalise, Królową Podłokrwistych, Gadającym Pająkiem (Budynek Auli - 1 piętro) oraz z Mistrzem Willemem (postać wskazująca drogę na dół do bossa Roma, Tępego pająka w Byrgenwerth) (+2)

- zobaczenie dziecka urodzonego przez Ariannę (+3)

- skonsumowanie Wiedzy Szaleńca (+1), Wiedzy Wielkiego (+2), Jednej trzeciej pępowiny (+3)

Utrata punktów Wglądu

- użycie do wezwania pomocy po zabiciu w Dzwon przywołania (-1)

- śmierć po najechaniu świata innego tropiciela (-1)

- kradzież przez przeciwnika "wysysającego mózg" (-2)

- zakup przedmiotów u Posłańców (różne wartości)