Nowa gra+ w Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne
Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2018
Zakończenie gry, niezależnie od wybranej opcji, powoduje jej automatyczne rozpoczęcie na nowo. Nie jest to jednak do końca świeży start - w kolejnym podejściu tą samą postacią obowiązują nieco inne zasady. Świat zostanie co prawda zresetowany, jednakże zatrzymasz część postępów oraz przedmiotów. Posiadanie od początku przewagi zostanie zrównoważone "boostem" przeciwników, którzy będą posiadać więcej punktów życia, mocniejszy atak oraz ogólnie wzmocnioną wytrzymałość. Szczególnie uwidoczni się to w przypadku walki z bossami, ci dodatkowo sprawiają wrażenie mądrzejszych i agresywniejszych. Trud walki z nimi wynagrodzi bonus, w postaci znacznie większej ilości otrzymywanych po ich pokonaniu Tętnień krwi.
Co się zmienia
- przeciwnicy zadają większe obrażenia, mają także więcej punktów życia,
- wrogowie dają więcej Tętnień krwi, różnica zauważalna zwykle w przypadku silniejszych przeciwników oraz bossów,
- ci ostatni wydają się być agresywniejsi, sprytniejsi i mądrzejsi, ich punkty życia ulegają sporemu zwiększeniu,
- jeżeli spełniasz wymagania dotyczące poziomu postaci do Twojej gry może przenieść się osoba przechodząca grę po raz pierwszy, Ty również możesz przenieść się do świata takiej osoby,
- wszystkie odblokowane skróty oraz zapalone lampy zostają zresetowane do stanu początkowego, zaczynasz ponownie w Klinice Iosefki,
- tracisz kluczowe przedmioty, np. klucz pozwalający na otworzenie bramy w Rewirze Katedralnym,
- skrzynie zawierające część przedmiotów, które już masz, będą zawierać inne rzeczy, zwykle Krew śmierci rodu,
- z ekwipunku znikają wszystkie nieskonsumowane Jedne trzecie pępowiny.
Co się nie zmienia
- zdobyty przez gracza poziom, rozpoczynasz nową grę z tym samym, z którym zakończyłeś poprzednie podejście,
- przedmioty podręczne z ekwipunku (Fiolki z krwią, Kule z żywego srebra, itp.)
- Tętnienia krwi oraz Wgląd,
- większość Twojego ekwipunku, z przedmiotami potrzebnymi do ulepszania broni, Kielichami, czy klejnotami,
- zdobyte runy oraz poziom w konwencie,
- odznaki oraz możliwość zakupu odblokowanych, a nie nabytych wcześniej broni,
- posiadana broń oraz odzienie,
- możliwość korzystania z run Carylla oraz krwawych klejnotów od początku rozgrywki,
- utworzone kielichowe podziemia oraz poczyniony w nich postęp.
Ponowne rozpoczęcie rozgrywki (NG+) pozwoli Ci na szybszy jej start, głównie dzięki posiadanym od początku broniom. Możesz także wykonać opuszczone wcześniej zadania lub rozwiązać je w odmienny sposób. Wszystko to zebrane w całość pozwoli na nowo zapoznać się z urokami Yharnam, nie tracąc przy tym mozolnie zebranych wcześniej przedmiotów i postępów poczynionych w kielichowych podziemiach.