Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bloodborne - poradnik do gry

Bloodborne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sen tropiciela w Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne

Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2018

Po raz pierwszy do Snu tropiciela trafisz krótko po rozpoczęciu gry, w momencie śmierci lub zapalenia lampy. - Sen tropiciela w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Po raz pierwszy do Snu tropiciela trafisz krótko po rozpoczęciu gry, w momencie śmierci lub zapalenia lampy.

Sen tropiciela jest specjalnego rodzaju lokacją. To tutaj trafiasz po swojej pierwszej śmierci, tutaj również przenosisz się po użyciu rozrzuconych po różnych lokacjach lamp. Miejsce to jest bazą wypadową do wszelkich wojaży, znajdziesz tutaj potrzebnych kupców, zwiększysz poziom umiejętności czy ulepszysz broń. Jest to również miejsce, w którym jesteś bezpieczny i z którego możesz przenieść się do każdej, wcześniej odblokowanej, lokacji (zapalenie lampy aktywuje punkt "teleportacyjny").

Mając 1 punkt Wglądu ożywisz lalkę, umożliwiając dokonywanie ulepszenia umiejętności. - Sen tropiciela w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Mając 1 punkt Wglądu ożywisz lalkę, umożliwiając dokonywanie ulepszenia umiejętności.

Podczas swojej pierwszej wizyty na schodach z prawej strony spotkasz Posłańców wystających z ziemi. Otrzymasz wtedy swoje pierwsze uzbrojenie. Lalka, z którą możesz rozmawiać, zostanie ożywiona, gdy otrzymasz jeden punkt Wglądu. Po zdobyciu 10 Wglądu za domem pojawią się kolejni Posłańcy. Wewnątrz znajdziesz Gehrmana, który przez pewien czas będzie udzielał Ci rozmaitych wskazówek, magazyn, a także kuźnię oraz ołtarz pamięci. W miejscu tym możesz ulepszać broń oraz postać, po zdobyciu run Carylla oraz specjalnego Narzędzia runicznego z kuźni (po pokonaniu Wiedźmy z Hemwick).

Sen tropiciela jest więc ostoją gracza i miejscem, w którym może się on przygotować do walki i eksploracji właściwych lokacji.

Lista wszystkich dostępnych możliwości

Ołtarz pamięci pozwoli na wzmocnienie postaci runami Carylla. - Sen tropiciela w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Ołtarz pamięci pozwoli na wzmocnienie postaci runami Carylla.

- Posłańcy z misy - główni sprzedawcy, u których możesz kupić przedmioty zużywające się, takie jak Kule z żywego srebra czy Fiolki z krwią. Tutaj możesz także zaopatrzyć się w nowe bronie (zwykle po spełnieniu warunków lub zdobyciu odblokowującej oręż odznaki) oraz odzienie. Przedmioty możesz także sprzedawać, otrzymując w ten sposób Tętnienia krwi. Ceny u Posłańców zmieniają się wraz z postępem fabularnym i zdobywaniem wyższych poziomów.

- Posłańcy z pnia - tą misę znajdziesz za domem, w pniu. Ci posłańcy służą do zmieniania wyglądu wszystkich posłańców, zarówno sprzedawców jak i tych trzymających notatki. Mając specjalny przedmiot możesz dać im np. kapelusz lub zakrwawione bandaże, co trwale odmieni ich oblicze.

- Posłańcy Wglądu - kolejni sprzedawcy, znajdziesz ich obok drzwi z lewej strony domu. Stają się widoczni w momencie, gdy posiadasz 10 Wglądu, znikają, gdy Twój zapas spadnie poniżej tej liczby. Za Wgląd możesz u nich kupić różne przedmioty, między innymi odzienie z bossów (Gascoigne) czy ważniejszych NPC (Djura), po ich zabiciu.

- Nagrobek przebudzenia - z prawej strony znajdziesz cztery nagrobki. Pozwalają one na przenoszenie się do odwiedzonych wcześniej lokacji. Warunkiem jest zapalenie w nich lampy, co aktywuje punkt respawnu i teleportacji.

- Ołtarze rytuału - z drugiej strony znajdziesz ołtarze, pozwalające na tworzenie, udostępnianie oraz przenoszenie się do częściowo losowo wygenerowanych podziemi. Do rytuału potrzebny jest kielich (pierwszy otrzymasz po zabiciu Bestii żądnej krwi) oraz inne materiały, znajdowane w podziemiach (te potrzebne na pierwszy poziom głębokości możesz kupić u Posłańców z misy).

Za domem, w pniu, możesz zmienić wygląd swoich Posłańców. - Sen tropiciela w Bloodborne - Bloodborne - poradnik do gry
Za domem, w pniu, możesz zmienić wygląd swoich Posłańców.

- Lalka - po zdobyciu przynajmniej 1 punktu Wglądu wcześniej bezwładna lalka zostanie ożywiona, od tego czasu będziesz mógł z nią rozmawiać, używać gestów (odpowiada na nie podobnym gestem), a przede wszystkim zwiększać swoje umiejętności, za opłatą w postaci Tętnień krwi. Czasami lalki nie ma w jej domyślnym miejscu, poszukaj jej wokół nagrobków lub ponownie załaduj lokację.

- Magazyn - wewnątrz budynku, z prawej strony, znajdziesz półkę na itemy. Do magazynu możesz odkładać niepotrzebne chwilowo przedmioty, w każdej chwili możesz je także zabierać. Jeżeli podczas rozgrywki przekroczysz maksymalny limit danej rzeczy (np. znajdziesz więcej Fiolek z krwią niż możesz aktualnie nosić przy sobie) nadmiar trafi do magazynu. Fiolki z krwią oraz Kule z żywego srebra są automatycznie dodawane do ekwipunku po śmierci gracza, jeżeli w magazynie są odpowiednie ich zapasy.

- Kuźnia - w biurku za kominkiem możesz ulepszać swoją broń, a także naprawiać ją. Potrzebne są do tego odpowiednie materiały, na każdy poziom inne - znajdziesz je podczas rozgrywki lub kupisz u Posłańców z misy. Po pokonaniu Ojca Gascoigne i uzyskaniu dostępu do Rewiru Katedralnego znajdziesz także Narzędzie kuźni do Krwawych Klejnotów, pozwalające na umieszczanie w broniach specjalnych kamieni, wzmacniających niektóre z ich statystyk.

- Ołtarz pamięci - po pokonaniu Wiedźmy z Hemwick i zdobyciu Narzędzia runicznego z kuźni przy stole znajdującym się na środku pomieszczenia będziesz mógł wybierać aktywne runy, które wzmacniają postać tropiciela. Różne runy dają rozmaite efekty. Same runy znajdziesz natomiast w wielu miejscach podczas rozgrywki, także w kielichowych podziemiach.