Yahar'gul, Niewidzialna wioska - Podziemne więzienie | Opis przejścia Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Yahar'gul, Niewidzialna wioska - Podziemne więzienie
Aby przedwcześnie dostać się do Yahar'gul, Niewidzialnej wioski konieczne jest pokonanie bossa w Starym Yharnam, Bestii żądnej krwi. Po jego unicestwieniu w kilku miejscach będziesz mógł natknąć się na nowy rodzaj przeciwników (screen), którzy na swoich plecach mają worek. Służy on do chwytania gracza. Przeciwnicy Ci są bardzo silni i na wczesnym poziomie mogą z łatwością Cię zabić. I o to właśnie chodzi! Wyjątkowo, po zabiciu tylko przez ten rodzaj wrogów, nie odrodzisz się w miejscu ostatnio zapalonej lampy. Zamiast tego zostaniesz automatycznie przeniesiony do klatki, w środku Podziemnego więzienia.
Lokalizacja niektórych miejsc, gdzie możesz spotkać "łapaczy":
- po wyjściu z kaplicy Oedona (przejście na wprost) skręć przed schodami maksymalnie w prawo, w stronę budynku. Łapacz stoi przyczajony w rogu,
- w Rewirze Katedralnym, z prawej strony kaplicy, w której znajduje się wejście do Starego Yharnam,
- w dolnej partii Kuźni Kościoła Uzdrowienia,
- w Zakazanym lesie, w górnej części wioski.
Po przeniesieniu do lokacji obudzisz się w celi. Drzwi są otwarte, możesz śmiało przejść w głąb pomieszczenia. Na samym początku skręć w prawo, gdyż wybierając tą drogę nie natkniesz się na żadnych przeciwników. Za kratami znajdziesz Gęstą krew śmierci szału oraz zejście na dół.
Na dole zabierz z ciała Krew śmierci szału. Następnie zwróć się w prawy róg pomieszczenia. Tam, pomiędzy amforami, klęczy kobieta. Początkowo nie będzie ona z Tobą zbyt chętnie rozmawiać, istnieje jednak sposób na rozwinięcie dialogu. Musisz posiadać odzienie Kościoła uzdrowienia (np. Szata Białego Kościoła, Odzienie Czarnego Kościoła, Odzienie Gascoigne'a) Wtedy Adella zgodzi się z Tobą porozmawiać, otrzymasz też Wiedzę szaleńca. Zagadaj ją jeszcze dwukrotnie, a będziesz mógł powiedzieć jej o bezpiecznym miejscu (Kaplica Oedona lub Klinika Iosefki).
Uwaga: Przed dalszą eksploracją warto aktywować lampę, umieszczoną na samej górze. Wrogowie w tej lokacji są bardzo silni, możliwe, że będziesz wolał wrócić tutaj później. Aby zapalić lampę po wyjściu na schody wybiegnij na samą górę. W dużej sali kaplicy możesz jeszcze raz wybiec na wyższy podest, gdzie pod dziwną statuetką znajdziesz lampę. Po skorzystaniu z niej możesz albo wrócić do Snu tropiciela, albo dalej eksplorować Podziemne więzienie.
Następnie, z miejsca spotkania z Adellą, wróć na górę i wyjdź drugim wyjściem, prowadzącym na okrągłe schody. Po drodze możesz odbić do pomieszczenia znajdującego się w połowie drogi. W środku uważaj, gdyż czeka tu na Ciebie kilku przeciwników. Zaraz po przestąpieniu progu zostaniesz zaatakowany przed dwie wiedźmy. Uważaj, gdyż mogą one szybko podbiec do gracza i pochwycić go, co skończy się podrzynaniem gardła i utratą sporej ilości punktów życia. W dalszej kolejności możesz przejść przez klatki z lewej strony, gdzie obudzisz przeciwników - przechodząc obok ciał będą oni wstawać, możesz ich jednak wcześniej namierzać i od razu zabijać. Najtrudniejszym znajdującym się tutaj wrogiem będzie "łapacz" z workiem na plecach. Walczy on bez żadnej specjalnej broni, ale jego ciosy zadają bardzo duże obrażenia, dlatego też szybko wyeliminuj słabszych przeciwników, aby w spokoju zmierzyć się z tym specjalnym wrogiem. Po walce możesz tutaj zebrać 6x Fiolek z krwią oraz 10x Kul z żywego srebra. W klatce z prawej strony także znajdziesz trzech przeciwników, wstających, gdy tylko się do nich zbliżysz.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie