Lista run Carylla, Runy Carylla w Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne
Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2018
Lista run Carylla
Poniższa lista zawiera nazwę wszystkich możliwych do znalezienia run Carylla, wraz z efektami, jakie dają poszczególne runy.
Nazwa | Efekt | Lokalizacja |
Nieprawa Metamorfoza | 1. Zwiększenie kondycji (+10%) 2. Zwiększenie kondycji (+15%) 3. Zwiększenie kondycji (+20%) | 1. Zakazany las 2. Gadający pająk w Budynku Auli - 1 piętro 3. Lochy Kielicha |
Tajemne jezioro | 1. Zwiększenie odporności na ataki tajemne (+5%) 2. Zwiększenie odporności na ataki tajemne (+7%) 3. Zwiększenie odporności na ataki tajemne (+10%) | 1. Yahar'gul, Niewidzialna wioska 2. Byrgenwerth 3. Lochy Kielicha |
Bestia | 1. Wzmocnienie efektu transformacji (+20) 2. Wzmocnienie efektu transformacji (+20) 3. Wzmocnienie efektu transformacji (+20) | 1. Kuźnia Kościoła Uzdrowienia 2. NPC w Zakazanym lesie 3. Lochy Kielicha |
Krwawy Zachwyt | 1. Ataki kończące przywracają PŻ (+200) 2. Ataki kończące przywracają PŻ (+250) 3. Ataki kończące przywracają PŻ (+300) | 1 Cienie Yharnam 2. Lochy Kielicha 3. Ostatni tropiciel w Archikatedrze, quest Eileen |
Znak szponu | 1. Wzmacnia moc ataków kończących (+10%) 2. Wzmacnia moc ataków kończących (+20%) 3. Wzmacnia moc ataków kończących (+30%) | 1. Tropiciel w Kaplicy Yahar'gul 2. Gilbert po transformacji, Centum Yharnam 3. Lochy Kielicha |
Głębokie przejrzyste morze | 1. Zwiększa odporność na powolne zatrucie (+100) 2. Zwiększa odporność na powolne zatrucie (+200) 3. Zwiększa odporność na powolne zatrucie (+300) | 1 Zakazany las 2. Granica koszmaru 3. Lochy Kielicha |
Prawa Metamorfoza | 1. Zwiększenie PŻ (+5%) 2. Zwiększenie PŻ (+10%) 3. Zwiększenie PŻ (+15%) | 1 Zakazany las 2. Granica koszmaru 3. Lochy Kielicha |
Komunia | 1. Większa ilość noszony fiolek (+1) 2. Większa ilość noszony fiolek (+2) 3. Większa ilość noszony fiolek (+3) 4. Większa ilość noszony fiolek (+4) 5. Większa ilość noszony fiolek (+5) | 1. Droga do Kuźni Kościoła Uzdrowienia 2. Budynek Auli 3. Klinika Iosefki 4. Gwiezdny Emisariusz 5. Lochy Kielicha |
Głębokie morze | 1. Zwiększa odporność na szał (+100) 2. Zwiększa odporność na szał (+200) 2. Zwiększa odporność na szał (+300) | 1. Lochy Kielicha 2. Zakazany las 3. Lochy Kielicha |
Rozpływające się jezioro | 1. Zwiększa odporność na błyskawice (+5%) 2. Zwiększa odporność na błyskawice (+10%) | 1. Zakazany las 2. Lochy Kielicha |
Oko | 1. Więcej przedmiotów z poległych przeciwników (Odkrycie +50) 2. Więcej przedmiotów z poległych przeciwników (Odkrycie +70) 3. Więcej przedmiotów z poległych przeciwników (Odkrycie +100) | 1. Koszmar Mensisa 2. NPC Byrgenwerth, wskazujący drogę do Roma, Tępego Pająka 3. Lochy Kielicha |
Zmierzchające jezioro | 1. Zwiększa odporność na ogień (+5%) 2. Zwiększa odporność na ogień (+10%) | 1. Granica koszmaru 2. Lochy Kielicha |
Bezcielesny Oedon | 1. Większa ilość Kul z żywego srebra (+3) 2. Większa ilość Kul z żywego srebra (+4) 3. Większa ilość Kul z żywego srebra (+5) | 1. NPC w Kaplicy Oedona (mówiący o bezpiecznym miejscu) 2. Górna część Kaplicy Oedona 3. Lochy Kielicha |
Wielkie głębokie morze | 1. Zwiększa wszystkie odporności (+100) 2. Zwiększa wszystkie odporności (+150) | 1. Granica koszmaru 2. Lochy Kielicha |
Jezioro | 1. Zwiększa odporność na ataki fizyczne (+3%) 2. Zwiększa odporność na ataki fizyczne (+5%) 3. Zwiększa odporność na ataki fizyczne (+7%) | 1. Karner w Hemwick 2. Lochy Kielicha 3. Lochy Kielicha |
Następca | 1. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa atakami kończącymi (+20%) 2. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa atakami kończącymi (+40%) 3. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa atakami kończącymi (+60%) | 1. Zabicie Henryka, tropiciela z zadania Eileen 2. Yahar'gul, Niewidzialna wioska 3. Lochy Kielicha |
Wielkie jezioro | 1. Zwiększa odporność na wszystkie ataki (+4%) 2. Zwiększa odporność na wszystkie ataki (+5%) | 1. Górny Rewir Katedralny 2. Lochy Kielicha |
Księżyc | 1. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa (+10%) 2. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa (+20%) 3. Więcej Tętnień krwi za zabójstwa (+30%) | 1. Podziemne więzienie 2. Koszmar Mensisa, podczas walki z Micolashem 3. Koszmar Mensisa, zrzucenie Mózgu na dół i użycie gestu "Nawiąż kontakt" |
Wicie się Oedona | 1. Ataki kończące dają Kule z żywego srebra (+1) 2. Ataki kończące dają Kule z żywego srebra (+2) 3. Ataki kończące dają Kule z żywego srebra (+3) | 1. Zabicie Adelii w Podziemnym więzieniu 2. Zabicie Iosefki w Klinicie Iosefki, przed walką z Romem, Tępym pająkiem 3. Lochy Kielicha |
Niesamowite głębokie morze | 1. Zwiększa odporność na gwałtowne zatrucie (+200) 2. Zwiększa odporność na gwałtowne zatrucie (+300) | 1. Granica koszmaru 2. Lochy Kielicha |
Tropiciel | Szybsze odzyskiwanie kondycji | Konwent Tropicieli tropicieli |
Skażenie | Leczenie blisko śmierci (+1) | Konwent Podłokrwistych |
Blask | Zwiększa PŻ odzyskiwane po używaniu Fiolek z krwią | Konwent Egzekutorów |