Karner w Hemwick | Opis przejścia Bloodborne poradnik, solucja Bloodborne
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Karner w Hemwick
Do Karneru w Hemwick dostaniesz się z Rewiru Katedralnego (przed Archikatedrą musisz skręcić w lewo i przejść przez niewielki las). Po wejściu do lokacji zejdź na dół - tutaj na małym placu natkniesz się na kilku słabszych przeciwników. Za nagrobkami z prawej strony znajdziesz 2 Bliźniacze odłamki Krwawego Klejnotu, natomiast kawałek dalej Wiedzę szaleńca. Na końcu drogi znajduje się winda, którą odblokujesz w niedalekiej przyszłości.
Tymczasem trzymaj się lewej strony (ciało za wozem - Gałka oczna krwawego strzału) i wyjdź po schodkach. Tam przy drzewie pojawi się wiedźma, natomiast ze schodów dołączy do niej patrol (przeciwnik + zmutowany pies). Pozostań na schodach, gdzie lepiej jest zabić przeciwników, unikając lecących z góry Koktajli Mołotowa. W ciele przy drzewie znajdziesz Gęstą krew śmierci, natomiast kawałek wyżej rzucającego wspomniane koktajle przeciwnika.
Po schodkach dojdziesz w stronę bramy (odbij jeszcze w prawo, za nagrobkami Bliźniacze odłamki Krwawego Klejnotu). Przed bramą zaatakuje Cię jeden większy przeciwnik, odciągnij go nieco, gdyż kolejny wróg z góry rzuca tutaj koktajlami. Bramę otworzysz później, tymczasem przed nią kieruj się lekko w prawo do góry, skręcając w wąskie przejście pomiędzy nagrobkami, przy leżącej na ziemi lampie. Schodząc na dół uważaj jeszcze na wybiegającego z lewej strony przeciwnika - albo zaatakuje Cię znienacka, albo wybiegnie tuż za Tobą.
Na dole, na polanie znów pojawi się wiedźma. Z prawej strony zwróć uwagę na ciało (Otoczaki), a także na windę - korzystając z niej odblokujesz mechanizm. Następnie przejdź z tego miejsca w lewo, idąc przy krawędzi w stronę mostu (uważaj na pojedynczego przeciwnika - nie sprawi on problemów, może Cię natomiast zepchnąć w przepaść; za nagrobkami ciało z 8x Popiołem ze szpiku).
Przejdź przez most, za którym natkniesz się na większego przeciwnika - zabij go szybko, gdyż z budynku na wprost wyjdzie kolejny, rzucający koktajlami. Po wejściu do środka uważaj jeszcze na jednego, z prawej oraz na zmutowanego psa, który pojawi się na Twojej drodze. Na końcu najdziesz drabinę, którą wyjdź na górę.
Tam najpierw odbij w prawo, cofając się w stronę wejścia. Przejdź przez belki (w następnym pokoju dziadek siedzący na wózku z karabinkiem). Przy ciele leżącym na sianie z lewej strony znajdziesz Biegły Krwawy Klejnot, natomiast na samym końcu Wiedzę szaleńca. Wracając w stronę drabiny zbierz jeszcze (na wprost niej) Gałkę oczną krwawego strzału. Kieruj się do wyjścia z prawej strony - drogę zagrodzi Ci materializująca się pojedyncza wiedźma.
Na zewnątrz znajdziesz się na dachu. Przy krawędzi skieruj się na lewo (ostrożnie, zlokalizuj przeciwnika, aby ten nie zepchnął Cię z dachu) i przejdź dalej, w stronę ogniska (po drodze za nagrobkami Rosa chłodnej krwi). Tutaj pojedynczo rozpraw się z trzema kolejnymi przeciwnikami, a następnie zbliż się do ogniska. Tam czeka na Ciebie zaczajony przeciwnik (z lewej strony mijanego budynku) oraz kolejny, rzucając koktajlami - postaraj się do niego szybko podbiec i zabić go w pierwszej kolejności. Za nagrobkami znajdziesz jeszcze 2 Bliźniacze odłamki Krwawego Klejnotu.
Teraz zejdź na dół - idąc przez kościół zaraz za wejściem nie daj się złapać ukrytemu przeciwnikowi (wbiegnij szybko do pomieszczenia). Na dole za nagrobkami z lewej strony znajdziesz Gęstą krew śmierci oraz mechanizm odblokowujący zamknięta wcześniej bramę. Oprócz tego w okolicy ogniska przechadza się dwóch sporych przeciwników z tasakami. Uważaj na duży zasięg broni oraz atak z doskoku, zadający spore obrażenia. Najlepiej będzie, gdy pokonasz ich pojedynczo.
W dalszej kolejności ruszaj na wprost od ogniska. Kawałek za nim uważaj na parę zmutowanych psów - jak najszybciej wyprowadź kilka silnych ciosów lub użyj Koktajlu Mołotowa. W ciele znajdziesz Popiół ze szpiku. Kawałek dalej zaatakuje Cię ostatni zmutowany pies, a także przeciwnik rzucający zapalające butelki. Za nagrobkami z lewej strony odnajdziesz Gęstą krew śmierci, natomiast na końcu mostu runę Jezioro, zmniejszającą otrzymywane obrażenia fizyczne.
Wróć teraz w stronę bramy i wybierz oświetloną ścieżkę prowadzącą do góry. Na jej końcu zaatakuje Cię trójka przeciwników. Przed wejściem do budynku możesz jeszcze zeskoczyć w prawo na dół - tam znajduje się skrzynie z Gniewnym krwawym klejnotem. Ostatecznie wejdź do budynku na końcu ścieżki - za beczkami znajdziesz Wiedzę szaleńca, a na samym dole bossa - Wiedźmę z Hemwick.
Po walce zejdź korytarzem na dół (na wprost punktu odrodzenia) - za drzwiami znajdziesz Narzędzie runiczne z kuźni, które pozwoli na używania run Carylla (ołtarz w Śnie tropiciela).