Potęga entropii – niszcząca się broń. Mechaniki z gier, których nienawidzimy 😡
Spis treści
Potęga entropii – niszcząca się broń

Z tym realizmem to jest tak: niby go chcemy, ale najlepiej tak, żeby nie przeszkadzał. Wbrew powszechnemu przekonaniu realizm w grach nie jest reprezentacją rzeczywistości, tylko środkiem podtrzymującym wiarygodność konwencji. Wyświetlany pasek pozostałego tlenu podczas nurkowania jest realistyczny (bo każdy potrafi wytrzymać jakiś tam czas pod wodą, a potem traci przytomność lub się topi), ale nie oddaje w żaden sposób stanu faktycznego (bo w prawdziwym świecie za każdym razem wytrzymujemy inną ilość czasu, bo nie wiemy, ile zostało nam tlenu, bo nie mamy stalowych płuc jak każdy bohater z gier, który bez przygotowania wytrzymuje długie minuty, pokonując przy tym kilkaset metrów podwodnych jaskiń).
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie