Jesteś przeciążony (i przewrażliwiony)!. Mechaniki z gier, których nienawidzimy 😡
Spis treści
Jesteś przeciążony (i przewrażliwiony)!
Nie, naprawdę – to akurat rozumiem. Rozumiem absolutnie każdy argument i przesłankę stojącą za implementacją tej mechaniki do gry. Fizyka naszego świata zakłada, że przedmioty zazwyczaj mają swoją wagę. Im więcej wkładamy do plecaka, tym wolniej się poruszamy. Wszystko zrozumiałe, adekwatne i realistyczne.

I co z tego! Poziom irytacji, który osiągam, gdy w Falloucie, Skyrimie, Wiedźminie 3 czy Divinity Original Sin 2 tracę zdolność biegu lub w ogóle poruszania się, przekracza moją psychiczną wytrzymałość. Ileż razy jęknąłem w życiu właśnie z tego jednego, cholernego powodu: że jestem przeciążony.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie