Theme Park – „zaczynasz się troszczyć o każdy centymetr lunaparku”. 10 najlepszych gier 1994 - tu zaczął się WarCraft
Spis treści
Theme Park – „zaczynasz się troszczyć o każdy centymetr lunaparku”
Data premiery: czerwiec
Producent: Bullfrog Productions
Gatunek: strategia ekonomiczna
Platformy: PC, Amiga
Gdy Bullfrog wydał Syndicate’a, okazało się, że strategia może zawierać w sobie elementy, o które wcześniej żadnej gry z tego gatunku nie posądzano. Teraz francuska firma po roku ciszy przedstawia kolejny produkt i wygląda na to, że Theme Park zdobędzie jeszcze większy rozgłos niż prekursor. [...] W rzadko której grze widzi się tak dużą złożoność elementów rozgrywki, połączoną z niesamowitym tłokiem panującym na ekranie. [...] Po pewnym czasie gry w Theme Park odkryjesz, że zaczynasz troszczyć się o każdy centymetr lunaparku, pragnąc widzieć czyste chodniki i uśmiechniętych ludzi. O takie wczucie się w realia gry chodzi w każdej porządnej strategii.
Recenzja gry Theme Park, „Secret Service” nr 16, ocena 100/90/100 (grafika/dźwięk/miodność)
Patrząc na Theme Park, warto przede wszystkim docenić, jak wszechstronnym studiem był wtedy Bullfrog. Wcześniej cyberpunkowy, brutalny Syndicate, a rok później śmiganie na latającym dywanie w 3D i ekonomiczne rozterki przy budowie karuzeli – wszystkie gry z kompletnie różnych światów i gatunków, jednak autorstwa tych samych twórców i wydane w krótkim odstępie czasu. Pomimo zabawnej, komiksowej grafiki Theme Park był dość realistyczną i złożoną strategią. Peter Molyneux przemyślał wcześniejsze błędy popełnione w nudnej pozycji ekonomicznej The Entrepreneur i podszedł jeszcze raz do biznesowych tematów, ale już stawiając na wesołą, atrakcyjną dla każdego otoczkę.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie