The Elder Scrolls: Arena – „ludzie z Bethesdy pogubili się we wszystkim”. 10 najlepszych gier 1994 - tu zaczął się WarCraft
Spis treści
The Elder Scrolls: Arena – „ludzie z Bethesdy pogubili się we wszystkim”
Data premiery: 25 marca
Producent: Bethesda Softworks
Gatunek: RPG akcji
Platforma: PC
Gdy zobaczyłem Arenę, byłem nastawiony entuzjastycznie. Grafika na dobrym poziomie, wielki świat do zdobycia, mnóstwo przedmiotów o różnych cechach magicznych. [...] Zapowiadało się ciekawie. [...] Arena jest klasycznym wręcz przykładem ładnie opakowanej słabizny. Widać, że ludzie z Bethesdy po raz pierwszy robili grę z gatunku RPG, pogubili się we wszystkim, wydając na świat karła. Zgroza ogarnia, gdy widzi się butne slogany kampanii reklamowej tej gry na Zachodzie. Wierzcie mi, lepiej zagrać w Betrayal at Krondor – mimo że ten tytuł ma już rok, wciąż utrzymuje dobrą formę.
Recenzja gry The Elder Scrolls: Arena, „Secret Service” nr 15, ocena 85/85/60 (grafika/dźwięk/miodność)
W 1994 roku Bethesda była nieznanym studiem, które miało na koncie jakieś sportówki z lat 80. i arcade’owego Terminatora. Warto więc skorzystać z okazji i przybliżyć kulisy narodzin przodka Skyrima – pierwszej gry z serii The Elder Scrolls osadzonej w świecie Tamriel. Arena była wynikiem fascynacji papierowymi RPG oraz dwiema częściami Ultimy Underworld twórców System Shocka. Pierwsza koncepcja zakładała grę o średniowiecznych gladiatorach – stąd tytuł Arena.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie