Hidetaka Miyazaki - newsy i ciekawostki
Elden Ring może być pierwszą i ostatnią tak wielką grą FromSoftware. „To granica”, twierdzi Miyazaki
Marcin Przała, 28 czerwca 2024, 18:22
Hidetaka Miyazaki wyznał, że Elden Ring wraz z dodatkiem wyznaczył „granicę" dla studia FromSoftware, jeżeli chodzi o wielkość i skalę projektu. Jednocześnie twórca zasugerował, jakoby japońscy deweloperzy mogli teraz stworzyć kilka mniejszych produkcji.
„Jestem absolutnie do niczego w grach wideo”. Twórca Elden Ring przyznał, że ma problem z przechodzeniem własnych produkcji
Marcin Bukowski, 27 czerwca 2024, 18:24
Gry studia FromSoftware są tak trudne, że problemy z nimi ma nawet ich twórca – Hidetaka Miyazaki. Poziom trudności nie jest jednak przeszkodą dla sukcesu, bowiem Shadow of the Erdtree trafiło już do 5 milionów graczy.
Reżyser Elden Ring i Shadow of the Erdtree przykłada niesamowitą wagę do szczegółów. Aktorzy głosowi byli tym bardzo zaskoczeni
Marcin Bukowski, 25 czerwca 2024, 22:17
Część aktorów podkładających głos pod postacie w Elden Ringu wypowiedziała się na temat współpracy z Hidetaką Miyazakim. Z opublikowanego wideo wynika, że przykłada on niesamowitą uwagę do detali.
Twórca Elden Ringa chce zrobić klasyczne japońskie RPG
Hubert Sosnowski, 24 czerwca 2024, 12:59
FromSoftware odniosło sukces za sprawą Elden Ring: Shadow of the Erdtree, ale to nie oznacza, że studio zamierza spocząć na laurach czy zamknąć się w jednym gatunku. Hidetaka Miyazaki chciałby bowiem zająć się także klasycznym jRPG.
CD Projekt Red wysłał Geralta, by pogratulował FromSoftware sukcesu Shadow of the Erdtree. Uczynienie Elden Ring łatwiejszą grą „by go zepsuło”, twierdzi Miyazaki
Marcin Przała, 21 czerwca 2024, 21:44
FromSoftware odbiera gratulacje od studia CD Projekt Red (i Pawła Sasko) za historyczny sukces dodatku Shadow of the Erdtree do Elden Ringa, a jego „ojciec”, Hidetaka Miyazaki, uważa, że kluczem do jego osiągnięcia był m.in. wysoki poziom trudności.
Następnej grze twórców Elden Ring może być bliżej do Sekiro niż Dark Souls. Szef FromSoftware widzi „jeszcze jeden poziom”, na który można wynieść system walki
Marcin Bukowski, 19 czerwca 2024, 17:30
Zdaniem Hidetaki Miyazakiego Sekiro: Shadows Die Twice było dużym punktem zwrotnym, zarówno dla FromSoftware, jak i gier z podgatunku soulslike. Niewykluczone, że opracowane na jego rzecz mechaniki powrócą w przyszłych grach studia.
Shadow of the Erdtree będzie ucztą dla fanów, dodatek rozwieje wątpliwości dotyczące wielu elementów fabuły Elden Ring
Adrian Werner, 19 czerwca 2024, 12:37
Twórca Elden Ring w wywiadzie zdradził, że dodatek Shadow of the Erdtree odpowie na wiele pytań, które dręczyły graczy po ukończeniu podstawki i zapewni właściwy kontekst licznym elementom tła fabularnego.
Szef FromSoftware idzie pod prąd i nie wyobraża sobie masowych zwolnień
Adrian Werner, 18 czerwca 2024, 10:00
Prezes studia FromSoftware stwierdził, że nie wyobraża sobie przeprowadzenia masowych zwolnień, tak popularnych obecnie w branży gier.
Hidetaka Miyazaki docenił popularny mod do Elden Ring. „Nie mówię, że nie rozważymy takiego pomysłu w naszych przyszłych grach”
Jakub Błażewicz, 17 czerwca 2024, 12:05
Hidetaka Miyazaki wskazuje na zaletę trybu kooperacji w Elden Ring, ale nie zaprzecza, że FromSoftware może rozważyć dodanie „totalnego co-opa” na wzór fanowskiego moda.
Po dodatku do Elden Ring FromSoftware może romansować z proceduralnie generowanym światem. Miyazaki na drodze do stworzenia „idealnego RPG fantasy”
Marcin Bukowski, 16 czerwca 2024, 11:33
Hidetaka Miyazaki wciąż nie stworzył swojej „idealnej gry RPG”, chociaż Elden Ring jest takowej bardzo bliski. Największy problem stanowi fakt, że jako twórca zna on własne produkcje na pamięć.
Twórca Elden Ring podjął temat Bloodborne na PC. „Jeśli o mnie chodzi, zdecydowanie nie byłbym temu przeciwny”
Jakub Błażewicz, 14 czerwca 2024, 09:14
Hidetaka Miyazaki nie ma wpływu na przyszłość marki Bloodborne, ale nie protestowałby, gdyby lovecraftiański soulslike ukazał się na PC.
Mapa w dodatku do Elden Ring łączy tradycję z nowoczesnością. „Chcieliśmy, aby gracze Shadow of the Erdtree znów doświadczyli tego wyjątkowego poczucia”
Marcin Bukowski, 13 czerwca 2024, 11:26
Mapa w nadchodzącym Elden Ring: Shadow of the Erdtree powinna spodobać się zarówno fanom podstawki, jak i gier z serii Dark Souls.
Reżyser Elden Ring szanuje graczy, którzy korzystają z poradników. „Niekoniecznie w pełni zaspokajamy ich potrzeby”. Sprzedaż gry przytłacza
Zuzanna Domeradzka, 12 czerwca 2024, 18:22
Reżyser Elden Ring twierdzi, że gry FromSoftware nie są przeznaczone wyłącznie do przechodzenia z poradnikiem. Przed premierą dodatku Shadow of the Erdtree studio podzieliło się wynikami sprzedaży „podstawki” i podsumowującym ją trailerem.
Los Elden Ring 2 wciąż jest niepewny, ale Hidetaka Miyazaki chce kontynuować inną kultową serię FromSoftware. Wierzy, że jej ostatnia odsłona była sukcesem
Marcin Przała, 24 maja 2024, 18:27
W niedawnym wywiadzie Hidetaka Miyazaki przyznał, że on i studio FromSoftwre gotowi są kontynuować swoją flagową serię, czyli Armored Core, szczególnie po sukcesie zeszłorocznej odsłony.
Twórca Elden Ring nie chce znowu być posądzony o kłamstwo, dlatego nie zdradzi długości DLC. O poziomie trudności mówi za to chętnie
Marcin Bukowski, 6 maja 2024, 13:25
Hidetaka Miyazaki w obawie o bycie nazwanym kłamcą nie wypowiada się o długości dodatku Shadow of the Erdtree. Otrzymaliśmy za to informacje o poziomie trudności oraz poznaliśmy stanowisko reżysera na temat innych gier z gatunku.
Reżyser Elden Ring definitywnie zamknął kwestię kolejnych dodatków do bestsellerowego soulslike'a
Kamil Kleszyk, 2 maja 2024, 14:45
Reżyser Elden Ringa dał jasno do zrozumienia, że Shadow of the Erdtree będzie ostatnim dodatkiem, jaki trafi do hitowego soulslike’a. Twórca odniósł się też do kwestii rozwoju całej marki.
Elden Ring to zaskakująco dobry RPG z naciskiem na roleplaying - o ile podejdziemy do niego w odpowiedni sposób
Hubert Sosnowski, 8 kwietnia 2024, 13:00
Elden Ringa rozpatrujemy w kategorii wyzwania i porównujemy, kto szybciej „poskładał” Malenię. Tymczasem ostatnia gra Miyazakiego okazuje się znakomita jako RPG z naciskiem na odgrywanie roli. Trzeba tylko mieć odpowiednie podejście.
„Jeśli mi pozwolą, chciałbym spróbować”. Reżyser Elden Ring pragnie więcej tak dużych gier. Podstawka może kryć informacje o Shadow of the Erdtree
Hubert Śledziewski, 28 lutego 2024, 23:42
Hidetaka Miyazaki zapewnił, że jeśli tylko dostanie szansę, podejmie próbę stworzenia kolejnej tak dużej gry jak Elden Ring. Jest ona tak olbrzymia, iż fani zaczęli szukać w niej sekretów związanych z DLC Shadow of the Erdtree. Kilka najwyraźniej znaleźli.
„Nie lubimy nazywać ich soulslike'ami”. Elden Ring, Dark Souls i Bloodborne to po prostu „gry akcji TPP dark fantasy”, twierdzi Miyazaki
Hubert Śledziewski, 27 lutego 2024, 13:56
W Elden Ring: Shadow of the Erdtree pojawi się mechanika najwyraźniej mocno wzorowana na pewnym rozwiązaniu z Sekiro: Shadows Die Twice. Niewykluczone, że za sprawą podobnych do niej elementów szef studia FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, nie przepada za określeniem „soulslike”.
Najbardziej hejtowane Dark Souls wyrosło na niezwykle ważną grę dla FromSoftware. Bez niej Elden Ring mógłby nie powstać
Marcin Przała, 24 lutego 2024, 11:57
Hidetaka Miyazaki, twarz studia FromSoftware, w jednym z wywiadów – ku zaskoczeniu fanów – wymienił krytykowane Dark Souls 2 jako tę grę, która w znaczący sposób przyczyniła się do rozwoju i sukcesu Elden Ringa, jak również do zbudowania tożsamości firmy.
Reżyser Elden Ring mówi o szansach na sequel lub drugie DLC
Jakub Błażewicz, 22 lutego 2024, 09:15
Studio FromSoftware na razie nie ma planów co do Elden Ring po premierze Shadow of the Erdtree, ale Hidetaka Miyazaki nie przekreśla dalszego rozwoju marki.
Reżyser Bloodborne dostrzega sens powstania remake’u. „Cieszę się, że ta gra wciąż pasjonuje wiele osób”
Marcin Przała, 21 lutego 2024, 20:06
Ojciec soulsborne'ów Hidetaka Miyazaki w wywiadzie przyznał, że studio FromSoftware nie zapomniało o kultowym Bloodborne sugerując, że remake tej gry mógłby pojawić się przy okazji rozwoju nowych technologii.
Reżyser Elden Ring uznany za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie
Hubert Śledziewski, 13 kwietnia 2023, 17:40
Reżyser Elden Ring, Hidetaka Miyazaki, znalazł się na liście najbardziej wpływowych ludzi 2023 roku magazynu Time. Wybór ten skomentował twórca The Last of Us, Neil Druckmann.
Nie przyznaje się do tego, ale zmienił branżę gier wideo. Kim jest twórca Dark Souls
Sebastian Kasparek, 30 stycznia 2023, 12:56
Dzisiaj przyjrzymy się nieco temu, jakim właściwie człowiekiem jest autor serii Dark Souls i czym motywuje się podczas procesu twórczego. Możliwe, że dzięki temu zyskacie trochę dodatkowego kontekstu na temat gier FromSoftware.
Czy fani Soulsów mają czego szukać w Armored Core 6? FromSoftware wyjaśnia
Jakub Błażewicz, 12 grudnia 2022, 21:29
Nowa gra studia FromSoftware to nie kolejny tytuł soulsborne i deweloper nie zamierza tworzyć Armored Core na modłę Elden Ringa lub Sekiro.
Nawet reżyser Elden Ring nie rozumie, skąd się wziął fenomen tej gry
Agnieszka Adamus, 4 grudnia 2022, 14:29
Elden Ring osiągnął niebywały sukces komercyjny, niezaprzeczalnie jest to jeden z lepiej sprzedających się tytułów tego roku. Hidetaka Miyazaki nie ma jednak pojęcia, jak do tego doszło.
FromSoftware już kończy prace nad nową grą. Elden Ring 2 jest możliwe
Hubert Śledziewski, 24 czerwca 2022, 17:50
FromSoftware i Hidetaka Miyazaki są na końcowym etapie prac nad kolejną grą. Reżyser Elden Ring nie zdradził, o jaki tytuł chodzi, ale wiele wskazuję, że mowa o kolejnej odsłonie znanej i lubianej serii Armored Core. Ponadto Japończyk nie wyklucza powstania sequela Elden Ring.
„To było jak rozmowa ze starym przyjacielem” - twórca Elden Ring o współpracy z G.R.R. Martinem
Agnieszka Adamus, 8 lutego 2022, 20:47
Ojciec serii Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, opowiedział w wywiadzie o współpracy z George’em R.R. Martinem. Wspomina w nim, jaki wkład miał pisarz w Elden Ring.
Elden Ring w świetle i mroku; gracz ma czuć wyzwanie, a nie być karany
Hubert Śledziewski, 28 stycznia 2022, 20:31
Na cztery tygodnie przed premierą Elden Ring Sony opublikowało obszerny wywiad z Hidetaką Miyazakim ze studia FromSoftware. Rozmowa w dużej mierze dotyczyła poziomu trudności i wizji artystycznej gry.
Armored Core 6 od FromSoftware nadchodzi? Wyciek screenów i informacji
Przemysław Dygas, 10 stycznia 2022, 16:40
FromSoftware może pracować nad kolejną odsłoną Armored Core. W sieci pojawiły się rzekome screeny z gry.
Elden Ring - twórców zmotywowała jakość grafiki Demon's Souls na PS5
Adrian Werner, 2 stycznia 2022, 12:02
Reżyser Elden Ring w wywiadzie przyznał, że jakość grafiki remake’u Demon’s Souls zwiększyła presję, jaką czują podlegli mu deweloperzy. Zdradził również, że sam do tej pory nie zagrał w ten tytuł startowy dla PS5.
Elden Ring najlepszą grą FromSoftware według ojca Dark Souls
Hubert Śledziewski, 30 grudnia 2021, 20:35
Elden Ring będzie najlepszą grą FromSoftware według jej reżysera Hidetaki Miyazakiego. Ojciec serii Souls nazywa nadchodzący tytuł kulminacją wszystkiego, co studio stworzyło do tej pory.
Elden Ring: Hidetaka Miyazaki o poziomie trudności i długości gry
Hubert Śledziewski, 15 czerwca 2021, 15:55
Trailer gry Elden Ring, który zobaczyliśmy na Summer Game Fest 2021, wzbudził w nas wiele pytań. Na część z nich odpowiedział ojciec serii Souls, Hidetaka Miyazaki.
Elden Ring nadal żyje, From Software potwierdza
Mikołaj Łaszkiewicz, 31 października 2020, 11:13
Elden Ring - nadchodząca gra studia From Software - nadal powstaje i ma się dobrze. Twórcy dziękują za wsparcie i entuzjazm fanów.
Szef FromSoftware: decyzja o powstaniu Bloodborne 2 nie należy do mnie
Krystian Pieniążek, 10 października 2019, 17:47
Hidetaka Miyazaki stojący na czele ekipy FromSoftware wypowiedział się na temat potencjalnej kontynuacji gry Bloodborne. Jak się okazuje, to, czy takowa kiedykolwiek powstanie, nie zależy od niego.
Twórca Elden Ring komentuje współpracę z George'em R.R. Martinem
Konrad Serafiński, 13 czerwca 2019, 10:40
Hidetaka Miyazaki podzielił się z mediami krótką historią nawiązania współpracy z George'em R.R. Martinem przy okazji tworzenia gry Elden Ring. Dowiedzieliśmy się również, że tytuł zaoferuje „jeszcze bardziej otwarty” świat niż np. Dark Souls, do tego przemierzymy go na koniu.
Elden Ring - From Software potwierdza otwarty świat i kreator postaci
Adrian Werner, 10 czerwca 2019, 08:32
Poznaliśmy trochę świeżych konkretów odnośnie Elden Ring, czyli nowego RPG-a studia From Software. Ujawnione informacje objęły m.in. strukturę świata oraz obecność kreatora postaci.
Twórcy Sekiro chcieliby stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2
Bartosz Krawcewicz, 15 kwietnia 2019, 14:15
Hidetaka Miyazaki, prezes studia FromSoftware, przyznał podczas zorganizowanej w chorwackim Dubrowniku konferencji Reboot Develop Blue 2019, że jego firma chciałaby w przyszłości stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2, czyli taką, w której pierwsze skrzypce grałaby fabuła.
From Software pracuje nad dwiema niezapowiedzianymi grami
Konrad Serafiński, 29 grudnia 2018, 09:55
Hidetaka Miyazaki w wywiadzie dla jednego z japońskich serwisów zdradził ciekawe informacje dotyczące przyszłych projektów swojego studia. Jak się okazuje, From Software oprócz Sekiro: Shadows Die Twice ma w planach dwie niezapowiedziane gry. Czyżby jednym z nich była kontynuacja Bloodborne?
Pierwszy gameplay z Dark Souls III: Ashes of Ariandel. From Software pracuje nad trzema nowymi produkcjami
Jakub Błażewicz, 21 września 2016, 19:40
Firma Bandai Namco opublikowała pierwszy filmik z fragmentami rozgrywki z dodatku Dark Souls III: Ashes of Ariandel. Ponadto Hidetaka Miyazaki zdradził, że studio From Software pracuje nad trzema nowymi grami, wśród których znalazły się kolejna odsłona serii Armored Core oraz tajemniczy i rzekomo bardzo dziwny projekt.
From Software pracuje nad trzema grami. Jedna z nich to Bloodborne 2?
Kamil Zwijacz, 13 czerwca 2016, 12:13
Hidetaka Miyazaki, szef studia From Software, wyjawił, że jego ekipa pracuje obecnie nad trzema grami. Jedna ma być czymś zupełnie nowym, druga przypuszczalnie powiązana jest z serią Armored Core, a trzecia to gra w stylu Dark Souls. Plotkuje się, że ostatnią z wymienionych jest Bloodborne 2.
Koniec serii Dark Souls - From Software pracuje już nad czymś nowym
Krzysztof Nieradko, 27 kwietnia 2016, 12:20
Hidetaka Miyazaki, szef japońskiego From Software, potwierdził, że deweloperzy nie mają w tym momencie żadnych planów na rozwój serii Dark Souls. Okazuje się, iż producenci zajęli się już tworzeniem zupełnie nowej marki.
Dark Souls III ostatnią grą z serii. Bloodborne z nowym patchem
Michał Kułakowski, 20 listopada 2015, 20:20
Hidetaka Miyazaki, twórca serii Dark Souls, stwierdził, że jej nadchodząca trzecia część będzie ostatnią. Deweloper chciałby, by jego studio zajęło się zupełnie nowymi projektami i mogło poeksperymentować z oryginalnymi pomysłami. Tymczasem Bloodborne otrzymał nowy patch, przygotowujący grę na debiutujące w przyszłym tygodniu rozszerzenie The Old Hunters.
From Software planuje nowe projekty
Jakub Błażewicz, 10 sierpnia 2015, 10:05
Prezes studia From Software, Hidetaka Miyazaki, zdradził w rozmowie z serwisem GameSpot plany rozpoczęcia kolejnych projektów, które mogłyby opierać się na kultowej serii Souls. Choć nie poznaliśmy żadnych konkretów, z wypowiedzi ojca Dark Souls wynika, że możemy spodziewać się bardziej futurystycznych produkcji.
Dark Souls III będzie punktem zwrotnym serii, a nie jej końcem
Adrian Werner, 17 czerwca 2015, 05:59
Pracownicy studia From Software uspokoili fanów, że wbrew niektórym doniesieniom, Dark Souls III nie będzie ostatnią odsłoną serii. Okaże się jednak punktem zwrotnym, po którym marka ulegnie sporym zmianom. Ponadto dowiedzieliśmy się, że Hidetaka Miyazaki, czyli ojciec Demon's Souls, pierwszego Dark Souls i Bloodborne jest znacznie mocniej zaangażowany w projekt, niż miało to miejsce w przypadku Dark Souls II.