Elden Ring - From Software potwierdza otwarty świat i kreator postaci
Poznaliśmy trochę świeżych konkretów odnośnie Elden Ring, czyli nowego RPG-a studia From Software. Ujawnione informacje objęły m.in. strukturę świata oraz obecność kreatora postaci.
Wczoraj podczas konferencji firmy Microsoft oficjalnie zapowiedziano grę Elden Ring, czyli nowy projekt studia From Software, przy którym pomaga pisarz George R.R. Martin. Pokazano jednak tylko mało mówiący zwiastun. Dlatego z zainteresowaniem powitaliśmy opublikowany kilka godzin później wywiad z twórcami, w którym znalazło się trochę konkretów.
Główny projektant, Hidetaka Miyazaki, zdradził, że prace nad tytułem ruszyły zaraz po zakończeniu produkcji DLC do Dark Souls III. W przeciwieństwie do nastawionego na akcję Sekiro: Shadows Die Twice, Elden Ring ma położyć znacznie silniejszy nacisk na elementy RPG. Twórca uspokoił jednak, że nie zabraknie mocno zręcznościowego systemu walki, z którego słynie From Software.
Możemy również spodziewać się bardzo wysokiego poziomu trudności, dzięki któremu gracze będą mogli czerpać satysfakcję z pokonywania prawdziwych wyzwań. Miyazaki podkreśla jednocześnie, że Elden Ring zaoferuje bogactwo typów uzbrojenia, technik magicznych i taktyk, dzięki czemu gracze będą mieli większą swobodę przy wyborze metod eliminacji wrogów niż we wcześniejszych grach zespołu.
Rozpoczynając zabawę w Elden Ring będziemy mogli wykreować własnego bohatera. Gra zaoferuje świat o otwartej strukturze. W eksplorowanej krainie nie zabraknie potężnych, wielopiętrowych zamków ze skomplikowaną architekturą wnętrz. Możemy się także spodziewać wielu różnorodnych bossów.
Gra Elden Ring zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie podano planowanej daty premiery.
- Elden Ring – oficjalna strona gry
- From Software – strona oficjalna
- Bandai Namco Entertainment – strona oficjalna