Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2017Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2017 roku.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

zapowiedź gry20 grudnia 2017

Życie na wirtualnej farmie to nie tylko ciężka harówka od świtu do zmierzchu – znajdzie się tu także czas na zawieranie znajomości, sąsiedzką pomoc i budowanie swojej reputacji. Najdobitniej pokazuje to Farmer’s Dynasty.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony
Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

Godzinna sesja z The Evil Within 2 podczas gamescomu przerodziła się w najgorszy koszmar każdego gracza. I to nie dlatego, że gra jest tak przerażająca – to survival horror całkowicie poprawny, ale przy tym pozbawiony nawet zalążka własnej tożsamości.

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror
Graliśmy w Holdfast: Nations at War – napoleońskie Mount & Blade: Warband

Graliśmy w Holdfast: Nations at War – napoleońskie Mount & Blade: Warband

zapowiedź gry25 września 2017

Jeśli ograliście już wszystkie odsłony serii Mount & Blade to czekacie pewnie niecierpliwie na „dwójkę”. A tej ciągle nie ma. Na ratunek przychodzi Holdfast: Nations at War, które oferuje sieciowe napoleońskie potyczki w stylu Mount & Blade: Warband.

Graliśmy w Holdfast: Nations at War – napoleońskie Mount & Blade: Warband
Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

zapowiedź gry4 marca 2017

Twórcy Don’t Starve wracają do korzeni i walki o przetrwanie. Tym razem jednak za sprawą Oxygen Not Included znany producent rzuca wyzwanie grze RimWorld w budowaniu najlepszej kolonii.

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?
Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

zapowiedź gry8 lutego 2017

Days of War próbuje przywrócić blask drugowojennym strzelankom, ale na razie oferuje zbyt mało, byśmy ponownie dali się oczarować szturmem na plażę Omaha.

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach
Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

zapowiedź gry26 lipca 2017

Nie czekaliście? Czas zacząć! Nowe dzieło studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice – to wyjątkowo mroczna produkcja, w której mamy okazję przekonać się, jak wielkim sojusznikiem szaleńców są głosy w głowie.

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka
Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

zapowiedź gry27 lipca 2017

Project CARS 2 będzie miało sporą konkurencję na torach wyścigowych tej jesieni. Mimo to po pierwszych jazdach testowych na PC można potwierdzić przynajmniej jedno – to nadal najładniejsza gra samochodowa na rynku.

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

zapowiedź gry27 lipca 2017

Podczas wizyty w Londynie mieliśmy okazję przetestować grę Wolfenstein II: The New Colossus. Następna odsłona przygód B.J. Blazkowicza nadal serwuje mnóstwo świetnej i satysfakcjonującej zabawy. Zabraknie za to znaczących nowości.

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian
Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać

Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać

zapowiedź gry28 lipca 2017

Sieciowa beta PES 2018 to pierwsza okazja do zapoznania się z tym tytułem przez szeroką rzeszę graczy. Czy próby serwerów i nowych rozwiązań w kontekście rozgrywki wypadły owocnie?

Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Powrót do świata Wiedźmina w zupełnie nowej przygodzie – który fan serii o tym nie marzy? Na szczęście już w tym roku w Gwincie zadebiutuje kampania fabularna. Jej pierwszym rozdziałem będzie zapowiedziana na gamescomie Wojna krwi.

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D
Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS

Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Na kilka miesięcy przed premierą SpellForce 3 robi wrażenie przemyślanej, rozbudowanej hybrydy gatunków RPG i RTS. Produkcja studia Grimlore Games ma spore szanse, by zdobyć uznanie nie tylko fanów serii, ale i przyciągnąć nowych graczy.

Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Debiutujące warszawskie studio Juggler Games udowadnia, że gry wideo mogą poruszać temat Holokaustu bez szokowania okrucieństwem. Ich projekt, My Memory of Us, to smutna, ale subtelna i opowiedziana w niedosłowny sposób historia o przyjaźni i podziałach.

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Elexa widziałem już kilka razy, w tym na specjalnym pokazie dla GRYOnline w zeszłym roku. Do tej pory miałem sporo wątpliwości, ale po najnowszym pokazie na gamescomie sporo z nich się zdezaktualizowało. Gra wygląda solidnie.

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Twórcy Pathfinder: Kingmaker doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie tworzą gry, która wpasuje się w każde gusta. To tytuł dla specyficznego odbiorcy, rozkochanego w klasycznych RPG-ach, który niedoświadczonych graczy zrazi swoim skomplikowaniem.

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

W Cieniu wojny natychmiast odnajdzie się każdy, komu spodobała się pierwsza odsłona cyklu. Deweloperzy stawiają na rozwijanie udanych rozwiązań, zazwyczaj z dobrymi rezultatami, nie poprawiają jednak największych bolączek trapiących poprzednią część.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części
Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków

Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Na miesiąc przed premierą gry FIFA 18 najnowsza odsłona wirtualnego symulatora piłki nożnej prezentuje się doskonale. Twórcy nie zrewolucjonizowali rozgrywki, ale wprowadzili ulepszenia w taki sposób, by zabawa stała się jak najbardziej płynna.

Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków
Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

zapowiedź gry15 lutego 2017

Zmienianie się w kubek, przeciwnicy-krzesła i karabin na klej. Przy tylu na pozór idiotycznych pomysłach aż trudno uwierzyć, jak fenomenalnym doświadczeniem jest gra w Preya.

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

zapowiedź gry17 lutego 2017

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

zapowiedź gry23 lutego 2017

Spędziwszy trzy godziny z grą Mass Effect: Andromeda, możemy wreszcie udzielić odpowiedzi na pytanie: czy to coś więcej niż Dragon Age: Inkwizycja w kosmosie? Wprawdzie oba tytuły wiele łączy, ale to wciąż stary, dobry Mass Effect.

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji
Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

zapowiedź gry24 lutego 2017

Czym jest nowa produkcja studia The Farm 51? Po trzygodzinnej sesji z grą Get Even tak naprawdę nadal niewiele można o niej powiedzieć z pełnym przekonaniem. To produkcja z pogranicza kilku gatunków.

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii
Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

zapowiedź gry9 stycznia 2017

Revelation Online zapowiada się, jako jeden z największych tytułów MMORPG tego roku. Niestety, po zapoznaniu się z nim z ramach beta-testów jesteśmy sceptyczni – dzieło studia NetEase raczej hitem nie będzie.

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji
Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

zapowiedź gry19 stycznia 2017

Na niecały miesiąc przed wyznaczoną na 14 lutego premierą testowaliśmy przez ponad dwie godziny Sniper Elite 4. To bezpieczna kontynuacja, która mimo kulejącej sztucznej inteligencji i braku poważniejszych zmian w mechanice spodoba się fanom serii.

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…
Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

zapowiedź gry23 stycznia 2017

Mieliśmy okazję przetestować grę Torment: Tides of Numenera na miesiąc przed jej premierą. Przedstawiamy trzy największe atuty tego RPG... i trzy mankamenty, które kładą się cieniem na magnum opus inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie
Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

zapowiedź gry24 stycznia 2017

Polscy gracze nadchodzący NiOh kojarzą głównie z blondwłosym bohaterem, zaskakująco podobnym do wiedźmina Geralta. To jednak detal – sama gra zapowiada się szalenie ciekawie i każdy miłośnik serii Dark Souls powinien mieć ją na radarze.

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat
Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki

Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki

zapowiedź gry30 stycznia 2017

6 lutego Gwint zostanie wzbogacony o piątą frakcję – Nilfgaard. Przetestowaliśmy już Cesarstwo i jesteśmy zaintrygowani elementem świeżości, który talia wprowadza do karcianki studia CD Projekt RED. Mamy też trochę wieści o kampaniach fabularnych.

Nowości w Gwincie – Nilfgaard nie bierze jeńców, a kampanie powstaną w oparciu o książki
Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

zapowiedź gry6 lutego 2017

Firma znana z MMO bierze się za survival. Czy Conan Exiles może podskoczyć dotychczasowym królom gatunku, czyli grom Rust i ARK?

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów
Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

zapowiedź gry9 marca 2017

92% pozytywnych ocen na Steamie o czymś świadczy. Northgard to udany Early Access, który zapowiada świetną grę dla miłośników strategii ekonomicznych.

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?
Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

zapowiedź gry25 marca 2017

W sequelu sieciowej strzelanki Rising Storm rozgrywają się aż dwie wojny. Ta pierwsza w Wietnamie – zgodna z tytułem. W drugiej zaś świetnie wykreowany klimat walczy z archaiczną warstwą techniczną.

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku
Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

zapowiedź gry31 marca 2017

PlayerUnknown’s Battlegrounds to trzecie podejście twórcy gatunku battle royale do tego tematu – tym razem miał on w końcu stworzyć grę, o jakiej zawsze marzył. Czy rzeczywiście do trzech razy sztuka?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?