Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2018Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2018 roku.

Gry AkcjiAkcji34
Zręcznościowe
Bijatyki
RPGRPG14 StrategiczneStrategiczne5 PrzygodowePrzygodowe2 SportoweSportowe1
Wyścigi
SymulacjeSymulacje2
Logiczne
Towarzyskie
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

zapowiedź gry30 maja 2018

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
Graliśmy w Battlefield V – to nadal stary, dobry BF!

Graliśmy w Battlefield V – to nadal stary, dobry BF!

zapowiedź gry10 czerwca 2018

„Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia” – o ile jest to prawda w przypadku Fallouta, Battlefield V dowodzi jednak czego innego. Na szczęście wprowadzane zmiany oceniamy na plus, bo to wciąż stary, poczciwy Battlefield. Wiemy, bo już graliśmy!

Graliśmy w Battlefield V – to nadal stary, dobry BF!
Graliśmy w Assassin's Creed Odyssey – pełnoprawne RPG?

Graliśmy w Assassin's Creed Odyssey – pełnoprawne RPG?

zapowiedź gry12 czerwca 2018

Najnowszy Assassin's Creed kontynuuje odyseję rozpoczętą przed rokiem i dalej transformuje popularną serię w pełnoprawną grę RPG. Wiemy, bo Ubisoft pokazał nam swoją grę na targach E3.

Graliśmy w Assassin's Creed Odyssey – pełnoprawne RPG?
Spider-Man na PS4 – wypełni pustkę po serii Batman: Arkham?

Spider-Man na PS4 – wypełni pustkę po serii Batman: Arkham?

zapowiedź gry12 czerwca 2018

Twórcy Ratcheta & Clanka wzięli się tym razem za kultowego bohatera z uniwersum Marvela. Zapowiedzi wyglądały świetnie, ale jak gra sprawdza się w akcji? Mieliśmy okazję przekonać się o tym na targach E3 w Los Angeles.

Spider-Man na PS4 – wypełni pustkę po serii Batman: Arkham?
Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza

Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza

zapowiedź gry12 czerwca 2018

Metro nie wybacza. To trudna gra, musimy przechodzić ją uważnie, bo inaczej będzie nam ciężko. Pojechaliśmy do Londynu, żeby jeszcze przed targami E3 zobaczyć jak się ma słowiańska postapokalipsa od 4A Games.

Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza
Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City

zapowiedź gry13 czerwca 2018

Przez godzinę oglądaliśmy demo Cyberpunka 2077 – widzieliśmy neony, mrok i dynamiczne strzelaniny. Nowa gra CD Projektu RED prezentuje się świetnie, a świat pokazywany z perspektywy bohatera i szybka rozgrywka czynią z niej efektowne FPS RPG.

Widzieliśmy gameplay gry Cyberpunk 2077 – godzina w Night City
Widzieliśmy grę Dying Light 2 – powrót polskiego megahitu

Widzieliśmy grę Dying Light 2 – powrót polskiego megahitu

zapowiedź gry13 czerwca 2018

Piętnaście lat po wydarzeniach z pierwszego Dying Light, przenosimy się do zupełnie innego miasta, by raz jeszcze zmierzyć się z chmarą nieumarłych. Techland pokazał nam swoją grę, więc dzielimy się pierwszymi wrażeniami.

Widzieliśmy grę Dying Light 2 – powrót polskiego megahitu
Graliśmy w The Division 2 – gra dla fanów „jedynki”

Graliśmy w The Division 2 – gra dla fanów „jedynki”

zapowiedź gry14 czerwca 2018

Dwa lata temu Ubisoft wypuścił The Division, które miało spory potencjał, ale nie spełniło wszystkich składanych przed premierą obietnic. Tym razem twórcy deklarują, że posłuchali graczy i stworzyli sequel, który sprosta naszym oczekiwaniom.

Graliśmy w The Division 2 – gra dla fanów „jedynki”
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

zapowiedź gry14 czerwca 2018

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Graliśmy w Rage 2 – Doom w postapokaliptycznej piaskownicy

Graliśmy w Rage 2 – Doom w postapokaliptycznej piaskownicy

zapowiedź gry15 czerwca 2018

Nowa gra twórców Just Cause 3 i Mad Maksa była jednym z najbardziej zwariowanych tytułów, w jakie graliśmy na E3.

Graliśmy w Rage 2 – Doom w postapokaliptycznej piaskownicy
Just Cause 4 – zwariowany sandbox z... fatalną pogodą

Just Cause 4 – zwariowany sandbox z... fatalną pogodą

zapowiedź gry21 czerwca 2018

Prognoza pogody: nadciąga tornado. Widzieliśmy Just Cause 4 – szalony sandbox – i wiemy już, że będzie lepiej i bardziej zwariowanie niż w poprzednich odsłonach.

Just Cause 4 – zwariowany sandbox z... fatalną pogodą
A Plague Tale: Innocence - duże ilości szczurów naraz

A Plague Tale: Innocence - duże ilości szczurów naraz

zapowiedź gry23 czerwca 2018

E3 to nie tylko Assassin’s Creed i Cyberpunk, to również okazja by zobaczyć gry mniejszych wydawców. Przyjrzeliśmy się A Plague Tale: Innocence - nowości, która inspirowała się Brothers: A Tale of Two Sons.

A Plague Tale: Innocence - duże ilości szczurów naraz
Starlink: Battle for Atlas – No Man's Sky z zabawkami

Starlink: Battle for Atlas – No Man's Sky z zabawkami

zapowiedź gry6 lipca 2018

Ubisoft za pomocą Starlinka atakuje podupadający rynek gier wykorzystujących do działania zabawki, na którym wcześniej polegli tacy giganci jak LEGO czy Disney. Szaleństwo? Niekoniecznie, bo za tą kosmiczną grą akcji stoi całkiem ciekawy pomysł.

Starlink: Battle for Atlas – No Man's Sky z zabawkami
Graliśmy w Fear the Wolves – oto pięć największych zagrożeń w zonie

Graliśmy w Fear the Wolves – oto pięć największych zagrożeń w zonie

zapowiedź gry12 lipca 2018

Własne battle royale zaczęła tworzyć na oko jedna trzecia branży. Moda nie ominęła także twórców Survarium. Akcja ich gry toczyć się będzie w czarnobylskiej zonie. Miałem okazję ją odwiedzić i mogę Wam powiedzieć, że bać się można w niej nie tylko wilków.

Graliśmy w Fear the Wolves – oto pięć największych zagrożeń w zonie
Graliśmy w Darksiders 3 – czy siostra Wojny dorówna Kratosowi?

Graliśmy w Darksiders 3 – czy siostra Wojny dorówna Kratosowi?

zapowiedź gry16 lipca 2018

Seria Darksiders powraca wraz z nową, czerwonowłosą bohaterką – Furią. W końcu będziemy mogli poznać kolejny rozdział epopei rozpoczętej jeszcze w 2010 roku. Ja widziałem już jego fragment w siedzibie studia Gunfire Games w Austin.

Graliśmy w Darksiders 3 – czy siostra Wojny dorówna Kratosowi?
Marvel's Spider-Man na PS4 – jak w Batmanie, tylko lepiej?

Marvel's Spider-Man na PS4 – jak w Batmanie, tylko lepiej?

zapowiedź gry2 sierpnia 2018

Spider-Man i inni bohaterowie uniwersum Marvela święcą triumfy na ekranach kin, ale wciąż nie mogą sobie poradzić na komputerach i konsolach. Czy kolejna efektowna piaskownica Sony ma szansę to zmienić?

Marvel's Spider-Man na PS4 – jak w Batmanie, tylko lepiej?
Grałem w grę Shadow of the Tomb Raider – i wiem czy sięgnę po „pełniaka”

Grałem w grę Shadow of the Tomb Raider – i wiem czy sięgnę po „pełniaka”

zapowiedź gry10 sierpnia 2018

Miesiąc przed premierą najnowszego Tomb Raidera spotkałem się z Larą Croft, aby przekonać się, czy twórcy Deus Ex zdołali utrzymać wysoką formę cyklu. Rewolucji co prawda nie ma, ale Shadow of the Tomb Raider zapowiada się nieźle.

Grałem w grę Shadow of the Tomb Raider – i wiem czy sięgnę po „pełniaka”
Doom Eternal – tak powinno się traktować legendy!

Doom Eternal – tak powinno się traktować legendy!

zapowiedź gry11 sierpnia 2018

Doom Eternal nie zapowiada się na bezpieczny sequel. To będzie coś jak druga część Terminatora czy Obcego przy swoich pierwowzorach, a ponadto prawdziwy hołd oddany klasycznej wersji Dooma. Tak powinno się traktować legendarne marki z lat 90.!

Doom Eternal – tak powinno się traktować legendy!
Graliśmy w The Elder Scrolls: Blades – jaki jest kieszonkowy Skyrim?

Graliśmy w The Elder Scrolls: Blades – jaki jest kieszonkowy Skyrim?

zapowiedź gry12 sierpnia 2018

The Elder Scrolls: Blades wygląda imponująco na telefonie, ale dużo traci podczas samej rozgrywki. Zamiast pomysłowego Fallouta: Shelter w świecie Tamriel mamy uboższego pod każdym względem „Skyrima na komórki”.

Graliśmy w The Elder Scrolls: Blades – jaki jest kieszonkowy Skyrim?
Postnuklearne DayZ – dla kogo jest Fallout 76?

Postnuklearne DayZ – dla kogo jest Fallout 76?

zapowiedź gry18 sierpnia 2018

Fallout 76 z klasycznego RPG-a akcji zmienia się w grę-usługę sieciową, na dodatek z opcjonalną walką PvP, niczym w DayZ. Pytanie czy gra ma szanse przyciągnąć najbardziej konserwatywnych fanów serii?

Postnuklearne DayZ – dla kogo jest Fallout 76?
Graliśmy w Anno 1800 – czy to będzie najpiękniejsza gra strategiczna?

Graliśmy w Anno 1800 – czy to będzie najpiękniejsza gra strategiczna?

zapowiedź gry20 sierpnia 2018

Licząca sobie już dwadzieścia lat seria Anno przy okazji dwóch ostatnich odsłon straciła rozpęd. Ubisoft i Blue Byte chcą wrócić do łask, wracając do historii. Przy okazji w grze pojawiło się sporo nowości, które mieliśmy okazję przetestować.

Graliśmy w Anno 1800 – czy to będzie najpiękniejsza gra strategiczna?
Graliśmy w Mount & Blade 2: Bannerlord – na ten sandbox warto czekać

Graliśmy w Mount & Blade 2: Bannerlord – na ten sandbox warto czekać

zapowiedź gry22 sierpnia 2018

W dalekiej Turcji szykuje się nam po cichu średniowieczna piaskownica totalna. Drugi Mount & Blade to gra całkowicie niszowa i wyraźnie nieoszlifowana, ale przy tym powalająca swoją skalą. Nic dziwnego, że powstaje tak długo!

Graliśmy w Mount & Blade 2: Bannerlord – na ten sandbox warto czekać
Graliśmy w Hitman 2 – jeszcze więcej morderczej swobody

Graliśmy w Hitman 2 – jeszcze więcej morderczej swobody

zapowiedź gry23 sierpnia 2018

Hitmana 2 w niektórych miejscach łatwo pomylić z poprzednią częścią – znaczących zmian po prostu tutaj nie ma. Ale może rzeczywiście wystarczy nowy zestaw lokacji i jeszcze więcej swobody w eliminacji celów, by wszyscy byli zadowoleni?

Graliśmy w Hitman 2 – jeszcze więcej morderczej swobody
Widzieliśmy The Settlers – ta reanimacja może się udać

Widzieliśmy The Settlers – ta reanimacja może się udać

zapowiedź gry22 sierpnia 2018

Odetchnijcie z ulgą – The Settlers na razie robi wrażenie solidnego restartu serii, która od lat nie dawała o sobie znać. To dość bezpieczna gra, która raczej nie zrobi wielkiej furory, ale być może uratuje legendarną markę przed odejściem w zapomnienie.

Widzieliśmy The Settlers – ta reanimacja może się udać
Graliśmy w Sekiro: Shadows Die Twice – to nie jest kalka Soulsów

Graliśmy w Sekiro: Shadows Die Twice – to nie jest kalka Soulsów

zapowiedź gry25 sierpnia 2018

Deweloperzy z From Software odgrażali się, że zapowiedziane na marzec Sekiro: Shadows Die Twice mocno odetnie się od formuły „SoulsBorne” i słowa dotrzymali. To gra bardziej przystępna i efektowna, choć umierać nadal będziemy co chwila.

Graliśmy w Sekiro: Shadows Die Twice – to nie jest kalka Soulsów
Polska superprodukcja powraca – Dying Light 2 ma wielkie ambicje

Polska superprodukcja powraca – Dying Light 2 ma wielkie ambicje

zapowiedź gry23 sierpnia 2018

Pokaz Dying Light 2 na gamescomie wyglądał zupełnie jak ten na E3. Wyszliśmy z niego utwierdzeni w przekonaniu, że to szalenie ambitna gra, utrzymana w duchu oryginału, ale zrealizowana z jeszcze większym rozmachem.

Polska superprodukcja powraca – Dying Light 2 ma wielkie ambicje
FIFA 19 ograna – nowości nie kończą się na Lidze Mistrzów

FIFA 19 ograna – nowości nie kończą się na Lidze Mistrzów

zapowiedź gry24 sierpnia 2018

Nowa FIFA to dla fanów przede wszystkim licencja na Ligę Mistrzów, którą wcześniej posiadało Konami. Tak naprawdę jednak EA Sports dodało do tej gry zaskakująco dużo innej, równie ciekawej zawartości. Szykuje się kolejna solidna odsłona cyklu.

FIFA 19 ograna – nowości nie kończą się na Lidze Mistrzów
Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco

Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco

zapowiedź gry23 sierpnia 2018

Nadchodzące dzieło CD Projektu RED najpierw wstrząsnęło E3, a teraz podbiło gamescom. Pokaz Cyberpunka 2077 w Kolonii tylko utwierdza w przekonaniu, że to projekt o gigantycznej skali, niesamowitym potencjale i fenomenalnej stylistyce.

Brud, neony, augmentacje – Cyberpunk 2077 wygląda oszałamiająco
Assassin’s Creed, które chce być RPG, czyli półtorej godziny z Odyssey

Assassin’s Creed, które chce być RPG, czyli półtorej godziny z Odyssey

zapowiedź gry24 sierpnia 2018

Assassin’s Creed Odyssey jeszcze mocniej rozwija te rozwiązania, które sprawdziły się w Origins. W efekcie seria skręca gwałtowanie w stronę pełnoprawnego RPG akcji – i bynajmniej nie mam zamiaru z tego powodu rozpaczać.

Assassin’s Creed, które chce być RPG, czyli półtorej godziny z Odyssey
Walczyliśmy o Rotterdam – Battlefield V okiem dyletanta

Walczyliśmy o Rotterdam – Battlefield V okiem dyletanta

zapowiedź gry25 sierpnia 2018

Choć Battlefield V od czasów zapowiedzi pada ofiarą ostrej krytyki, wizyta przy stoisku EA na gamescomie i jedna, długa rozgrywka utwierdza w przekonaniu, że to w gruncie rzeczy dość bezpieczny, ale przy tym dający masę frajdy drugowojenny FPS.

Walczyliśmy o Rotterdam – Battlefield V okiem dyletanta