Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2016Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2016 roku.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

zapowiedź gry19 października 2016

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
„Fascynują mnie mechy, polska wieś i ułani” – rozmawiamy z Jakubem Różalskim, twórcą uniwersum 1920+

„Fascynują mnie mechy, polska wieś i ułani” – rozmawiamy z Jakubem Różalskim, twórcą uniwersum 1920+

zapowiedź gry21 czerwca 2016

Jakub Różalski bierze aktywny udział w powstawaniu gry strategicznej, która osadzona zostanie w wymyślonym przez niego uniwersum. A to uniwersum prezentuje się bardzo ciekawie, bowiem w grze zobaczymy mechy na tle obrazków rodem z polskich wsi.

„Fascynują mnie mechy, polska wieś i ułani” – rozmawiamy z Jakubem Różalskim, twórcą uniwersum 1920+
Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy

Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy

zapowiedź gry16 czerwca 2016

Seria Resident Evil w ostatnich latach wiele straciła w oczach fanów. Survival horror zmienił swoje oblicze i z każdym kolejnym wcieleniem coraz bardziej stawał się strzelaniną. Czy najnowsza wolta Capcomu przywróci cyklowi dawny blask?

Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

zapowiedź gry8 września 2016

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

zapowiedź gry9 sierpnia 2016

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

zapowiedź gry29 października 2016

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w Life is Feudal: Forest Village - survivalowi Settlersi na poważnie

Graliśmy w Life is Feudal: Forest Village - survivalowi Settlersi na poważnie

zapowiedź gry22 września 2016

Fani strategii ekonomicznych z naciskiem na survival to szczęściarze. Dwa lata temu wyszło niezłe Banished, od niedawna dostępny jest jego nieoficjalna klon – Life is Feudal: Forest Village. Jest podobnie, ale czy to znaczy, że jest dobrze?

Graliśmy w Life is Feudal: Forest Village - survivalowi Settlersi na poważnie
Widzieliśmy w akcji grę Detroit: Become Human, czyli Heavy Rain 2

Widzieliśmy w akcji grę Detroit: Become Human, czyli Heavy Rain 2

zapowiedź gry15 czerwca 2016

Studio Quantic Dream tworzy produkt, który ma dużą szansę zatrzeć złe wrażenie po grze Beyond: Dwie dusze. Choć akcja Detroit: Become Human rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, tytuł wykazuje sporo podobieństwo do innego hitu tej firmy - Heavy Rain.

Widzieliśmy w akcji grę Detroit: Become Human, czyli Heavy Rain 2
Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

zapowiedź gry5 stycznia 2016

The Forest było jednym z pierwszych wielkich hitów wczesnego dostępu, który pociągnął za sobą całą rzeszę naśladowców. Problem w tym, że po przeszło półtora roku od debiutu grywalnej wersji prace nad tytułem wciąż zdają się być dalekie od finiszu.

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

zapowiedź gry14 marca 2016

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce

Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce

zapowiedź gry20 marca 2016

Jednoosobowe studio The Moonwalls ma zamiar zrobić coś, czego w grach do tej pory nie było: sądowy dramat z kompletnie nieliniową strukturą. I choć może się wydawać, że projekt ten to porywanie się z motyką na słońce, zapowiedzi twórcy brzmią intrygująco.

Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce
Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość

Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość

zapowiedź gry22 marca 2016

Master of Orion: Conquer of Stars zabiera nas w nostalgiczną podróż w lata dziewięćdziesiąte, w sposób niemal doskonały oddając hołd i samego ducha dwóch pierwszych oryginalnych części przygotowanych jeszcze przez Microprose.

Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość
Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

zapowiedź gry23 marca 2016

Kiedy wydawało się, że na rynku sieciowych gier akcji nie ma miejsca na nowego gracza, pojawił się Paragon, który ma do zaoferowania dużo więcej niż tylko fantastyczną oprawę graficzną...

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4
Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie

Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie

zapowiedź gry23 marca 2016

Creative Assembly pozwoliło nam poddać Total War: Warhammer ostatecznej próbie na kilka tygodni przed premierą gry. Spędziliśmy trzy godziny z kampanią nieumarłych... i z wielkim żalem wróciliśmy do domu, by spisać wrażenia.

Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie
Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens -

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor

zapowiedź gry27 marca 2016

Emocje związane z powrotem Gwiezdnych wojen trwają nadal. Już w czerwcu zagramy w LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy i wcale nie będzie to pozycja tylko dla najmłodszych fanów gwiezdnej sagi!

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor
Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

zapowiedź gry6 kwietnia 2016

Podczas pokazu w Warszawie mieliśmy okazję przetestować, na nieco ponad miesiąc przed premierą, grę Uncharted 4: Kres Złodzieja. Studio Naughty Dog najwidoczniej utrzymuje wyśmienitą formę.

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?
Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji

Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji

zapowiedź gry6 kwietnia 2016

Czeskie Factorio jest dowodem na prawdziwość tezy, że to nie oprawa zdobi grę. Za szaroburymi sprite’ami niczym z połowy lat 90. kryje się bowiem jedna z najbardziej rozbudowanych gier ekonomicznych ostatnich lat.

Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji
Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota

Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota

zapowiedź gry13 kwietnia 2016

Przetestowaliśmy nietuzinkową, wykorzystującą manipulację czasem skradankę od twórców Trine. Czy korzystający z wielu mechanik Shadwen ma szansę wejść w poczet klasyków gatunku?

Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota
Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

zapowiedź gry13 kwietnia 2016

Przez prawie dziesięć lat od rozpoczęcia produkcji Final Fantasy Versus XIII przeszło długą, wyboistą i pełną zmian koncepcyjnych drogę, nim w końcu zaczęło zyskiwać ostateczny kształt jako Final Fantasy XV.

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów
Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Wybraliśmy się do Szwecji, aby sprawdzić w akcji nadchodzącą wielkimi krokami, nową odsłonę cyklu Mirror's Edge. Co zmieniło się po ośmiu latach w pierwszoosobowym symulatorze parkouru?

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru
Widzieliśmy The Long Journey Home –  kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Podczas Daedalic Days w Hamburgu mieliśmy okazję zobaczyć w akcji The Long Journey Home – debiutancką produkcję studia Daedalic West. I choć survivali nie brakuje, omawiana produkcja wzbudza zainteresowanie przede wszystkim dużym naciskiem na dyplomację.

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a
Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie

Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie

zapowiedź gry18 kwietnia 2016

Overwatch to organizacja próbująca utrzymać pokój na świecie. Ale Overwatch to także zlepek różnych pomysłów z innych gier. Wybraliśmy cztery dowody świadczące o tym, że Blizzard w maju wyda kolejną hitową produkcję.

Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie
Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty

Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty

zapowiedź gry20 kwietnia 2016

W multiplayerze nowego Dooma id Software łączy tradycję z nowoczesnością, doprawiając esencję rozgrywki rodem z Quake'a III wieloma elementami zapożyczonymi z typowych współczesnych shooterów. Taka mikstura potrafi mocno zapiec w gardle.

Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty
Graliśmy w Caravan – Pewnego razu na Bliskim Wschodzie

Graliśmy w Caravan – Pewnego razu na Bliskim Wschodzie

zapowiedź gry20 kwietnia 2016

Caravan próbuje przekonać gracza do zostania kupcem na starożytnym Półwyspie Arabskim. I choć sam pomysł bynajmniej bezsensowny nie jest, po prezentacji trudno oprzeć się wrażeniu, że twórcy mimowolnie sabotują swoje dzieło nieprzemyślanymi rozwiązaniami.

Graliśmy w Caravan – Pewnego razu na Bliskim Wschodzie
Graliśmy w Champions of Anteria – strategiczne RPG na gruzach Settlersów

Graliśmy w Champions of Anteria – strategiczne RPG na gruzach Settlersów

zapowiedź gry21 kwietnia 2016

Na gruzach skasowanej ósmej odsłony serii The Settlers niemieckie studio Blue Byte przygotowało... strategicznego RPG-a. Oto Champions of Anteria.

Graliśmy w Champions of Anteria – strategiczne RPG na gruzach Settlersów
Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie

Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie

zapowiedź gry22 kwietnia 2016

Do grona multiplayerowo-survivalowych projektów dołącza kolejny. The Black Death zabiera nas w mroki zadżumionej Europy z połowy XIV wieku.

Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie
Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

zapowiedź gry23 kwietnia 2016

Ostatnie kilka lat to wysyp klasycznych RPG w rzucie izometrycznym. IMGN.PRO poszło jednak o krok dalej i postawiło na unikalną konstrukcję świata i system poruszania się, któremu bliżej do Mirror’s Edge niż Baldur’s Gate.

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed
Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige

Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige

zapowiedź gry24 kwietnia 2016

Przedstawiciele studia CD Projekt Red przywieźli na imprezę PAX East nowe informacje dotyczące dodatku Krew i wino do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, choć usatysfakcjonują one przede wszystkim fanów karcianego Gwinta.

Wiedźmin 3: Krew i wino na PAX East - Gwint wzbogaci się o talię Wysp Skellige
Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?

Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?

zapowiedź gry28 kwietnia 2016

Podczas gdy wszyscy sugerują ucieczkę, my wracamy do Tarkova, by przeanalizować wysyp informacji na temat tej gry. Informacji wskazujących na produkt imponujący w wielu aspektach, ale i coraz bardziej niszowy, coraz mniej przystępny dla większości graczy.

Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?
Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint

Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint

zapowiedź gry3 maja 2016

Drugi dodatek do Wiedźmina 3, zatytułowany Krew i wino, zabiera nas w nowy region świata – wyrwane jakby z bajek i rycerskich legend Toussaint. Przekonajcie się, co czeka Geralta, czytając nasz przewodnik po tej niezwykłej krainie.

Zanim zagrasz w Wiedźmina 3: Krew i wino - przewodnik po Toussaint