Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2016Najciekawsze zapowiedzi gier akcji

Materiały przedpremierowe dotyczące gier akcji opublikowane w 2016 roku.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

zapowiedź gry19 października 2016

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy

Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy

zapowiedź gry16 czerwca 2016

Seria Resident Evil w ostatnich latach wiele straciła w oczach fanów. Survival horror zmienił swoje oblicze i z każdym kolejnym wcieleniem coraz bardziej stawał się strzelaniną. Czy najnowsza wolta Capcomu przywróci cyklowi dawny blask?

Graliśmy w Resident Evil VII: Beginning Hour – horror jak się patrzy
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

zapowiedź gry8 września 2016

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

zapowiedź gry5 stycznia 2016

The Forest było jednym z pierwszych wielkich hitów wczesnego dostępu, który pociągnął za sobą całą rzeszę naśladowców. Problem w tym, że po przeszło półtora roku od debiutu grywalnej wersji prace nad tytułem wciąż zdają się być dalekie od finiszu.

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

zapowiedź gry14 marca 2016

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

zapowiedź gry23 marca 2016

Kiedy wydawało się, że na rynku sieciowych gier akcji nie ma miejsca na nowego gracza, pojawił się Paragon, który ma do zaoferowania dużo więcej niż tylko fantastyczną oprawę graficzną...

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4
Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens -

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor

zapowiedź gry27 marca 2016

Emocje związane z powrotem Gwiezdnych wojen trwają nadal. Już w czerwcu zagramy w LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy i wcale nie będzie to pozycja tylko dla najmłodszych fanów gwiezdnej sagi!

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor
Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

zapowiedź gry6 kwietnia 2016

Podczas pokazu w Warszawie mieliśmy okazję przetestować, na nieco ponad miesiąc przed premierą, grę Uncharted 4: Kres Złodzieja. Studio Naughty Dog najwidoczniej utrzymuje wyśmienitą formę.

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?
Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Wybraliśmy się do Szwecji, aby sprawdzić w akcji nadchodzącą wielkimi krokami, nową odsłonę cyklu Mirror's Edge. Co zmieniło się po ośmiu latach w pierwszoosobowym symulatorze parkouru?

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru
Widzieliśmy The Long Journey Home –  kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Podczas Daedalic Days w Hamburgu mieliśmy okazję zobaczyć w akcji The Long Journey Home – debiutancką produkcję studia Daedalic West. I choć survivali nie brakuje, omawiana produkcja wzbudza zainteresowanie przede wszystkim dużym naciskiem na dyplomację.

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a
Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie

Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie

zapowiedź gry18 kwietnia 2016

Overwatch to organizacja próbująca utrzymać pokój na świecie. Ale Overwatch to także zlepek różnych pomysłów z innych gier. Wybraliśmy cztery dowody świadczące o tym, że Blizzard w maju wyda kolejną hitową produkcję.

Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie
Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty

Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty

zapowiedź gry20 kwietnia 2016

W multiplayerze nowego Dooma id Software łączy tradycję z nowoczesnością, doprawiając esencję rozgrywki rodem z Quake'a III wieloma elementami zapożyczonymi z typowych współczesnych shooterów. Taka mikstura potrafi mocno zapiec w gardle.

Testujemy grę Doom - ni to Quake III: Arena, ni to Call of Duty
Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie

Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie

zapowiedź gry22 kwietnia 2016

Do grona multiplayerowo-survivalowych projektów dołącza kolejny. The Black Death zabiera nas w mroki zadżumionej Europy z połowy XIV wieku.

Graliśmy w The Black Death - kapitalny setting, żenujące wykonanie
Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?

Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?

zapowiedź gry28 kwietnia 2016

Podczas gdy wszyscy sugerują ucieczkę, my wracamy do Tarkova, by przeanalizować wysyp informacji na temat tej gry. Informacji wskazujących na produkt imponujący w wielu aspektach, ale i coraz bardziej niszowy, coraz mniej przystępny dla większości graczy.

Analizujemy Escape from Tarkov – czy The Division ma się czego obawiać?
Dishonored II - Thief umarł, Garrettem jest teraz Corvo!

Dishonored II - Thief umarł, Garrettem jest teraz Corvo!

zapowiedź gry7 maja 2016

Tak jak kiedyś złodziej Garrett był najcichszym głośnym bohaterem skradanek z przełomu millenium, tak teraz jego rolę przejął tajemniczy Corvo, główny bohater Dishonored – serii, której drugą część ujrzymy w listopadzie tego roku.

Dishonored II - Thief umarł, Garrettem jest teraz Corvo!
Graliśmy w Shadow Warrior 2 - sequel lepszy pod każdym względem

Graliśmy w Shadow Warrior 2 - sequel lepszy pod każdym względem

zapowiedź gry13 maja 2016

Pierwszy Shadow Warrior był oldskulowym remakiem gry z 1997 roku i jako taki nie stanowił produkcji szczególnie ambitnej. Przygotowując „dwójkę”, deweloperzy zmienili jednak dość mocno koncepcję, tworząc strzelaninę bardziej rozbudowaną i otwartą.

Graliśmy w Shadow Warrior 2 - sequel lepszy pod każdym względem
Testujemy grę Crossout – miks World of Tanks i RoboCrafta z domieszką Mad Maksa

Testujemy grę Crossout – miks World of Tanks i RoboCrafta z domieszką Mad Maksa

zapowiedź gry19 maja 2016

Crossout to gra wydawana przez twórców War Thundera. Przyglądamy się rozwojowi tego tej postapokaliptycznej mieszkanki World of Tanks i RoboCrafta.

Testujemy grę Crossout – miks World of Tanks i RoboCrafta z domieszką Mad Maksa
Graliśmy w Niffelheim – Nordycka przygoda w czyśćcu

Graliśmy w Niffelheim – Nordycka przygoda w czyśćcu

zapowiedź gry20 maja 2016

Przetestowaliśmy Niffelheim, dwuwymiarową produkcję Ellada Games aspirującą do miana epickiego erpega z otwartym światem. Czy tułaczka samotnego wikinga po skutej lodem krainie ma jakąkolwiek szansę zapaść graczom w pamięć?

Graliśmy w Niffelheim – Nordycka przygoda w czyśćcu
Co wiemy o grze Battlefield 1? Uzbrojenie, realia historyczne i kampania

Co wiemy o grze Battlefield 1? Uzbrojenie, realia historyczne i kampania

zapowiedź gry20 maja 2016

Po latach coraz odważniejszego spoglądania w przyszłość gatunek FPS-ów za sprawą Battlefielda 1 z jeszcze większą odwagą wraca do przeszłości – do czasów I wojny światowej, gdy powszechne dziś maszyny oraz broń przechodziły swój chrzest bojowy.

Co wiemy o grze Battlefield 1? Uzbrojenie, realia historyczne i kampania
Graliśmy w Ruinera – owoc miłości Hotline Miami i mrocznego cyberpunku

Graliśmy w Ruinera – owoc miłości Hotline Miami i mrocznego cyberpunku

zapowiedź gry3 czerwca 2016

Podczas pobytu w Warszawie mieliśmy okazję zobaczyć w akcji Ruinera, debiutancki projekt studia Reikon Games. Dzieło tego zespołu na tę chwilę zachwyca zarówno stylistyką, jak i uzależniającą, szybką i trudną rozgrywką. Fani Hotline Miami będą zachwyceni.

Graliśmy w Ruinera – owoc miłości Hotline Miami i mrocznego cyberpunku
World War 3 - Jak The Farm 51 rozpęta trzecią wojnę światową?

World War 3 - Jak The Farm 51 rozpęta trzecią wojnę światową?

zapowiedź gry5 czerwca 2016

World War 3 co prawda dopiero niedawno wyszło z powijaków, jednak po rozmowie z Kamilem Bilczyńskim ze studia The Farm 51 możemy mniej więcej wyobrazić sobie, w co celują deweloperzy swoim najnowszym, darmowym FPS-em.

World War 3 - Jak The Farm 51 rozpęta trzecią wojnę światową?
Graliśmy w Watch Dogs 2 - czy rozbudowana rozgrywka wystarczy by przekonać się do Marcusa?

Graliśmy w Watch Dogs 2 - czy rozbudowana rozgrywka wystarczy by przekonać się do Marcusa?

zapowiedź gry14 czerwca 2016

Na targach E3 w Los Angeles firma Ubisoft pozwoliła chwycić pada i przetestować fragment gry Watch Dogs 2. Czego dowiedzieliśmy się o nowej odsłonie przygód hakerów po pół godzinie rozgrywki?

Graliśmy w Watch Dogs 2 - czy rozbudowana rozgrywka wystarczy by przekonać się do Marcusa?
Graliśmy w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Just Cause 3 na poważnie

Graliśmy w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Just Cause 3 na poważnie

zapowiedź gry14 czerwca 2016

Na targi E3 francuska firma Ubisoft przywiozła grywalny build Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Mieliśmy okazję pobawić się grą przez dłuższą chwilę.

Graliśmy w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Just Cause 3 na poważnie
Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?

Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?

zapowiedź gry7 stycznia 2016

Mroki historii skrywają wiele nieukończonych projektów gier. Gdy się chwilę zastanowić, można dojść do wniosku, że to jednak dobrze, iż Duke Nukem Forever się ukazał. Takiego szczęścia do tej pory nie miał Agent – tajemniczy projekt Rockstara.

Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?
Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej

Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej

zapowiedź gry12 stycznia 2016

Minęło 12 lat od premiery ostatniej pełnoprawnej gry z serii Doom. W tym czasie rynek strzelanin FPP zmienił się nie do poznania, a nowe marki przynoszące swoim wydawcom miliony pojawiały się jak grzyby po deszczu. Oto początek długiej drogi do Dooma 4.

Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej
Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów

Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów

zapowiedź gry15 stycznia 2016

Do premiery Tom Clancy’s The Division zostało już zaledwie kilka tygodni. Gra zbliża się do swojej finalnej wersji, a my na specjalnym pokazie mieliśmy okazję przekonać się, jak bardzo przypomina w obecnej wersji to, co obiecywali twórcy.

Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę

zapowiedź gry19 stycznia 2016

Odwiedziliśmy siedzibę Techlandu, by spędzić ponad godzinę z Dying Light: The Following. Dodanie samochodów i otwarcie konstrukcji świata wprowadza do gry zupełnie nową jakość, bez mała wywracając model rozgrywki do góry nogami.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę
Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu

Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu

zapowiedź gry26 stycznia 2016

Nowy Far Cry nie dokonuje rewolucji w znanej dotychczas formule, zostawiając sporo rzeczy niezmienionych i ostrożnie dozując nowości. Mimo to w Primala gra się przyjemnie – to solidny sandbox, dodatkowo osadzony w epoce, w którą zapuszczamy się rzadko.

Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu
Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!

Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!

zapowiedź gry27 stycznia 2016

Po istnej rewolucji związanej ze zmianą wydawcy i dewelopera strzelanina Homefront: The Revolution nabiera kształtów. Na specjalnym pokazie mogliśmy przetestować tryb kooperacji w wersji beta, która zostanie udostępniona użytkownikom Xboksa One w lutym.

Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!
Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń

Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń

zapowiedź gry6 lutego 2016

Od momentu wydania ostatniej militarnej części serii minęły już ponad dwa lata, nadszedł więc czas na kolejny projekt DICE. Nim jednak doczekamy się oficjalnej zapowiedzi, zastanówmy się, czego w ogóle spodziewamy się po Battlefieldzie 5.

Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń
 
1 2 3