Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2017Najciekawsze zapowiedzi gier RPG

Materiały przedpremierowe dotyczące gier RPG opublikowane w 2017 roku.

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Elexa widziałem już kilka razy, w tym na specjalnym pokazie dla GRYOnline w zeszłym roku. Do tej pory miałem sporo wątpliwości, ale po najnowszym pokazie na gamescomie sporo z nich się zdezaktualizowało. Gra wygląda solidnie.

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Twórcy Pathfinder: Kingmaker doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie tworzą gry, która wpasuje się w każde gusta. To tytuł dla specyficznego odbiorcy, rozkochanego w klasycznych RPG-ach, który niedoświadczonych graczy zrazi swoim skomplikowaniem.

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców
Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

zapowiedź gry23 lutego 2017

Spędziwszy trzy godziny z grą Mass Effect: Andromeda, możemy wreszcie udzielić odpowiedzi na pytanie: czy to coś więcej niż Dragon Age: Inkwizycja w kosmosie? Wprawdzie oba tytuły wiele łączy, ale to wciąż stary, dobry Mass Effect.

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji
Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

zapowiedź gry23 stycznia 2017

Mieliśmy okazję przetestować grę Torment: Tides of Numenera na miesiąc przed jej premierą. Przedstawiamy trzy największe atuty tego RPG... i trzy mankamenty, które kładą się cieniem na magnum opus inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie
Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat

zapowiedź gry24 stycznia 2017

Polscy gracze nadchodzący NiOh kojarzą głównie z blondwłosym bohaterem, zaskakująco podobnym do wiedźmina Geralta. To jednak detal – sama gra zapowiada się szalenie ciekawie i każdy miłośnik serii Dark Souls powinien mieć ją na radarze.

Nadchodzi NiOh – dużo Dark Souls, trochę Diablo i gęsty klimat
Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle

Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle

zapowiedź gry10 kwietnia 2017

Współautorzy Lords of the Fallen raz jeszcze proponują swoją wariację na temat Dark Souls. Czy utrzymane w klimatach science fiction The Surge zdobędzie serca fanów gatunku tak, jak niedawno zrobił to NiOh? Po dwóch godzinach z grą mamy wstępną odpowiedź.

Graliśmy w The Surge – futurystyczne Dark Souls zapowiada się nieźle
The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell

The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell

zapowiedź gry28 kwietnia 2017

Najnowsze rozszerzenie do The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited zadebiutuje 6 czerwca. Zaoferuje nową wyspę, klasę oraz tryb PvP. Nie zabraknie również sporego pakietu nostalgii. Przekonajmy się zatem, czy Morrowind jest wart wydania 40 dolarów.

The Elder Scrolls Online: Morrowind – sieciowa wycieczka po Vvardenfell
Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?

Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?

zapowiedź gry11 maja 2017

Pillars of Eternity II zapowiada się na grę w każdym calu większą i lepszą od swojej poprzedniczki. Czyżby Obsidian Entertainment miało dokonać takiego przeskoku, jaki przed laty był dziełem BioWare, gdy Baldur’s Gate II następował po Baldur’s Gate?

Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

zapowiedź gry1 czerwca 2017

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?
Graliśmy w MU Legend – darmowe Diablo III z nutką MMO

Graliśmy w MU Legend – darmowe Diablo III z nutką MMO

zapowiedź gry21 listopada 2017

Webzen postanowił zaatakować graczy nostalgią i przywrócić do życia uniwersum MU w nowej, darmowej odsłonie. Czy ten MMOARPG jest w stanie się wybronić na tle konkurencji?

Graliśmy w MU Legend – darmowe Diablo III z nutką MMO
Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów

Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów

zapowiedź gry29 listopada 2017

Beta Pillars of Eternity II: Deadfire zwiastuje, że Obsidian dotrzyma złożonych obietnic i gra będzie produkcją większą, ciekawszą i najpewniej lepszą od poprzedniczki. Choć niektóre rzeczy wymagają jeszcze poprawek.

Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów
Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji

zapowiedź gry9 stycznia 2017

Revelation Online zapowiada się, jako jeden z największych tytułów MMORPG tego roku. Niestety, po zapoznaniu się z nim z ramach beta-testów jesteśmy sceptyczni – dzieło studia NetEase raczej hitem nie będzie.

Testowaliśmy Revelation Online – MMO bez większych rewelacji