Recenzje gier 104
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2005
Długo i niecierpliwie czekaliśmy na drugą część KOTOR-a. Gra, którą otrzymaliśmy, nie jest tym, czego się spodziewaliśmy, chociaż ciągle mamy do czynienia z niezłym erpegiem.
Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - recenzja gryThe Punisher - recenzja gry na PC
recenzja gry23 lutego 2005
„The Punisher” oczywiście znajdzie swoich amatorów bez większego problemu. Nie będą to tylko fani brutalnych strzelanin, ale przede wszystkim entuzjaści komiksowych przygód Franka Castle’a.
The Punisher - recenzja gry na PCSonic Heroes - recenzja gry na PC
recenzja gry22 lutego 2005
„Sonic Heroes” powstawał wyłącznie z myślą o konsolowcach. Wersję PeCetową wydano zapewne wyłącznie po to, aby przyciągnąć do siebie tych miłośników Sonica, którzy nie mają aktualnie na wyposażeniu żadnej konsoli nowej generacji.
Sonic Heroes - recenzja gry na PCImmortal Cities: Children of the Nile - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2005
„Dzieci Nilu” są bardzo udaną grą. Precyzyjnie przemyślaną i z równym pietyzmem wykonaną. Gra się w nią bardzo przyjemnie. Niestety nie ma co liczyć na to, że zdołają one wyrwać z życiorysu większy kawał czasu.
Immortal Cities: Children of the Nile - recenzja gryUEFA Champions League 2004-2005 - recenzja gry na PC
recenzja gry18 lutego 2005
„Champions League 2004-2005” jest czymś więcej, niż kalką FIFY 2005 opatrzoną kolejną licencją. Jest kalką FIFY 2005 z dodaną kolejną licencją i kilkoma ciekawymi, ubarwiającymi rozgrywkę pomysłami.
UEFA Champions League 2004-2005 - recenzja gry na PCChaos League - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2005
Bardzo dobra oprawa graficzna, niezły dźwięk okraszony świetnym komentarzem. Dużo humoru, chwilami niezłe pomysły i ciekawe akcje – to wszystko.
Chaos League - recenzja gryHearts of Iron 2 - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2005
„Hearts of Iron II” to kontynuacja znanej serii strategii wojenno-ekonomicznych. Teoretycznie jest to druga część gry „Hearts of Iron”, lecz jej korzenie sięgają zamierzchłych czasów, kiedy na rynku pojawił się przebój „Europa Universalis”.
Hearts of Iron 2 - recenzja gryMetroid Prime 2: Echoes - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2005
Oczekiwania wobec kolejnego Metroida były co najmniej duże. Od początku było wiadomo, że firma Retro wykona swoją robotę dobrze i solidnie, ale czy nowa gra z Samus Aran w pełni zaspokoi apetyty fanów?
Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2005
Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.
World of Warcraft - recenzja gryForgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry
recenzja gry10 lutego 2005
„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.
Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gryThe Black Mirror - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2005
Rewelacyjna wręcz warstwa fabularna, trzymająca w napięciu do samego końca, co i rusz zaskakująca nas zwrotami akcji, została doprawiona wieloma, może niezbyt trudnymi, ale niezwykle logicznymi i ciekawymi zagadkami. Oto „The Black Mirror”.
The Black Mirror - recenzja gryAleksander - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2005
GSC Game World, twórcy znanej wszystkim „kozackiej” serii gier strategicznych, wracają na ekrany naszych monitorów z tytułem opartym na następnym przejawie amerykańskiej mody na filmy historyczne...
Aleksander - recenzja gryMetal Slug Advance - recenzja gry
recenzja gry4 lutego 2005
Metal Slug należy do strzelanin, w których naszym głównym celem jest parcie naprzód, oraz wybijanie kolejnych fal przeciwników. Wydawać by się mogło, że nie ma że nie ma w tym niczego ciekawego. A jednak – seria ta ma setki tysięcy fanów na całym świecie.
Metal Slug Advance - recenzja gryRollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2005
„RollerCoaster Tycoon 3” prezentuje zupełnie inne podejście do rozrywki, aniżeli jego poprzednicy. Gra jest zdecydowanie prostsza, bardziej nakierowana na współczesnego odbiorcę. Prawdziwi stratedzy mogą zgrzytać zębami.
RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja grySherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2005
„Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring” to wyjątkowo udana przygodówka. To trudny i dość wymagający tytuł, ale z całą pewnością udany.
Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gryI-Ninja - recenzja gry
recenzja gry28 stycznia 2005
„I-Ninja” to bardzo solidny tytuł, który powinien zadowolić zarówno miłośników klasycznych konsolowych zręcznościówek, jak i zatwardziałych PeCetowców. Gra nie nudzi się po kilkunastu minutach zabawy.
I-Ninja - recenzja gry
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2005
Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gryGorky 02: Aurora Watching - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2005
„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.
Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gryMidnight Nowhere - recenzja gry
recenzja gry14 stycznia 2005
Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.
Midnight Nowhere - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2005
AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).
Axis & Allies - recenzja gryNexus: The Jupiter Incident - recenzja gry
recenzja gry7 stycznia 2005
„Nexus” z nawiązką spełnia to, co obiecują autorzy na okładce gry. Jest przyzwoitym kawałkiem kosmicznego symulatora, oferującym ciekawą przygodę, mnóstwo walk, różnorodne sytuacje taktyczne, od misji wywiadowczych i badawczych po starcia olbrzymich flot.
Nexus: The Jupiter Incident - recenzja gryMaximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2005
„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gryZoo Tycoon 2 - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2005
Jako prezent pod choinkę nada się dla dzieci, które są wielbicielami zoologii i pochodnych. Starsi mogą być nieco zawiedzeni. Gra jest ładna, słodka i lekka, tego jej nie można odmówić.
Zoo Tycoon 2 - recenzja grySid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry
recenzja gry31 grudnia 2004
Sid Meier nie byłby sobą, gdyby w znanej od lat konwencji nie upchnął czegoś nowego. Zmian jest sporo, ale nie dotyczą one podstawowych zasad rozgrywki. Wręcz przeciwnie, są to delikatne usprawnienia, które mają za zadanie urozmaicić zabawę.
Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gryPrzygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Commandos: Origins, South of Midnight oraz Assassin's Creed: Shadows.