Recenzje najlepszych gier PC 83
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Vietcong: Fist Alpha - recenzja gry
6.0 17 maja 2004
Oficjalne rozszerzenie taktycznej gry akcji – Vietcong - opowiadającej o wojnie wietnamskiej. Akcja Fist Alpha rozgrywa się w bazie Nui Pek przed wydarzeniami, które mieliśmy okazję przeżyć w podstawowej grze.
Vietcong: Fist Alpha - recenzja gryFIFA 08 - recenzja gry na PC
6.0 2 października 2007
FIFA 08 jest dokładnie taką grą, o której mówiło się kilka miesięcy przed premierą. Elektronicy bawią się tak już od dłuższego czasu. Nie powinno dziwić, iż gra różni się od poprzedniczki kosmetycznymi zmianami.
FIFA 08 - recenzja gry na PCMessiah - recenzja gry
6.0 21 grudnia 2000
Messiah to gra TPP firmy Shiny wydana w Polsce przez CDProjekt w pełnej polskiej wersji językowej za jedyne 30 zł. Tylko czy mimo tak niskiej ceny warto ją kupić?
Messiah - recenzja gryMage Knight Apocalypse - recenzja gry
6.0 7 listopada 2006
Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.
Mage Knight Apocalypse - recenzja gryRecenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light
6.0 9 września 2014
Moda na żywe trupy nie chce przeminąć, a najbliższe miesiące będą należeć do zombi spod szyldu Dead Island 2 i Dying Light. Na rozgrzewkę proponujemy jednak Dead Rising 3, który po zainfekowaniu Xboksa One trafia w końcu także na komputery PC.
Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying LightRecenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit
6.0 28 lutego 2018
Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hitUltima IX: Ascension - recenzja gry
6.0 18 grudnia 2000
Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?
Ultima IX: Ascension - recenzja gryOperation Flashpoint: Red River - recenzja gry
6.0 2 maja 2011
Marka Operation Flashpoint coraz bardziej skręca w stronę niedzielnych graczy. Czy Red River ma szansę im się spodobać i co na to zwolennicy produkcji opatrzonych wysokim stopniem realizmu?
Operation Flashpoint: Red River - recenzja gryTerrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry
6.0 23 września 2004
Terrorist Takedown to nieskomplikowana gra zręcznościowa przywodząca na myśl takie tytuły jak: Kurka Wordna czy wręcz Operation Wolf. Podana jednak zostaje w atrakcyjnej graficznie formie i może się podobać.
Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja grySimCity Społeczności - recenzja gry
6.0 22 listopada 2007
Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.
SimCity Społeczności - recenzja gryThe Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry
6.0 6 lutego 2007
Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?
The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gryRecenzja gry F1 2015 - nowe pomysły, nienajlepsze wykonanie
6.0 16 lipca 2015
Codemasters zaczyna wydawać swój cykl o Formule 1 podobnie jak EA Sports – co roku i umieszczając nawet twarze kluczowych zawodników na okładce. Tegoroczna odsłona, robiona na nowym silniku, miała przynieść zupełnie nową jakość. Czy tak się stało?
Recenzja gry F1 2015 - nowe pomysły, nienajlepsze wykonanieRecenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI
6.0 23 lipca 2012
Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VITMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry
6.0 26 września 2007
TMNT to produkt grywalny i całkiem udany, jednak stanowi zabawę na góra dwie, trzy godziny. Wciąż powtarzany schemat, brak rozbudowanego systemu walk oraz niski poziom trudności powoduje, że gra bardzo szybko się nudzi.
TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gryAvatar: Gra komputerowa - recenzja gry
6.0 4 grudnia 2009
Gra na podstawie nadchodzącego filmu Avatar to wspólny projekt Ubisoftu i Jamesa Camerona. Czy podzieliła ona marny los innych adaptacji słynnych kinowych hitów?
Avatar: Gra komputerowa - recenzja gryRecenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek
6.0 24 września 2013
Alien Rage to pomysł CI Games, mający udowodnić, że firma potrafi robić dobre gry. Czy połączenie elementów z Bulletstorm i Unreal Tournament to przepis na sukces?
Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanekHegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2002
Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...
Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gryWindchaser - recenzja gry
6.0 27 lipca 2009
Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?
Windchaser - recenzja gryLords of the Realm III - recenzja gry
6.0 20 lipca 2004
Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.
Lords of the Realm III - recenzja gryAtrox - recenzja gry
6.0 6 sierpnia 2003
Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.
Atrox - recenzja gryGobliiins 4 - recenzja gry
6.0 23 kwietnia 2009
Po kilkunastu latach nieobecności sympatyczne gobliny powracają na rynek. Nowa gra zaskakuje słabą oprawą wizualną i archaiczną mechaniką. Czy tego typu produkt ma szanse rywalizować z dzisiejszymi hitami?
Gobliiins 4 - recenzja gryDie Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry
6.0 14 czerwca 2002
Die Hard: Nakatomi Plaza to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane.
Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryShellShock: Nam '67 - recenzja gry
6.0 13 października 2004
Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.
ShellShock: Nam '67 - recenzja gry