Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 83

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Vietcong: Fist Alpha - recenzja gry

6.0 17 maja 2004

Oficjalne rozszerzenie taktycznej gry akcji – Vietcong - opowiadającej o wojnie wietnamskiej. Akcja Fist Alpha rozgrywa się w bazie Nui Pek przed wydarzeniami, które mieliśmy okazję przeżyć w podstawowej grze.

Vietcong: Fist Alpha - recenzja gry

FIFA 08 - recenzja gry na PC

6.0 2 października 2007

FIFA 08 jest dokładnie taką grą, o której mówiło się kilka miesięcy przed premierą. Elektronicy bawią się tak już od dłuższego czasu. Nie powinno dziwić, iż gra różni się od poprzedniczki kosmetycznymi zmianami.

FIFA 08 - recenzja gry na PC

Messiah - recenzja gry

6.0 21 grudnia 2000

Messiah to gra TPP firmy Shiny wydana w Polsce przez CDProjekt w pełnej polskiej wersji językowej za jedyne 30 zł. Tylko czy mimo tak niskiej ceny warto ją kupić?

Messiah - recenzja gry

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry

6.0 7 listopada 2006

Mage Knight Apocalypse może spodobać się tym osobom, które oczekują niezbyt złożonej zręcznościówki. Kampania single player powinna wystarczyć na kilka dni zabawy.

Mage Knight Apocalypse - recenzja gry
Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light

6.0 9 września 2014

Moda na żywe trupy nie chce przeminąć, a najbliższe miesiące będą należeć do zombi spod szyldu Dead Island 2 i Dying Light. Na rozgrzewkę proponujemy jednak Dead Rising 3, który po zainfekowaniu Xboksa One trafia w końcu także na komputery PC.

Recenzja gry Dead Rising 3 na PC - rozgrzewka przed Dying Light
Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

6.0 28 lutego 2018

Czy Metal Gear może się udać bez Hideo Kojimy? Metal Gear Survive sugeruje, że nie, choć zarazem trudno jednoznacznie wskazać w grze złe wybory ekipy deweloperskiej.

Recenzja gry Metal Gear Survive - bez Hideo Kojimy to nie mógł być hit

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

6.0 18 grudnia 2000

Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?

Ultima IX: Ascension - recenzja gry

Operation Flashpoint: Red River - recenzja gry

6.0 2 maja 2011

Marka Operation Flashpoint coraz bardziej skręca w stronę niedzielnych graczy. Czy Red River ma szansę im się spodobać i co na to zwolennicy produkcji opatrzonych wysokim stopniem realizmu?

Operation Flashpoint: Red River - recenzja gry

Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry

6.0 23 września 2004

Terrorist Takedown to nieskomplikowana gra zręcznościowa przywodząca na myśl takie tytuły jak: Kurka Wordna czy wręcz Operation Wolf. Podana jednak zostaje w atrakcyjnej graficznie formie i może się podobać.

Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry
SimCity Społeczności - recenzja gry

SimCity Społeczności - recenzja gry

6.0 22 listopada 2007

Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.

SimCity Społeczności - recenzja gry

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

6.0 6 lutego 2007

Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry
Recenzja gry F1 2015 - nowe pomysły, nienajlepsze wykonanie

Recenzja gry F1 2015 - nowe pomysły, nienajlepsze wykonanie

6.0 16 lipca 2015

Codemasters zaczyna wydawać swój cykl o Formule 1 podobnie jak EA Sports – co roku i umieszczając nawet twarze kluczowych zawodników na okładce. Tegoroczna odsłona, robiona na nowym silniku, miała przynieść zupełnie nową jakość. Czy tak się stało?

Recenzja gry F1 2015 - nowe pomysły, nienajlepsze wykonanie
Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

6.0 23 lipca 2012

Nowa łatka, nowe ekrany miast, nowa kampania, czyli – na ile studio Limbic Entertainment ulepszyło Heroes VI za sprawą rozszerzenia zatytułowanego Piraci Dzikiego Morza.

Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

6.0 26 września 2007

TMNT to produkt grywalny i całkiem udany, jednak stanowi zabawę na góra dwie, trzy godziny. Wciąż powtarzany schemat, brak rozbudowanego systemu walk oraz niski poziom trudności powoduje, że gra bardzo szybko się nudzi.

TMNT - Wojownicze Żółwie Ninja - recenzja gry

Avatar: Gra komputerowa - recenzja gry

6.0 4 grudnia 2009

Gra na podstawie nadchodzącego filmu Avatar to wspólny projekt Ubisoftu i Jamesa Camerona. Czy podzieliła ona marny los innych adaptacji słynnych kinowych hitów?

Avatar: Gra komputerowa - recenzja gry
Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

6.0 24 września 2013

Alien Rage to pomysł CI Games, mający udowodnić, że firma potrafi robić dobre gry. Czy połączenie elementów z Bulletstorm i Unreal Tournament to przepis na sukces?

Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

6.0 30 grudnia 2002

Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

Windchaser - recenzja gry

6.0 27 lipca 2009

Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?

Windchaser - recenzja gry

Lords of the Realm III - recenzja gry

6.0 20 lipca 2004

Lords of the Realm III to nowa odsłona starej i niegdyś cieszącej się dużą popularnością, strategicznej serii z firmy Sierra. Akcja umiejscowiona została w Średniowieczu i rozgrywa się w różnych częściach Europy.

Lords of the Realm III - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

6.0 6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry

Gobliiins 4 - recenzja gry

6.0 23 kwietnia 2009

Po kilkunastu latach nieobecności sympatyczne gobliny powracają na rynek. Nowa gra zaskakuje słabą oprawą wizualną i archaiczną mechaniką. Czy tego typu produkt ma szanse rywalizować z dzisiejszymi hitami?

Gobliiins 4 - recenzja gry

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

6.0 14 czerwca 2002

Die Hard: Nakatomi Plaza to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane.

Die Hard: Nakatomi Plaza - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

6.0 30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

6.0 13 października 2004

Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry