Recenzje najlepszych gier PC 84
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Championship Manager 5 - recenzja gry
6.0 24 maja 2005
U podstaw koncepcji projektowania Championship Managera 5 legły godne pochwały założenia. Otóż miała to być gra łatwiejsza w odbiorze, a tym samym przyciągająca większą ilość graczy.
Championship Manager 5 - recenzja gryConflict: Denied Ops - recenzja gry
6.0 10 marca 2008
Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.
Conflict: Denied Ops - recenzja grySiN Episodes: Emergence - recenzja gry
6.0 9 czerwca 2006
SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.
SiN Episodes: Emergence - recenzja gryBad Boys II - recenzja gry
6.0 8 kwietnia 2004
Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.
Bad Boys II - recenzja gryPolska Goola! - recenzja gry
6.0 10 grudnia 2001
Polska Goola! to gra sportowa traktująca o piłce nożnej, stworzona przez włoskie studio Trecision. Wszyscy fani tej dyscypliny sportu znajdą w niej 40 narodowych drużyn, które zakwalifikowały się do turnieju finałowego World Cup 2002 w Korei i Japonii.
Polska Goola! - recenzja gryRecenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów
6.0 15 kwietnia 2016
Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentówRecenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu
6.0 27 kwietnia 2016
Ostatni interaktywny serial Telltale Games przed mającą wprowadzić trochę świeżości zmianą silnika graficznego wypełniony jest po brzegi akcją, ale to za mało, by zignorować dość przeciętną historię i brak jakichkolwiek nowych pomysłów.
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonuRecenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów
6.0 24 lutego 2016
Dużo akcji, wyborów moralnych i jeszcze mniej konsekwencji naszych decyzji – najnowszy interaktywny serial studia Telltale Games dostarcza jeszcze więcej tego, do czego fani zostali przyzwyczajeni cztery lata temu.
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborówWyścigi Wykrętów - recenzja gry
6.0 23 listopada 2001
Wyścigi Wykrętów to zwariowane wyścigi. Na starcie staje dziesięć, niesłychanie wymyślnych i prześmiesznych stworków, z których każdy chce wygrać za wszelką cenę. Co najważniejsze, zasada jest tylko jedna – „nie ma żadnych zasad”.
Wyścigi Wykrętów - recenzja gryGore: Ultimate Soldier - recenzja gry
6.0 28 października 2002
W połowie XXI wieku, ogólnoświatowe przeludnienie i masowa konsumpcja spowodowały wyczerpanie prawie wszystkich surowców planety. Wszystkie rezerwy paliwa zostały zużyte już w 2031 roku.
Gore: Ultimate Soldier - recenzja gryCall to Power II - recenzja gry
6.0 16 stycznia 2001
Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.
Call to Power II - recenzja gryCrazy Factory - recenzja gry
6.0 23 lipca 2003
Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.
Crazy Factory - recenzja gryHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
6.0 22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gryComar Barbarian - recenzja gry
6.0 23 stycznia 2002
Dawno, dawno temu na tajemniczej i dzikiej zielonej wyspie żyły dwa plemiona - Mrówdercy i Mrówkodziady. Od niepamiętnych czasów prowadzili między sobą walki o terytorium, żywność i skarby.
Comar Barbarian - recenzja gryDead Reefs - recenzja gry
6.0 26 lipca 2007
Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...
Dead Reefs - recenzja gryRecenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
6.0 21 grudnia 2016
Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początekRecenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
6.0 31 maja 2017
A New Frontier nie przypomina pełnoprawnej kolejnej odsłony fenomenalnego cyklu The Walking Dead. Wygląda raczej na zrobiony na szybko, pełen dziur fabularnych i miałkich pomysłów wypełniacz przed ewentualnym prawdziwym trzecim sezonem.
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formyChampionship Manager 2008 - recenzja gry
6.0 18 grudnia 2007
Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.
Championship Manager 2008 - recenzja gryRecenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcji
6.0 1 czerwca 2012
Codemasters jakiś czas temu dostało zadyszki i najwyraźniej wciąż nie może wrócić do pełni sił. Sytuacji nie poprawia arcade'owy DiRT.
Recenzja gry DiRT Showdown - minimum rajdów, dużo destrukcjiPrimitive Wars - recenzja gry
6.0 16 kwietnia 2002
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.
Primitive Wars - recenzja gryDyplomacja - recenzja gry
6.0 14 grudnia 2005
Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.
Dyplomacja - recenzja grySpace Empires IV - recenzja gry
6.0 8 października 2001
Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!
Space Empires IV - recenzja grySoldiers of Anarchy - recenzja gry
6.0 8 sierpnia 2003
SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.
Soldiers of Anarchy - recenzja gryFord Racing 3 - recenzja gry
6.0 23 czerwca 2005
W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.
Ford Racing 3 - recenzja gry