Popularne recenzje gier strategicznych 10
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Imperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryAct of War: Direct Action - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.
Act of War: Direct Action - recenzja grySudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2008
Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".
Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gryTropico: Rajska Wyspa - recenzja gry
recenzja gry14 lutego 2002
Tropico: Paradise Island to oficjalny dodatek do strategii ekonomicznej - Tropico - firmy Pop Top Software. Gracz ponownie ma okazję stać się dyktatorem małej wysepki położonej gdzieś na Karaibach.
Tropico: Rajska Wyspa - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryKozacy: Europejskie Boje - recenzja gry
recenzja gry5 października 2001
European Wars: Cossacks to strategia czasu rzeczywistego osadzona w XVI-XVIII wiecznych realiach, która umożliwi Wam wzięcie udziału w wielkich historycznych bitwach z tego okresu.
Kozacy: Europejskie Boje - recenzja gryCommand & Conquer: Red Alert 2 - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Serię Command&Conquer zna każdy szanujący się gracz. Najwidoczniej panowie z Westwood za mocno zaufali popularności sagi. Jaki jest nowy Red Alert ? - jest starym samochodem polakierowanym nową farbą ,aby znowu zachwycać świat - szczegóły w recenzji.
Command & Conquer: Red Alert 2 - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
recenzja gry18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryTheme Park Inc. - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2001
Symulacje parków rozrywki podbijają serca graczy na całym świecie, co jest widoczne chociażby na listach bestsellerów. Prekursor tego trendu, firma Bullfrog, powraca na rynek w wielkim stylu ze swoim nowym tytułem Theme Park Inc.
Theme Park Inc. - recenzja gryHomeworld: Cataclysm - recenzja gry
recenzja gry26 stycznia 2001
Homeworld: Cataclysm należy, podobnie jak pierwsza część, do gier typu RTS ( Real Time Strategy ) i rozgrywa się w środowisku 3D. Nie wiem czy można go nazwać sequel’em czy zwykłym mission-packiem. Zmiany nie są rewolucyjne, ale jest ich sporo.
Homeworld: Cataclysm - recenzja gryKnights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gry
recenzja gry31 maja 2001
Knights and Merchants to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w pseudo-średniowiecznych czasach. Umożliwia Wam ona odegranie kluczowej roli królewskiego hetmana koronnego w pasjonującej historii, która daje dużo do myślenia, albo nie-myślenia.
Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja grySpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2004
Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.
SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gryWładca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry
recenzja gry24 grudnia 2004
Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gryAge of Mythology - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2002
Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.
Age of Mythology - recenzja gryStar Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2002
Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.
Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gryEarth 2150: The Moon Project - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
The Moon Project jest udaną kontynuacją przełomowej gry z gatunku RTS pt. Earth 2150, pozwalającą wszystkim jej fanom przedłużyć rozgrywkę i przyjemność z nią związaną o kilka bezsennych nocy.
Earth 2150: The Moon Project - recenzja gryBlack & White - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2001
Jaki jest Black&White? Zachwycający, wciągający, malowniczy i majestatyczny. Jest świetnym programem dla dzieci, ale także i dla dorosłych. Zapewnia wiele godzin świetnej zabawy. Jak czarno na białym, jest to jedna z najlepszych gier w historii.
Black & White - recenzja gryConflict Zone - recenzja gry
recenzja gry23 sierpnia 2001
Conflict Zone to strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w początkach 21 wieku. Największe światowe potęgi zjednoczyły się tworząc organizację zwaną International Corps for Peace, której głównym celem jest utrzymanie pokoju na świecie.
Conflict Zone - recenzja gryWładca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2006
EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gryCommand & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2008
Pierwszy i prawdopodobnie ostatni dodatek do gry Command & Conquer 3 kręci się wokół Bractwa Nod i jego charyzmatycznego przywódcy. Czy Gniew Kane'a jest wystarczająco atrakcyjny dla fanów serii? Dowiecie się z tej recenzji.
Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - recenzja gryThe Settlers - recenzja gry
recenzja gry30 sierpnia 2007
Po latach druga część przygód Osadników nadal ma się świetnie i nawet spartolona konwersja nie jest w stanie nadto negatywnie wpłynąć na jej grywalność.
The Settlers - recenzja gryTheme Park - recenzja gry
recenzja gry9 maja 2007
Czy wznowienie na przenośną konsolkę gry, która została wydana na pecety przed 13 laty, może być sukcesem? Tak czy siak wielkich możliwości przebierania w grach strategicznych na NDS-a nie mamy.
Theme Park - recenzja gryCommandos 2: Ludzie odwagi - recenzja gry
recenzja gry16 października 2001
Commandos 2 to strategiczno-taktyczna gra akcji, będąca kontynuacją niewątpliwego przeboju z 1998r – Commandos: Behind Enemy Lines. Oddział komandosów zostaje ponownie rzucony w sam środek II Wojny Światowej aby wykonać wiele, naprawdę trudnych zadań.
Commandos 2: Ludzie odwagi - recenzja gry