[Solucja] Zasadzka w obozie cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Odsiecz
Teraz ruszaj w pościg za uciekającymi Samojedami. Mostek dla pieszych nie jest w stanie utrzymać Iorka, zatem konieczne jest znalezienie innej drogi. Zniszcz lodową konstrukcję stojącą na prawo od mostu.
Przejdź na drugą stronę i ruszaj wąwozem za Samojedami.
Wejdź na zamarznięte jezioro. Pozbieraj niebiański pancerz i wejdź między kępy Krwawego Mchu . Musisz teraz stoczyć walkę z wrogim łucznikiem i kolejną wilczycą.
Wilczyca - podobnie jak poprzednio - będzie tylko przeszkadzała w głównym zadaniu, jakim teraz jest zabicie łucznika. On zaś walczy w następujący sposób: najpierw posyła wolno lecącą, wybuchową strzałę, której lepiej unikać. Potem wystrzeliwuje serię białych pocisków, które odbierają Iorkowi energię tylko wtedy, gdy nie ma on na sobie ani kawałka niebiańskiego pancerza. Od czasu do czasu posyła również strzałę purpurową, która odbiera energię niezależnie od stanu opancerzenia.
Staraj się podbiegać do łucznika, gdy akurat nie strzela lub gdy posyła same białe strzały, a Ty masz akurat pancerz. Bez żadnych strat własnych możesz się do niego zbliżyć i zadać mu kilka ciosów. Jeśli go za bardzo przyciśniesz, on teleportuje się w inne miejsce. To oznacza, że trzeba się będzie trochę nabiegać. Nie pękaj jednak - wokół masz mnóstwo Krwawego Mchu. A co do wilczycy - nie sposób jej ubić w normalnej walce. Po prostu ją odrzucaj, gdy się Ciebie uczepi. Wraz ze śmiercią łucznika, padnie i zwierzę.