Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Londyn cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Łazienka Lyry

Wsadź korek do wanny i napuść wody. Dzięki temu Lyra uzyska informacje na temat znaczenia symbolu delfina. Pora teraz wrócić na klatkę schodową. Zajrzyj do pokoju, obok którego znajdowała się kula.

Zaraz po wejściu okaże się, że pokojówka również chce wejść do tego pokoju - [Solucja] Londyn cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zaraz po wejściu okaże się, że pokojówka również chce wejść do tego pokoju. Schowaj się w kominku przed jej wzrokiem. Wyjdź dopiero wtedy, gdy wyjdzie ona z pokoju, zostawiając otwarte drzwi na balkon. Zanim jednak tam pójdziesz, zajrzyj do pomieszczenia, do którego udała się pokojówka.

Przeszukaj je dokładnie. Kamera nie ujawnia wszystkich obiektów zgromadzonych w tym pokoju, ale jeżeli przejdziesz się blisko wszystkich czterech ścian, wszystkie warte uwagi przedmioty znajdą się w Twojej kieszeni (włącznie z wybuchowym proszkiem ).

Pora przejść na balkon - [Solucja] Londyn cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Pora przejść na balkon.

Gabinet pani Coulter

Przeszukaj balkon, a znajdziesz tam kulę odwagi i monetę jastrzębia . Wykorzystując Formę jastrzębia, przedostań się na sąsiedni balkon. Zbierz wszystko, co się tam znajduje, a następnie wejdź do gabinetu pani Coulter. Przeszukaj tutaj biurko i stolik przed kominkiem. Potem zajrzyj jeszcze do kosza.

1 - [Solucja] Londyn cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Pani Coulter przyłapie Cię na gorącym uczynku - [Solucja] Londyn cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Pani Coulter przyłapie Cię na gorącym uczynku. Musisz z nią więc zagrać w podpuchy. Rozmowa będzie dość długa, ale dostarczy ona kilka ciekawych informacji. Zaraz po grze Lyra automatycznie uda się do swojego pokoju. Tam zaś napotka małpę, z którą Pan będzie musiał ponownie walczyć, lecz teraz pojedynek przybierze postać gry w uniki.

Jeśli masz dobry refleks, to żaden dodatkowy przedmiot nie będzie Ci potrzebny w walce. Jeśli chcesz ją zakończyć jak najszybciej, użyj cedrowego amuletu lub kła morsa. Natomiast jeśli masz problemy z szybkim klikaniem klawiszy kierunkowych, wybuchowy proszek powinien okazać się najbardziej przydatny.