[Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Ruszaj dalej. Wdrap się na po skrzyni na wagon. Z niego musisz przeskoczyć (najlepiej przy pomocy jastrzębia) na stojące nieopodal skrzynie.
Obok tych skrzyń znajduje się dźwig, trzymający w powietrzu sieć pełną ryb. Pan może przegryźć sznur i spuścić te ryby na niczego niespodziewającego się strażnika.
Zrzuć ryby na wartownika. Odwróci to uwagę obu strażników pilnujących tę część portu. Przeskocz dźwig i biegnij po skrzyniach do samego końca.
Zeskocz ze skrzyń i dalej biegnij przed siebie. Zauważysz przejście po prawej. Skorzystaj z niego.
Za płotem znajduje się kolejny wartownik. By odwrócić jego uwagę, musisz sprawić, by odezwał się dzwon wiszący w pobliżu. Wykorzystaj do tego celu pobliską skrzynkę z narzędziami .
Gdy dzwon zadzwoni, przejdź przez dziurę w płocie, tuż za plecami wartownika. Zbierz leżące w pobliżu kulki i karty (po prawej od drabiny) a następnie wejdź po drabinie na dach magazynu.
Przejdź na drugi koniec dachu. Zauważysz, że strażnicy na dole rozmawiają sobie w pobliżu budki, na dachu której znajduje się kula odwagi. Twoim zadaniem jest z pomocą Formy jastrzębia przefrunąć na dach tej budki. Z jej dachu musisz przefrunąć dalej, na skrzynki.
Ze skrzynek musisz natomiast przefrunąć na mur.