Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Korytarz

Teraz musisz się poruszać tuż obok niedźwiedziego strażnika. Zwróć uwagę na żółty okrąg, którym jest otoczony - jeśli wyjdziesz poza ten okrąg, włączy się licznik czasu odmierzający sekundy, jakie pozostały Ci do powrotu w okolicę niedźwiedzia. Jeśli zechcesz zebrać jakiś przedmiot leżący obok śpiącego panserbjorna, pamiętaj o wykonywaniu uników (klawisz akcji).

Jeśli planujesz zbierać informacje o znaczeniach symboli rozmieszczonych w odnogach głównego korytarza, musisz iść przed swoim strażnikiem, praktycznie na krawędzi żółtego kręgu - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Jeśli planujesz zbierać informacje o znaczeniach symboli rozmieszczonych w odnogach głównego korytarza, musisz iść przed swoim strażnikiem, praktycznie na krawędzi żółtego kręgu.

Na końcu korytarza znajdziesz strażnika sali tronowej, z którym trzeba będzie wygrać grę w podpuchy. To samo trzeba będzie zrobić w rozmowie z królem Ragnarem, którego znajdziesz za drzwiami.

1 - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Po rozmowie nadejdzie pora na zadanie Alethiometrowi pytania Kim była pierwsza istota, którą zabił król Ragnar - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po rozmowie nadejdzie pora na zadanie Alethiometrowi pytania Kim była pierwsza istota, którą zabił król Ragnar?.

Po odkryciu prawdy, przyjdzie pora na kolejną grę w podpuchy z królem - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po odkryciu prawdy, przyjdzie pora na kolejną grę w podpuchy z królem. A po niej kolejne pytanie!

Po otrzymaniu odpowiedzi przygotuj się na trzecią i ostatnią grę w podpuchy - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po otrzymaniu odpowiedzi przygotuj się na trzecią i ostatnią grę w podpuchy.

Walka z Ragnarem

Teraz kierujesz Iorkiem Byrnisonem. Musisz pokonać króla Ragnara. Na dobry początek naciskaj klawisze kierunkowe wyświetlane na ekranie, tak jak podczas gry w uniki.

Po kilku razach pokaże się okienko z ciosami dostępnymi w tej walce. Zapamiętaj je.

Jeśli będziesz wyprowadzać cios za ciosem, walka nie powinna stanowić większego problemu - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Jeśli będziesz wyprowadzać cios za ciosem, walka nie powinna stanowić większego problemu.

Gdy Ragnar straci jedną trzecią energii, historia się powtórzy - trzeba będzie klikać klawisze kierunkowe, a potem walczyć z wykorzystaniem czterech ciosów wymienionych w okienku.

Po utracie dwóch trzecich energii, walka z Ragnarem znowu będzie polegać na naciskaniu klawiszy [W], [A], [S] i [D] - [Solucja] Svalbard - dziedziniec cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po utracie dwóch trzecich energii, walka z Ragnarem znowu będzie polegać na naciskaniu klawiszy [W], [A], [S] i [D]. Jeśli wszystkie ciosy zostaną teraz wyprowadzone poprawnie, król panserbjornów już się nie podniesie.