[Solucja] Starcie cz.1 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Doki
Czeka Cię dużo skakania. Najpierw zbierz kulki , po czym wskocz na belkę, na której znajdują się kule odwagi . Przejdź na drugi jej koniec i wciśnij klawisz akcji, by przeskoczyć na stojący dalej wagon. Z wagonu musisz przeskoczyć na skrzynkę wiszącą na linach. Wykorzystaj do tego Formę leniwca (pomiędzy wagonem a skrzynką znajduje się odpowiedni pręt).
Ze skrzynki musisz przeskoczyć na jeszcze wyższy poziom (pręt dla Pana-leniwca znajduje się dokładnie nad tym, z którego przed chwilą korzystał).
Będąc na najwyższym poziomie, wyzbieraj wszystko co widzisz, a następnie podejdź do krawędzi drewnianego chodnika. Zauważysz na dole kolejne skrzynie wiszące na linach. Skorzystaj z Formy jastrzębia i przefruń na nie.
Zauważ, że skrzynie są owinięte siatką. Pan (pod postacią kota) może się po nich wdrapywać. Jeśli potrzebujesz kul odwagi , możesz zwiedzić pobliskie skrzynki pływające w wodzie. Na jednej z nich znajdziesz także kieł morsa . By jednak popchnąć akcję do przodu, musisz ze skrzynek przeskoczyć na maszt statku. Po raz kolejny musisz więc wykorzystać Formę leniwca.
Z masztu możesz przeskoczyć na wąską belkę naprzeciwko. Zrób to i - balansując na niej - ruszaj do przodu. W pewnym momencie na ekranie wyświetli się napis "działanie". Naciśnij klawisz akcji, by przeskoczyć na sąsiednią belkę. Po niej również musisz się przejść. Zeskocz w pobliżu skrzynek.
Koło skrzynek znajdziesz trochę kulek . Wejdź na najwyżej stojącą skrzynię i przeskocz z niej na szalupę, korzystając po drodze z pręta, którego Pan-leniwiec może się uczepić. Zbierzesz po drodze parę kul odwagi.