Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Czarownice i ludzie

Ruszaj przed siebie. Gdy włączy się przerywnik filmowy, przygotuj się do walki z czarownicami. Zbierz leżące dookoła niebiańskie żelazo i staraj się nie dopuścić do tego, by przeciwniczki mogły bez problemu trafić Lyrę. Pamiętaj też, że czarownice muszą najpierw wlecieć nad dostępny dla Iorka teren - inaczej nie będzie mógł ich atakować.

1 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Po walce rozbij barykady złożone z murów i lodu - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po walce rozbij barykady złożone z murów i lodu. Ruszaj dalej, po niestabilnym chodniku, a dotrzesz do obozowiska ludzi.

2 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zabij tutaj wszystkich strzelców i pozbieraj niebiańskie żelazo - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zabij tutaj wszystkich strzelców i pozbieraj niebiańskie żelazo . Zeskocz z niewielkiej skarpy i pomóż innemu panserbjornowi w rozprawieniu się z niedobitkami.

3 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Znajdują się tutaj dwie bramy - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Znajdują się tutaj dwie bramy. Najpierw zajmiemy się tą po lewej. Podnieś ją naciskając klawisze kierunkowe. Gdy znajdziesz się za bramą, uruchomi się licznik czasu, odmierzający ile czasu zostało Ci do pokonania wszystkich wrogów atakujących rannego niedźwiedzia nieopodal.

4 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Pora na bramę po prawej stronie - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Pora na bramę po prawej stronie. Podnieś ja za pomocą łańcucha, tak jak w przypadku bramy po lewej. Dalej spotkasz się z kolejnymi żołnierzami. Wykończ ich jak najwięcej i zajmij się miotaczem ognia.

Wstawka filmowa przed walką ukazuje pewne urządzenie znajdujące się na prawo od miotacza. Musisz do niego podbiec i raz je uderzyć. Następnie, musisz dostać się na lewą stronę miotacza, by usunąć kij blokujący koła zębate (tutaj również wystarczy jedno uderzenie łapą).

5 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Przejdź przez miejsce, gdzie przed chwilą stał miotacz - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Przejdź przez miejsce, gdzie przed chwilą stał miotacz. Zeskocz na półkę poniżej i ruszaj przed siebie, ponad rozpadliną. Pokonaj żołnierzy i pozbieraj wszystko w zasięgu wzroku, łącznie ze znaczeniem symbolu alfy i omegi. Następnie podejdź do miejsca oznaczonego na kolorowo. Musisz zrzucić na dół kawał drewna, by zniszczyć wnyki.

6 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zeskocz między zniszczone sidła i ruszaj dalej - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zeskocz między zniszczone sidła i ruszaj dalej. Natkniesz się na konstrukcję, złożoną m. in. z kilku kolumn. Musisz je wszystkie zniszczyć, by znajdująca się opodal brama stanęła otworem.

7 - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Za bramą znajdziesz kolejnych wrogów - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Za bramą znajdziesz kolejnych wrogów. Ci będą wspierani przez niewielkie działo. Zniesie ono najwyżej kilka uderzeń.

Za działem znajduje się miejsce, z którego można przeskoczyć na inną półkę skalną - [Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Za działem znajduje się miejsce, z którego można przeskoczyć na inną półkę skalną. Wykonaj ten skok i ruszaj dalej.