[Solucja] Atak ze sterowca cz.1 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Czarownice i ludzie
Ruszaj przed siebie. Gdy włączy się przerywnik filmowy, przygotuj się do walki z czarownicami. Zbierz leżące dookoła niebiańskie żelazo i staraj się nie dopuścić do tego, by przeciwniczki mogły bez problemu trafić Lyrę. Pamiętaj też, że czarownice muszą najpierw wlecieć nad dostępny dla Iorka teren - inaczej nie będzie mógł ich atakować.
Po walce rozbij barykady złożone z murów i lodu. Ruszaj dalej, po niestabilnym chodniku, a dotrzesz do obozowiska ludzi.
Zabij tutaj wszystkich strzelców i pozbieraj niebiańskie żelazo . Zeskocz z niewielkiej skarpy i pomóż innemu panserbjornowi w rozprawieniu się z niedobitkami.
Znajdują się tutaj dwie bramy. Najpierw zajmiemy się tą po lewej. Podnieś ją naciskając klawisze kierunkowe. Gdy znajdziesz się za bramą, uruchomi się licznik czasu, odmierzający ile czasu zostało Ci do pokonania wszystkich wrogów atakujących rannego niedźwiedzia nieopodal.
Pora na bramę po prawej stronie. Podnieś ja za pomocą łańcucha, tak jak w przypadku bramy po lewej. Dalej spotkasz się z kolejnymi żołnierzami. Wykończ ich jak najwięcej i zajmij się miotaczem ognia.
Wstawka filmowa przed walką ukazuje pewne urządzenie znajdujące się na prawo od miotacza. Musisz do niego podbiec i raz je uderzyć. Następnie, musisz dostać się na lewą stronę miotacza, by usunąć kij blokujący koła zębate (tutaj również wystarczy jedno uderzenie łapą).
Przejdź przez miejsce, gdzie przed chwilą stał miotacz. Zeskocz na półkę poniżej i ruszaj przed siebie, ponad rozpadliną. Pokonaj żołnierzy i pozbieraj wszystko w zasięgu wzroku, łącznie ze znaczeniem symbolu alfy i omegi. Następnie podejdź do miejsca oznaczonego na kolorowo. Musisz zrzucić na dół kawał drewna, by zniszczyć wnyki.
Zeskocz między zniszczone sidła i ruszaj dalej. Natkniesz się na konstrukcję, złożoną m. in. z kilku kolumn. Musisz je wszystkie zniszczyć, by znajdująca się opodal brama stanęła otworem.
Za bramą znajdziesz kolejnych wrogów. Ci będą wspierani przez niewielkie działo. Zniesie ono najwyżej kilka uderzeń.
Za działem znajduje się miejsce, z którego można przeskoczyć na inną półkę skalną. Wykonaj ten skok i ruszaj dalej.