[Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Magistratura
Zaczynasz w niewielkim ogródku. Niedaleko znajdują się dwuskrzydłowe drzwi i dwa czerwone przyciski. Spróbuj je ponaciskać, aż Pan podsunie pomysł o jednoczesnym wciśnięciu ich. Podejdź do sterty kamieni leżącej na trawie. Rzuć jednym w przycisk naprzeciwko, po czym jak najszybciej naciśnij drugi guzik.
Drzwi staną otworem. Pora wejść do środka. Zajrzyj do pierwszego pokoju, jaki tu zauważysz. W środku znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów plus znaczenia dwóch symboli - delfina i marionetki.
Wkrótce nadejdą tutaj wrogowie, zatem Lyra musi znaleźć jakieś miejsce do ukrycia się. Wróć na główny korytarz i ruszaj w lewo. Wejdź do pokoju obserwacyjnego i schowaj się pod biurkiem .
Włączy się przerywnik filmowy. Gdy się skończy, przeszukaj notatki na biurku , a następnie podejdź do zielonego panelu kontrolnego .
Znajduje się na nim przycisk. Gdy naukowiec podejdzie do niebiańskiego pancerza, na którym testowano nową broń na panserbjorny, skorzystaj z guzika, he, he, he.
Wejdź do laboratorium, w którym leży naukowiec. Przeszukaj pozostawione tu notatki, a następnie zabierz ze sobą hełm Iorka. Wyjdź z budynku magistratury tą samą drogą, która tutaj przyszedłeś.
Ostatni pojedynek w Trollesund
Iorek odzyskał swój pancerz i musi stoczyć jeszcze jedną walkę w Trollesund. Nie będzie ona łatwa.
Przeciwnikiem niedźwiedzia będzie teraz czołg, który dał mu się we znaki na początku etapu. Dysponuje on tą bronią, którą Lyra widziała w laboratorium, zatem musisz uważać na wiązki energii wystrzeliwane przez Twojego wroga. Gdy odda on strzał i zacznie czekać na przeładowanie broni, podbiegnij do niego, naciśnij klawisz akcji, po czym energicznie naciskaj prawy przycisk myszy. Iorek będzie próbował przewrócić czołg na bok.
Za każdym razem, gdy Iorek przewróci czołg, zadaj mu jak najwięcej ciosów, bowiem wroga maszyna będzie się podnosić i ponownie stawać do walki z panserbjornem. Powtarzaj tę operację aż do wykończenia czołgu, tj. około 4 razy.
Gdy maszyna będzie miała mniej więcej połowę energii, wystrzeli ona energetyczne kołki, które ograniczą pole walki. Uważaj na nie, bowiem zbliżenie się do wygenerowanych przez nie barier zaowocuje utratą energii.