Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Magistratura

Zaczynasz w niewielkim ogródku. Niedaleko znajdują się dwuskrzydłowe drzwi i dwa czerwone przyciski. Spróbuj je ponaciskać, aż Pan podsunie pomysł o jednoczesnym wciśnięciu ich. Podejdź do sterty kamieni leżącej na trawie. Rzuć jednym w przycisk naprzeciwko, po czym jak najszybciej naciśnij drugi guzik.

1 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Drzwi staną otworem - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Drzwi staną otworem. Pora wejść do środka. Zajrzyj do pierwszego pokoju, jaki tu zauważysz. W środku znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów plus znaczenia dwóch symboli - delfina i marionetki.

Wkrótce nadejdą tutaj wrogowie, zatem Lyra musi znaleźć jakieś miejsce do ukrycia się - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Wkrótce nadejdą tutaj wrogowie, zatem Lyra musi znaleźć jakieś miejsce do ukrycia się. Wróć na główny korytarz i ruszaj w lewo. Wejdź do pokoju obserwacyjnego i schowaj się pod biurkiem .

2 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Włączy się przerywnik filmowy - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Włączy się przerywnik filmowy. Gdy się skończy, przeszukaj notatki na biurku , a następnie podejdź do zielonego panelu kontrolnego .

Znajduje się na nim przycisk. Gdy naukowiec podejdzie do niebiańskiego pancerza, na którym testowano nową broń na panserbjorny, skorzystaj z guzika, he, he, he.

Wejdź do laboratorium, w którym leży naukowiec - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Wejdź do laboratorium, w którym leży naukowiec. Przeszukaj pozostawione tu notatki, a następnie zabierz ze sobą hełm Iorka. Wyjdź z budynku magistratury tą samą drogą, która tutaj przyszedłeś.

3 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Iorek odzyskał swój pancerz i musi stoczyć jeszcze jedną walkę w Trollesund - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Ostatni pojedynek w Trollesund

Iorek odzyskał swój pancerz i musi stoczyć jeszcze jedną walkę w Trollesund. Nie będzie ona łatwa.

Przeciwnikiem niedźwiedzia będzie teraz czołg, który dał mu się we znaki na początku etapu. Dysponuje on tą bronią, którą Lyra widziała w laboratorium, zatem musisz uważać na wiązki energii wystrzeliwane przez Twojego wroga. Gdy odda on strzał i zacznie czekać na przeładowanie broni, podbiegnij do niego, naciśnij klawisz akcji, po czym energicznie naciskaj prawy przycisk myszy. Iorek będzie próbował przewrócić czołg na bok.

4 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Za każdym razem, gdy Iorek przewróci czołg, zadaj mu jak najwięcej ciosów, bowiem wroga maszyna będzie się podnosić i ponownie stawać do walki z panserbjornem - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Za każdym razem, gdy Iorek przewróci czołg, zadaj mu jak najwięcej ciosów, bowiem wroga maszyna będzie się podnosić i ponownie stawać do walki z panserbjornem. Powtarzaj tę operację aż do wykończenia czołgu, tj. około 4 razy.

Gdy maszyna będzie miała mniej więcej połowę energii, wystrzeli ona energetyczne kołki, które ograniczą pole walki. Uważaj na nie, bowiem zbliżenie się do wygenerowanych przez nie barier zaowocuje utratą energii.

5 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry