[Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Magistratura
Zaczynasz w niewielkim ogródku. Niedaleko znajdują się dwuskrzydłowe drzwi i dwa czerwone przyciski. Spróbuj je ponaciskać, aż Pan podsunie pomysł o jednoczesnym wciśnięciu ich. Podejdź do sterty kamieni leżącej na trawie. Rzuć jednym w przycisk naprzeciwko, po czym jak najszybciej naciśnij drugi guzik.
![]() | ![]() |
Drzwi staną otworem. Pora wejść do środka. Zajrzyj do pierwszego pokoju, jaki tu zauważysz. W środku znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów plus znaczenia dwóch symboli - delfina i marionetki.
![Wkrótce nadejdą tutaj wrogowie, zatem Lyra musi znaleźć jakieś miejsce do ukrycia się - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/732/1555314093.jpg)
Wkrótce nadejdą tutaj wrogowie, zatem Lyra musi znaleźć jakieś miejsce do ukrycia się. Wróć na główny korytarz i ruszaj w lewo. Wejdź do pokoju obserwacyjnego i schowaj się pod biurkiem .
![]() | ![]() |
Włączy się przerywnik filmowy. Gdy się skończy, przeszukaj notatki na biurku , a następnie podejdź do zielonego panelu kontrolnego .
Znajduje się na nim przycisk. Gdy naukowiec podejdzie do niebiańskiego pancerza, na którym testowano nową broń na panserbjorny, skorzystaj z guzika, he, he, he.
![Wejdź do laboratorium, w którym leży naukowiec - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/732/1555314140.jpg)
Wejdź do laboratorium, w którym leży naukowiec. Przeszukaj pozostawione tu notatki, a następnie zabierz ze sobą hełm Iorka. Wyjdź z budynku magistratury tą samą drogą, która tutaj przyszedłeś.
![]() | ![]() |
Ostatni pojedynek w Trollesund
Iorek odzyskał swój pancerz i musi stoczyć jeszcze jedną walkę w Trollesund. Nie będzie ona łatwa.
Przeciwnikiem niedźwiedzia będzie teraz czołg, który dał mu się we znaki na początku etapu. Dysponuje on tą bronią, którą Lyra widziała w laboratorium, zatem musisz uważać na wiązki energii wystrzeliwane przez Twojego wroga. Gdy odda on strzał i zacznie czekać na przeładowanie broni, podbiegnij do niego, naciśnij klawisz akcji, po czym energicznie naciskaj prawy przycisk myszy. Iorek będzie próbował przewrócić czołg na bok.
![]() | ![]() |
Za każdym razem, gdy Iorek przewróci czołg, zadaj mu jak najwięcej ciosów, bowiem wroga maszyna będzie się podnosić i ponownie stawać do walki z panserbjornem. Powtarzaj tę operację aż do wykończenia czołgu, tj. około 4 razy.
Gdy maszyna będzie miała mniej więcej połowę energii, wystrzeli ona energetyczne kołki, które ograniczą pole walki. Uważaj na nie, bowiem zbliżenie się do wygenerowanych przez nie barier zaowocuje utratą energii.
![5 - [Solucja] Starcie cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/732/1555314218.jpg)