Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Praca na statku

Po rozmowie z Jerrym musisz udać się na drugą część pokładu. Dostaniesz się na nią po drabinie .

1 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Najpierw zajmij się wyszorowaniem pokładu - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Najpierw zajmij się wyszorowaniem pokładu. Mop znajdziesz koło drabiny, po której schodzi się na drugą część pokładu (obok znajdziesz także lunetę. Skorzystaj z niej do odkrycia znaczenia symbolu delfina). Musisz znaleźć sześć białych plam na pokładzie. Jedną znajdziesz tuż obok miejsca, w którym zaczął się cały rozdział, druga jest na pokładzie, na którym leżał mop, trzecią na podwyższeniu między pokładami.

Pokład szoruje się poprzez naciskanie klawiszy kierunkowych jeden po drugim. Patrz na klocki w górnej części ekranu; jeśli powiększy się klocek po lewej, to musisz nacisnąć przycisk w lewo. Potem powiększa się górny klocek, a więc musisz nacisnąć klawisz do góry, itd.

2 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Nie zapomnij też o znajdujących się tuż nad wodą kładkami - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Nie zapomnij też o znajdujących się tuż nad wodą kładkami. Jedna znajduje się koło mopu, a druga koło miejsca startu. Znajdziesz na nich w sumie dwie plamy.

Ostatnią, szóstą plamą zajmiemy się wkrótce - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Ostatnią, szóstą plamą zajmiemy się wkrótce. Udaj się teraz na podwyższenie między pokładami i porozmawiaj ze stojącym tam żeglarzem.

Dowiesz się od niego, że jego dajmon - Dejanira - zaplątał się w olinowanie statku. By go uwolnić, musimy wejść na wysoki komin znajdujący się na tym pokładzie, na którym wcześniej leżał mop. Podejdź do niego. Pan zaprotestuje przeciwko wchodzeniu na dymiący komin. Trzeba więc najpierw wygasić piece okrętu.

3 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Udaj się na pokład, na którym zaczął się ten rozdział - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie