[Solucja] Noorderlicht, dzień cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Praca na statku
Po rozmowie z Jerrym musisz udać się na drugą część pokładu. Dostaniesz się na nią po drabinie .
Najpierw zajmij się wyszorowaniem pokładu. Mop znajdziesz koło drabiny, po której schodzi się na drugą część pokładu (obok znajdziesz także lunetę. Skorzystaj z niej do odkrycia znaczenia symbolu delfina). Musisz znaleźć sześć białych plam na pokładzie. Jedną znajdziesz tuż obok miejsca, w którym zaczął się cały rozdział, druga jest na pokładzie, na którym leżał mop, trzecią na podwyższeniu między pokładami.
Pokład szoruje się poprzez naciskanie klawiszy kierunkowych jeden po drugim. Patrz na klocki w górnej części ekranu; jeśli powiększy się klocek po lewej, to musisz nacisnąć przycisk w lewo. Potem powiększa się górny klocek, a więc musisz nacisnąć klawisz do góry, itd.
Nie zapomnij też o znajdujących się tuż nad wodą kładkami. Jedna znajduje się koło mopu, a druga koło miejsca startu. Znajdziesz na nich w sumie dwie plamy.
Ostatnią, szóstą plamą zajmiemy się wkrótce. Udaj się teraz na podwyższenie między pokładami i porozmawiaj ze stojącym tam żeglarzem.
Dowiesz się od niego, że jego dajmon - Dejanira - zaplątał się w olinowanie statku. By go uwolnić, musimy wejść na wysoki komin znajdujący się na tym pokładzie, na którym wcześniej leżał mop. Podejdź do niego. Pan zaprotestuje przeciwko wchodzeniu na dymiący komin. Trzeba więc najpierw wygasić piece okrętu.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie