[Solucja] Starcie cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Z szalupy przeskocz na skrzynie utrzymujące się na powierzchni wody. Dojdziesz po nich do siatki, po której Pan (pod postacią kota) może się wspiąć.
Zbierz trzy kule odwagi i zeskocz z siatki na metalową sztabę. Przejdź po niej nad stały ląd i zeskocz.
Ruszaj dalej. Zbieraj wszystko, co Ci wpadnie w oko, łącznie z ukrytym za wagonem cedrowym amuletem .
Wejdź na wagon leżący w wodzie. Przeskocz z niego na kolejny wagon, używając do tego Formy leniwca.
Zauważ, że nad wagonem jest belka, z której Pan-leniwiec może skorzystać. Stojąc na wagonie, wyskocz pionowo do góry i chwyć się tej belki.
Skok na przybudówkę, na której znajduje się informacja o jednym z symboli, będzie wymagać niemałego refleksu. Po oddaniu skoku z belki musisz jak najszybciej włączyć Formę jastrzębia i wlecieć na przybudówkę. Z niej możesz zeskoczyć po drugiej stronie, zbierając przy tym wybuchowy proszek .
Zauważ, że na wagonie znajdowała się także skrzynka. Dostań się na wagon i wskocz na nią. Po desce przejdź w pobliże liny utrzymującej w powietrzu kolejną skrzynię. Pan może przegryźć sznury.
Skrzynia spadnie do wody. Wróć na leżący w wodzie wagon i - z pomocą Formy jastrzębia - przefruń z niego na ładunek, który przed chwilą spadł do wody.
By z niego przeskoczyć na kolejne pakunki, musisz skorzystać z Formy leniwca.
Kolejne skrzynki będą tonąć pod ciężarem Lyry i Pana. Radzę skorzystać z Formy jastrzębia do przedostania się po nich na stały ląd.