Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Północ cz.7 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Powrót

Teraz trzeba się wrócić do miejsca startu. Tym razem jednak nie trzeba chodzić po jaskiniach w poszukiwaniu Krwawego Mchu. Przeciwnicy (Samojedzi) po śmierci będą zostawiać po sobie trochę leczniczych roślin. Ruszaj zatem, pokonując każdego napotkanego na swojej drodze przeciwnika.

Walki odbywają się praktycznie według jednego schematu. Podbiegaj jak najszybciej do wrogów (są wyposażeni w łuki i włócznie do rzucania) i atakuj ich zarówno zwykłymi cięciami, jak i atakami z biegu. Staraj się unikać czerwonych, wybuchowych beczek. Spoglądaj także od czasu do czasu na ściany wąwozu - przeciwnicy będą z nich na Ciebie zrzucać głazy, więc poruszaj się szybko. Strzelców na podwyższeniach możesz omijać lub niszczyć ich podesty - Twój wybór. Omijaj (lub niszcz) również wnyki zastawiane przez oponentów - zaczniesz je napotykać w okolicach bramy, którą Lyra otwierała wcześniej dźwignią.

Pamiętaj też, że jeśli wcześniej przewróciłeś głaz skracając sobie drogę do celu, teraz również możesz z niej skorzystać.

Pokonanie przywódcy Samojedów i jego obstawy zakończy walkę w tym rejonie - [Solucja] Północ cz.7 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Pokonanie przywódcy Samojedów i jego obstawy zakończy walkę w tym rejonie.

1 - [Solucja] Północ cz.7 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry