[Solucja] Londyn cz.1 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Pokój Lyry
Najpierw wstań z łóżka, a potem wskocz na nie.
Poskacz po nim trochę, by wypadło z niego kilka interesujących i przydatnych przedmiotów.
Skieruj się do wyjścia z pokoju (drzwi naprzeciwko łóżka). Zaraz za drzwiami zauważysz wejście do gabinetu pani Coulter. Jest ono jednak zamknięte. Podejdź do otwartego okna i zbadaj znajdujące się na dworze drzewo (włącz funkcję badania, nakieruj wskaźnik na drzewo, po czym naciśnij lewy przycisk myszy).
Teraz skieruj się do przejścia znajdującego się naprzeciwko otwartego okna. Trafisz do olbrzymiego pomieszczenia, w którym krząta się służba. Musisz znaleźć tutaj jakąś dobrą kryjówkę, a potem wypuścić Pana, by się rozejrzał po okolicy. Idź przed siebie i zbierz cedrowy amulet. Potem idź dalej i ukryj się tuż obok wielkiej szafy .
Walka z małpą
Teraz Pan będzie walczył z małpą. Będziesz na przemian sterować Panem i Lyrą. Jako Pan, musisz po prostu szybko naciskać prawy przycisk myszy, wywołując tzw. kocią furię, natomiast jako Lyra, musisz celnie rzucać wazonami w małpę. Po kilku furiach i rozbitych wazonach, małpa wycofa się z pola bitwy.
Pamiętaj, że walka nie może trwać wiecznie - przeciwnik musi zostać pokonany zanim przybędzie służba.
Teraz skieruj się do przejścia, przy którym wcześniej stali kamerdynerzy pani Coulter. Znajdziesz się na szczycie klatki schodowej. Weź kulę odwagi i zejdź po schodach na dół. Zbierz wszystko, co się tam znajduje (włącznie z korkiem stojącym na szafce), ale nie wchodź do pokoju, w którym stoi lokaj. Zamiast tego wróć do swojego pokoju, a konkretniej - do łazienki.