[Solucja] Atak ze sterowca cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Miotacz płomieni
Natkniesz się na kolejne grupy ludzi. Wykończ wszystkich przeciwników w tym rejonie, po czym zniszcz drewniane bramy broniące dostępu do niedźwiedziego miotacza płomieni.
Tutaj musisz dbać o to, by ludzie (a później także czarownice) nie zabiły panserbjornów składających miotacz. Nic prostszego - niektórzy przeciwnicy nie będą nawet skorzy do walki.
Musisz teraz użyć miotacza płomieni. Podejdź do niego i naciśnij klawisz akcji. Używając klawiszy kierunkowych, wystrzel pocisk w czarownice.
Teraz musisz ponownie bronić siebie i kompanów przed ludźmi i czarownicami. Nie będzie ich wiele, na szczęście.
Po odparciu ataku trzeba będzie po raz kolejny wystrzelić z miotacza, w taki sam sposób jak poprzednio.
Trafienie w sterowiec zakończy ten rozdział, a także całą grę. Nie zakończy jednak historii Lyry i jej przyjaciół...