[Solucja] Wstęp cz.2 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Niestabilne chodniki
Chodnik przed Tobą jest wyjątkowo niestabilny. By móc po nim bezpiecznie przejść przez jaskinię, nie możesz się zatrzymywać, gdyż chodnik będzie się zawalał tuż po przejściu po nim. Biegnij cały czas naprzód, a gdy na ekranie zobaczysz ikonę działania, kliknij klawisz akcji, by przeskoczyć kolejną przepaść. Trafisz na stały grunt i będzie można chwilkę odetchnąć przed kolejnym takim biegiem.
By zapoczątkować kolejny szaleńczy bieg, przeskocz Iorkiem na niestabilny chodnik przed Tobą. Tym razem maraton będziesz urozmaicony spadającymi kawałkami stropu. Przez nie, w chodniku tworzyć się będą dziury, które oczywiście trzeba będzie przeskakiwać.
Na końcu biegu znowu czeka Cię przeskok na stabilny chodnik. Przejdź nim do wyjścia z jaskini, i dalej, wzdłuż urwiska. Przeskocz kolejną przepaść i ruszaj dalej, aż wyjdziesz na otwartą przestrzeń i ujrzysz skuty lodem okręt.
Niebiańskie żelazo
Włączy się przerywnik filmowy, a zaraz po nim kamera ustawi się tak, że bez problemu zauważysz blokadę złożoną z przeróżnych głazów. Zniszcz ją i ruszaj przed siebie. Znajdziesz kilka kawałków niebiańskiego żelaza dla Iorka. Oczywiście polecam je zebrać :)
By móc kontynuować podróż, musisz przeskoczyć dwie znajdujące się nieopodal rozpadliny. Gdy to zrobisz, dostaniesz informacje o tym, jak można chwytać i rzucać przeciwnikami. Do wykonywania tych czynności służą lewy i prawy przycisk myszy. Zaraz natkniesz się na dość duże stado wilków, więc będzie można potrenować nowe chwyty i ciosy.