Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt IV Misja 2 - Wrogie obozy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Chaos Akt IV, Misja 2 - Wrogie obozy

W tej misji naszym zadaniem jest zniszczyć dwa obozy: Imperialny oraz Elficki, przy czym pierwszy znajduje się przed, a drugi za rzeką. Do bitwy najlepiej zabrać te same jednostki, co do ostatniej w trzecim akcie (można zamiast jednego z oddziałów piechoty wziąć drugi kawalerii). Rozstawiamy się w sposób standardowy, po czym rozpoczynamy zabawę.

Wszystkich strzelców oraz armatę ruszamy lekko do przodu, aż zauważymy przeciwnika, po drugiej stronie mostu. To cel dla naszej armaty. Po obu stronach widocznej tam barykady są wzgórza - na lewym stoi balista, na prawym armata. Jeśli nie podejdziemy za blisko, to nie zaczną do nas strzelać. W międzyczasie kierujemy główne siły na zachód wzdłuż widocznej drogi. Thorgarem podchodzimy do pierwszego oddziału, tworzymy wyrdspawn'a i wracamy do strzelców jednym i drugim. Reszta wojsk powinna zniszczyć Imperialistów oraz ich obóz. W tym czasie nad nasze działo powinny nadlecieć, jeden po drugim, dwa orły - miotacze i maszkary powinni sobie bez problemu z nimi poradzić.

Tu, jeszcze przed chwilą, był Elficki obóz. - Akt IV Misja 2 - Wrogie obozy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Tu, jeszcze przed chwilą, był Elficki obóz.

Gdy zarówno ptaszyska, jak i obóz będą zniszczone, wysyłamy Thorgara na most, aż wrogie działa zostaną odsłonięte. Artylerii każemy niszczyć armatę, a pozostałymi siłami przebijamy się do balisty, niszcząc po drodze wszystko, co nie nasze. Thorgar powinien natknąć się po drodze na księżulka i, oczywiście, wdeptać go w ziemię. Gdy teren tuż za mostem zostanie oczyszczony, czas na ruch w kierunku drugiego obozy. Będą go bronić niewielkie siły wraz z jednym magiem. Można go śmiało wyzwać na pojedynek którymś z naszych fizoli - zabiją go bez trudu. Teraz wystarczy już tylko zniszczyć namioty i po misji.

Na mapie strategicznej ruszamy na południe i decydujemy się na pojedynek z hrabią Talabheimu. Żaden to przeciwnik dla naszego demona, a za jego pokonanie zgarniemy trzy miksturki i trochę doświadczenia. Co kupić przed ostateczną misją powiem wam na początku jej opisu.