Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt I Misja 4 - Test bogów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Chaos Akt I, Misja 4 - Test bogów

Misja ta polega na wykonaniu kilku zadań, dzięki którym Thorgar stanie się wybrańcem jednego z bogów Chaosu. Nie jest ona specjalnie trudna, a najcięższy fragment znajduje się na samym początku.

W pierwszym zadaniu należy zniszczyć trzy gniazda pająków. Kłopot z nim jest dwojaki. Po pierwsze pająki wychodzą z każdego gniazda, które jeszcze żyje i to dość często. Po drugie, gdy nasz heros zacznie walczyć z pająkami, ciężko go od tego oderwać i nie chce słuchać rozkazów. A zadanie nie zostanie wykonane dopóki nie zniszczymy wszystkich gniazd - pająki są tu tylko przeszkadzajką. Jeśli odniesiecie spore obrażenia, nie przejmujcie się, niedługo zostaniecie uzdrowieni.

Drugie zadanie polega na pokonaniu kilkunastu demonów Nurgla. Ponieważ na raz atakuje nas maksymalnie dwóch, jest to zadanie banalnie proste. W nagrodę za jego wykonanie dostaniemy fajny toporek.

Synonim piękna - demon Nurgla. - Akt I Misja 4 - Test bogów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Synonim piękna - demon Nurgla.

Trzecie i czwarte zadanie wykonamy z dwoma oddziałami po trzydziestu maruderów każdy, z czego jeden regiment składa się z miotaczy toporków. Po wejściu do następnej komnaty musimy wykonać zadanie bardzo podobne do poprzedniego, z tym że atakują nas demony Khorne'a (jeden na raz), które są trochę twardsze. Utrudnienie polega na tym, że na starcie musimy poświęcić sporą część oddziału, żeby wyleczyć Thorgara z przekleństwa. Polecam dołączyć go do piechurów i na nich użyć umiejętności ofiara z krwi. Gdy zadanie zostanie zaliczone podejdźcie do drzwi na dole mapy. Widać za nimi kilka przedmiotów. Gdy się otworzą przejdźcie przez nie piechotą, miotaczy zostawiając w przejściu. Zaraz po wejściu wyskoczy na was jakieś 6 demonów Khorne'a, które prawdopodobnie mocno nadwątlą wasze siły. Ale nie ma się co martwić - i bez regimentów dalibyście sobie radę.

Po splądrowaniu dolnej komnaty, czas podejść do drzwi północnych. Za nimi czeka was walka z trzema pomiotami Chaosu. Pojawiają się po kolei, więc nie ma z nimi żadnych problemów. W nagrodę otrzymacie zbroję.

No dobra, to jest synonim piękna - pomiot Chaosu. - Akt I Misja 4 - Test bogów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
No dobra, to jest synonim piękna - pomiot Chaosu.

Ostatnie zadanie polega na pokonaniu samego siebie. Moje alter-ego okazało się dość słabe i zmniejszyło mi życie zaledwie do połowy. Nie wiem czy tak miało być, czy po prostu rzuty mu nie wyszły, ale mam nadzieję, że i wy pokonacie go bez problemu. Za ukończenie tego zadania dostaniecie pierścień.

Po obejrzeniu filmiku będziecie musieli dokonać wyboru, czyjego boga chcecie zostać wybrańcem: Nurgla, czy Khorne'a. Ja wybrałem, oczywiście, tego drugiego, choć ciężko mi w tym momencie powiedzieć, czym, w kwestii zdolności, różnią się oni od siebie. Ogólnie - Khorne to bóg Krwi i wojny, nie uznaje magii, jego czempioni lepiej walczą. Nurgle to pan zarazy, swoich wybrańców nagradza większą odpornością. Tak przynajmniej jest w oryginalnym Warhammerze, podejrzewam, że tu jest podobnie. Ale chyba jedyną istotną różnicą jest to, że będziemy mogli później zakupić demony danego boga, a po tej misji już wiecie, które są twardsze.

Po dokonaniu wyboru i kolejnym filmiku zostajemy przeniesieni do drugiego aktu, gdzie zaraz na początku możemy skorzystać z usług miasteczka. Ponieważ do następnego zadania można zabrać dwóch herosów i cztery oddziały, najlepiej dozbroić te, które zechcecie wziąć ze sobą.