Akt III Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Chaos Akt III, Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów
Tym razem nasze zadanie polega na znalezieniu przejścia przez Krasnoludzką podziemną twierdzę. Misja jest stosunkowo prosta, a do tego obfita w przedmioty. Jeśli tylko nie będziemy zbytnio pędzić do przodu i wykorzystamy zdolności szarego proroka, powinno obejść się bez większych strat. Rozstawiamy się w sposób standardowy i rozpoczynamy rozgrywkę.
Zaraz na początku spotkamy oddział krasnali - to będzie krótka piłka. Potem skręt w lewo i wchodzimy do sporego pomieszczenia. W jednym z jego rogów widać będzie armatę - cel dla naszego działa. Dobrze jest się do niej przebić jak najszybciej, żeby zniwelować starty przez nią zadawane. Z drugiej strony trzeba uważać, żeby inne jednostki pokurczów nie zaszły nas od tyłu. Sprawne żonglowanie prorokiem pomoże wskrzesić część zabitych żołnierzy.

Po oczyszczeniu tej komnaty warto na chwilkę skierować się na południe mapy, gdzie czeka na nas nagroda. Po jej zebraniu udajemy się w kierunku północnym aż dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw ruszamy na wschód, gdzie trzeba pokonać bodajże trzy regimenty krasnali i znów zebrać kilka upominków. Teraz czas na wykończenie resztek wrogich sił. Ruszamy na zachód, gdzie czai się dowódca klanu wraz z obstawą. Goryle to nie problem, ale sam heros jest twardy. Dobrze go szybko zmiękczyć piechotą, a potem wyzwać na pojedynek Kasgitem. Po tej potyczce wystarczy już tylko ruszyć w kierunku tunelu widocznego na zachodzie (ważne żeby właśnie Kasgit się tam zbliżył) i po problemie.
Po tej misji można zajrzeć do miasta i zregenerować siły, ewentualnie dokupić jednostki czy wyposażenie. Niestety ja dopiero tutaj nabyłem trzeciego herosa. Jego 26 punktów wydałem na następujące umiejętności: po pięć w wirującą zagładę, sztorm ostrzy (walka), niepodważalną lojalność, waleczność oraz bitewny okrzyk, a także jeden w magiczną osłonę (dowodzenie). Z kolei Kasgit dalsze punkty zainwestował w deszcz spaczenia, a prorok w plagę.