Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt III Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Chaos Akt III, Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów

Tym razem nasze zadanie polega na znalezieniu przejścia przez Krasnoludzką podziemną twierdzę. Misja jest stosunkowo prosta, a do tego obfita w przedmioty. Jeśli tylko nie będziemy zbytnio pędzić do przodu i wykorzystamy zdolności szarego proroka, powinno obejść się bez większych strat. Rozstawiamy się w sposób standardowy i rozpoczynamy rozgrywkę.

Zaraz na początku spotkamy oddział krasnali - to będzie krótka piłka. Potem skręt w lewo i wchodzimy do sporego pomieszczenia. W jednym z jego rogów widać będzie armatę - cel dla naszego działa. Dobrze jest się do niej przebić jak najszybciej, żeby zniwelować starty przez nią zadawane. Z drugiej strony trzeba uważać, żeby inne jednostki pokurczów nie zaszły nas od tyłu. Sprawne żonglowanie prorokiem pomoże wskrzesić część zabitych żołnierzy.

Ostatnie chwile Krasnoludzkiego klanu. - Akt III Misja 1 - Przez twierdzę krasnoludów | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Ostatnie chwile Krasnoludzkiego klanu.

Po oczyszczeniu tej komnaty warto na chwilkę skierować się na południe mapy, gdzie czeka na nas nagroda. Po jej zebraniu udajemy się w kierunku północnym aż dojdziemy do rozwidlenia. Najpierw ruszamy na wschód, gdzie trzeba pokonać bodajże trzy regimenty krasnali i znów zebrać kilka upominków. Teraz czas na wykończenie resztek wrogich sił. Ruszamy na zachód, gdzie czai się dowódca klanu wraz z obstawą. Goryle to nie problem, ale sam heros jest twardy. Dobrze go szybko zmiękczyć piechotą, a potem wyzwać na pojedynek Kasgitem. Po tej potyczce wystarczy już tylko ruszyć w kierunku tunelu widocznego na zachodzie (ważne żeby właśnie Kasgit się tam zbliżył) i po problemie.

Po tej misji można zajrzeć do miasta i zregenerować siły, ewentualnie dokupić jednostki czy wyposażenie. Niestety ja dopiero tutaj nabyłem trzeciego herosa. Jego 26 punktów wydałem na następujące umiejętności: po pięć w wirującą zagładę, sztorm ostrzy (walka), niepodważalną lojalność, waleczność oraz bitewny okrzyk, a także jeden w magiczną osłonę (dowodzenie). Z kolei Kasgit dalsze punkty zainwestował w deszcz spaczenia, a prorok w plagę.