Akt III Misja 4 - Zdrada | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Chaos Akt III, Misja 4 - Zdrada
Jak się pewnie wcześniej domyśliliście, nasz przewodnik miał plany troszkę odbiegające od naszych. Dlatego też w tej misji przyjdzie nam się zmierzyć z siłami boga, którego nie wybraliśmy jako swego patrona (w moim przypadku Nurgla). Do walki warto wziąć ze sobą dwa oddziały miotaczy toporków, dwa wojowników chaosu, po jednym kawalerii i demonów oraz wyrdspawn'a. Rozstawienie standardowe i zabawę czas zacząć. Ruszamy do przodu i po kolei niszczymy wszystkie napotkane jednostki, trzeba tylko uważać, żeby nie uszkodzić się własną armatą. Za każdym razem, gdy na horyzoncie pojawią się furie Chaosu, trzeba je jak najszybciej unieszkodliwić przy pomocy oddziałów strzeleckich (czary maga też się przydają).
Po uporaniu się z widocznymi przeciwnikami czas na wybór dalszej drogi. Ścieżka prowadzi w dół i w górę. Wybieramy pierwszą opcję, jednocześnie uważając na schodzące co jakiś czas ze wzgórza wojska. Za chwilkę powinniśmy dotrzeć do widocznej powyżej polanki, gdzie trzeba zniszczyć kilka oddziałów w celu zebrania paru przedmiotów. Gdy już nam się to uda, czas na wspinaczkę pod górę. Tam czeka na nas nasz były przewodnik, którego należy zabić (zdrada nie popłaca). Gdy się do niego zbliżymy przyzwie na pomoc jeszcze kilka demonów. Należy je unieszkodliwić, a czarodzieja zabić. Ani jedno, ani drugie nie powinno być trudne, co najwyżej żmudne. Gdy już tego dokonamy możemy czuć się zwycięzcami.