Zadania strefy 5 (Wiza 05) | Zadania poboczne | Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Na stronie są opisy przejścia pobocznych zadań gry Seven: The Days Long Gone, które odblokowuje się podczas eksploracji piątej strefy wyspy Peh. To strefa okupowana w głównej mierze przez bandytów oraz potwory, tak więc warto ją badać z dużą dozą ostrożności.
Egzorcyzmy dla początkujących (Exorcism for Beginners)
Jak odblokować: Rozmowa z egzorcystą biomantów na farmie w sektorze 5.
Biomantów odnajdziesz na farmie znajdującej się w północno-zachodniej części strefy 5 Peh, na zachód od posterunku 05, przez który musisz najpierw przejść (zakup wizę 05) - miejsce to pokazuje dołączony obrazek. Porozmawiaj z egzorcystą biomantów żeby dowiedzieć się o próbie wykonania egzorcyzmu na demonie.
Quest możesz zaliczyć na dwa główne sposoby. Pierwszy wariant zakłada przeprowadzenie egzoryzmu po myśli biomantów. Musisz w tym celu pozyskać przebranie biomanty akolity (koniecznie tej konkretnej "odmiany" biomantów, nie może to być np. mnich biomantów - w celu zdobycia stroju odwiedź np. wioskę Mortbane). Wejdź do większego budynku i porozmawiaj z inkwizytorem biomantów żeby otrzymać od niego dalsze wytyczne.
Drugi wariant zakłada opowiedzenie się po stronie demona, którego chcą przepędzić biomanci. Musisz go najpierw odnaleźć. Udaj się w tym celu na tyły farmy i zlokalizuj ścieżkę przy klifie, która pozwoli ci dotrzeć do pokazanych na obrazku zamkniętych dolnych drzwi. Otwórz je z pomocą wytrychów i porozmawiaj z demonem żeby poznać jego wersję wydarzeń i dowiedzieć się jak ocalić farmerów przed śmiercią.
Niezależnie od wybranego wariantu musisz odnaleźć na farmie trzy duże kondensatory. Najtrudniej dotrzeć jest do urządzenia z obrazka, które jest na wysokiej skalnej półce. Musisz zaliczyć wspinaczkę na sąsiednią półkę i przeskoczyć z niej na tę z kondensatorem.
Po dotarciu do każdego kondensatora zdecyduj jak się zachować:
- Jeśli chcesz pomóc biomantom to zmniejszaj moc kondensatorów.
- Jeśli chcesz pomóc umierającemu demonowi to zwiększaj moc kondensatorów.
Po zmodyfikowaniu wszystkich trzech kondensatorów obejrzysz cut-scenkę.
- Jeśli pomogłeś biomantom to egzorycyzmy zakończą się sukcesem, ale po opuszczeniu farmy reaktor eksploduje i zabije wszystkie przebywające tam osoby. Zdaj raport biomantom w Świątyni Naszego Zbawcy.
- Jeśli pomogłeś demonowi to zdoła on przegonić mieszkańców z zagrożonej farmy. Po opuszczeniu farmy dojdzie do eksplozji reaktora, ale żaden z farmerów nie zginie (doprowadzisz natomiast do śmierci inkwizytora biomantów).