Jak opuścić osadę Lewmer w Seven The Days Long Gone? Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Osada Lewmer to pierwsza duża lokacja odwiedzana w grze Seven: The Days Long Gone po tym jak główny bohater dotrze do kolonii karnej. W wiosce tej możesz odnaleźć wiele wartościowych przedmiotów i odebrać pierwsze questy, ale prędzej czy później zapragniesz ją opuścić. Wydostanie się z wioski z zamiarem badania innych obszarów wyspy nie jest jednak tak proste i poniżej opisaliśmy dwie główne metody jak tego dokonać.
Bardziej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północnej części wioski (powyższy obrazek). Jest to jednak posterunek kontrolny, przez który nie są przepuszczane wszystkie osoby bez wyjątku. Chcąc wyjść z osady musisz dysponować wizą co najmniej drugiego poziomu. Jednym ze sposobów na zdobycie wizy jest zakupienie jej za 125 aurytu z pobliskiego automatu (posprzedawaj u handlarzy z Lewmer niepotrzebne rzeczy i porozglądaj się za skrytkami z aurytem). Możesz też pozyskać tę wizę na inne sposoby, które opisaliśmy na stronie Jak zdobyć lepsze wizy?.
Mniej oczywisty wariant to skorzystanie z przejścia w północno-wschodniej części osady (powyższy obrazek). Prowadzi ono do wykopalisk w klifach Lewmer. Jest to bardzo zdradliwa lokacja, gdyż można w niej łatwo zaliczyć śmiertelny upadek w przepaść. Ponadto w dalszej części klifów znajduje się strefa kwarantanny, w której przebywają zarażeni. Jeśli nie chcesz omijać strażników pilnujących tej strefy to rozpocznij w Lewmer poboczny quest "Cenny doświadczenie", który zagwarantuje ci prawo wstępu do niej. Możesz w tym miejscu np. przedostać się na dach dużego budynku i następnie skierować się w stronę Mortbane (lokacji powiązanej z jednym z początkowych głównych zadań gry). Jest to alternatywna ścieżka do Mortbane, która zakłada ominięcie posterunków wizowych dla poziomów 2 i 3.