Przylot (Arrival) | Zadania główne | Solucja Seven The Days Long Gone Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Przylot to główny quest gry Seven: The Days Long Gone odblokowywany po zaliczeniu prologu. W trakcie rozgrywania go dowiesz się, że jesteś więzniem i poznasz podstawowe reguły obowiązujące w kolonii karnej na wyspie Peh.
Podążaj wyznaczoną trasą w strefie przylotów i nie wychodź poza zieloną ścieżkę ze strzałkami, bo zostaniesz zaatakowany przez strażników. Dotrzyj do budki gdzie otrzymasz wizę pierwszego poziomu i wejdź do skanera. Od kolejnego strażnika odbierz ubranie więzienne, urządzenie wielofunkcyjne (Multi-Tool), 2 pojemniki z Nektarem, czip umiejętności (Thief's Chip) oraz aktywną umiejętność Flash wraz z ulepszeniem (Ability Cost Upgrade).
Udaj się do strefy dekontaminacyjnej. Gruff znęca się tam nad Egonem. Możesz nie wtrącać się lub stanąć w obronie Egona i zaatakować Gruffa. Pilnuj się, bo używa on sztyletów. Jeśli pokonałeś Gruffa to możesz przeszukać ciało (najcenniejsze znaleziska to sztylety Crude Metal Daggers i napierśnik Bandit Armour). Uratowanie Egona ułatwi ci dodatkowo zaliczenie pobocznego questu Kto tu ciągnie za sznurki z dalszej części gry (opis w rozdziale z questami sektora 1).
Wyrusz w stronę bramy wejściowej do osady Lewmer. Obejrzyj scenkę, porozmawiaj z Artanakiem i pozwól żeby Teriel udał się na odpoczynek. Odblokujesz główny quest Kontaktu brak i poboczny quest Narzędzia pracy.