Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? Poradnik Seven The Days Long Gone

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Mortbane to miasto na wyspie Peh, które odwiedza się w pierwszych godzinach gry - z lokacją ta powiązany jest główny quest "Kontaktu brak". Po załatwieniu wszystkich spraw w Mortbane możesz mieć spory problem z wydostaniem się z miasta po to żeby kontynuować główny wątek fabularny lub po prostu żeby móc odwiedzić inne miejsca na wyspie. Poniżej zamieściliśmy wskazówki jak można opuścić Mortbane.

Użycie windy

Skorzystanie z windy jest bardzo oczywistym rozwiązaniem problemu z opuszczeniem Mortbane, ale występują tu dwie zasadnicze komplikacje - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Skorzystanie z windy jest bardzo oczywistym rozwiązaniem problemu z opuszczeniem Mortbane, ale występują tu dwie zasadnicze komplikacje. Pierwszą z nich jest to, że winda jest domyślnie pilnowana przez mnicha biomantów. Jeżeli Twoja postać nie posiada jeszcze dostatecznie dobrych broni to możesz wykorzystać to, że przeciwnik ten podróżuje pomiędzy kilkoma punktami na mapie i przekraść się za jego plecami. Jeśli z kolei posiadasz już niezłe bronie oraz elementy pancerza to możesz poszukać okazji do tego żeby zajść mnicha od tyłu i wykonać atak z zaskoczenia (wcześniej upewnij się, że w okolicy nie ma innych wrogów). Jeżeli atak ten nie zabije od razu biomanty to szybko zacznij wyprowadzać inne ciosy żeby go dobić.

Drugą komplikacją jest to, że winda jest domyślnie nieaktywna - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Drugą komplikacją jest to, że winda jest domyślnie nieaktywna. W celu jej ponownego uruchomienia musisz dotrzeć do sąsiadującego z nią generatora, który otoczony jest wysokim płotem. Jeśli zabiłeś już mnicha pilnującego tej lokacji to możesz skorzystać z wytrycha lub wiertarki żeby otworzyć drzwi. W przeciwnym razie udaj się na tyły odgrodzonego obszaru. W miejscu z obrazka możesz wdrapać się na skrzynię i dotrzeć do generatora. Sprawdź go w trybie wykrywania i wejdź z nim w interakcję.

W obu przypadkach po tym jak uaktywnisz windę dotrzyj do niej i wciśnij przycisk. Przetransportuje ona bohatera z powrotem na górę, w pobliże ścieżki prowadzącej do punktu kontrolnego 3.

Dotarcie do klifów Lewmer

Przejście przez klify Lewmer to mniej oczywiste rozwiązanie problemu wydostania się z Mortbane - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Przejście przez klify Lewmer to mniej oczywiste rozwiązanie problemu wydostania się z Mortbane. Wybór tego wariantu zachowania nie zmusza Cię do radzenia sobie z żadnym silnym biomantą, ale na bohatera czeka sporo wspinaczki i dodatkowo będzie musiał później uważaj na zarażonych przebywających w strefie kwarantanny.

Zbadaj południową część Mortbane i zainteresuj się pokazaną na obrazku drabinką.

Musisz wspinać się na kolejne półki żeby docelowo dotrzeć do dużego budynku w strefie kwarantanny - Jak wydostać się z Mortbane w Seven The Days Long Gone? - Seven The Days Long Gone - poradnik do gry

Musisz wspinać się na kolejne półki żeby docelowo dotrzeć do dużego budynku w strefie kwarantanny. Skorzystaj w tym miejscu z panelu sterowania z powyższego obrazka (jest on w długim korytarzu) i rozwąż mini-grę hakerską. Otworzy to drzwi do głównej części budynku. Jeśli tu jeszcze nie byłeś to uważaj na licznych zarażonych, którzy niespodziewanie mogą pojawić się obok Teriela. Kontynuuj przeprawę na południe i omiń pilnujących okolicy żołnierzy (mogą oni zaatakować bohatera jeśli nie uzyskałeś pozwolenia na odwiedzenie wykopalisk w ramach pobocznego zadania "Cenne doświadczenie"). Docelowo przeprawa ta pozwoli ci powrócić do osady Lewmer.