Czy przeciwnicy w Seven odradzają się? Poradnik Seven The Days Long Gone
Ostatnia aktualizacja: 1 grudnia 2017
W Seven: The Days Long Gone na głównego bohatera czeka masa niebezpieczeństw i jednym z poważniejszych utrudnień gry jest to, że pokonani przeciwnicy nie zawsze pozostają martwi. Na miejsce pokonanych wrogów mogą pojawić się ich "zastępcy" i w rezultacie utrudnić ponowną eksplorację tej samej lokacji. Poniżej zamieściliśmy kilka najważniejszych informacji na ten temat oraz dodaliśmy nasze podpowiedzi jak radzić sobie z tym problemem.
Najważniejszą sprawą jest to, że nie każdy przeciwnik musi "odrodzić się". Oto jak w przybliżeniu wygląda schemat respawnowania się wrogów:
- Zabite unikalne postacie niezależne (te, które mają imię i często powiązane są z questami) nie odrodzą się i pozostaną martwe do końca gry.
- Przeciwnicy związani z losowymi wydarzeniami (np. bandyci skrywający się przy drodze albo łowcy nagród urządzający zasadzki na Teriela w konkretnych punktach na mapie) nie powinni się odradzać. Pozbycie się ich jeden raz powinno zagwarantować bezpieczne przejście przez daną lokację w dalszej części gry.
- Strażnicy z baz, posterunków i różnorakich zakazanych stref zazwyczaj odradzają się.
- Bezimienni bandyci/kultyści itp. z obozowisk i innych tego typu lokacji prawie zawsze odradzają się. Wyjątkiem mogą unikalni wrogowie powiązani z konkretnymi questami.
- Potwory oraz dzika zwierzyna prawie zawsze odradzają się. Wyjątkiem mogą być unikalne kreatury powiązane z konkretnymi questami.
Jak radzić sobie z problemem odradzania się przeciwników? Oto szereg podpowiedzi:
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie